![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een verdeling, prikkels en contraversie een hoestje tegenwoordig kan veroorzaken.
Intussen ben ik blootgesteld geweest aan tiental mensen met symptomen, heb ik zelf symptomen gehad. Maar toch speelt het in familiale kringen dat zowel gevaccineerden als ongevaccineerden het virus overal in hun achterhoofd meedragen wanneer ze samenkomen. Hoe kunnen wij het virus psychologisch overwinnen? Want persoonlijk heb ik psychologisch meer last van het virus dan fysiek. Ik ben psychologisch vrij flexibel -geworden-, maar het is wel steeds moeilijker om overal gedomineerd te worden door een onzichtbare vijand. Een vijand waarvan je weet dat het alleen maar erger gaat worden omdat idioten (politici) het thema kaapten om er beleid mee toe te passen. Wiens beleid?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik merk dat er mensen zijn die vinden dat ze niet voorzichtig genoeg kunnen zijn, met een soort smetvrees leven, en volgens mij niet zo gelukkig zijn. Ik laat ze gerust zolang ze maar niet te veel aan m'n oren zagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het speelt wel degelijk psychologisch in op de mensen.
Mijn vrouw werkt op een school en is daar echt bezorgt over. Diverse keren dacht ze het besmet te hebben en zag ze zichzelf al op ic te liggen. En dan om de haverklap is daar wel ergens een leerling die "positief" is. Groot alarm telkens natuurlijk hoewel er nog geen enkele daadwerkelijk ziek is geweest. Het is kut. Te vergelijken met de jaren vroeger waarin wij geregeld onder de banken mochten kruipen als oefening voor de A bom die ging vallen. We dachten ook constant dat die wel eens ging vallen. Mijn vrouw heeft daar altijd graag gewerkt maar nu niet meer. Het maakt haar zenuwachtig. Beetje angstig.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 oktober 2021 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt er je loon op verwedden dat er altijd iemand iets positief test natuurlijk. Direct 2 weken de klas naar huis en dergelijke, ze hebben niks liever. Hetzelfde met die co2 meters in elke klas. Bij 1200 moeten ze buiten. In de lege klas staat dat al vanzelf op 500 bijna 600. Als er 3 man 5 minuten binnen is staat dat al boven de 700.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 oktober 2021 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1200 ? Da's weinig. Ik heb onlangs eens een CO2 meter getest aan den toog. Eens goed blazen richting CO2 meter en die geeft meer dan 2000.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik focus nu op werk en plezier en negeer zoveel mogelijk het coronanieuws. Verder houd ik me aan de regels. De massapaniek van 2020 is niet meer en daar ben ik alleen maar blij om.
Laatst gewijzigd door Weyland : 31 oktober 2021 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg wel het coronanieuws, vooral reacties op de aanpak. Dedecker was weer DD in de 7de dag daarjuist, en hij had geen ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Provoceren is mijn medicijn om geestelijk gezond te blijven.
Afgelopen vrijdag was er een ouderavond van de school van mijn kinderen. Als enige droeg ik geen mondkap, ook als enige gaf ik aan dat deze maatregelen onmiddelijk moeten stoppen. In de trend van dit is een bejaardenziekte en kinderen horen daar niet de dupe van te zijn en laat de 1 procent dikkerds en kwetsbaren maar sterven voor het hogere doel; namelijk onze kinderen. Ik zag afgrijzen blikken achter de mondkapjes. ![]() Mijn dochters maak ik ook wijs dat zij de beste van klas zijn omdat hersenen afsterven door zuurstofgebrek, hetgeen hen op voorsprong zet tov de rest. En vooral deze wijze lessen door te geven op school. PS: tips zijn welkom om ouders met virusfobie te kakken te zetten. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 31 oktober 2021 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk toch dat het in veel scholen geen waar zou zijn. Of was de mondkap niet verplicht ? Toegegeven, het is wel gedurfd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb schrik voor boetes, daarom laat ik het. Eénmaal ben ik mondkapjesvrij gegaan en gedaan alsof ik het niet wist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Mondkap is niet verplicht op scholen in Suriname. Toch worden mondkapjes vooral op beter gesitueerde scholen gedragen. Dit omdat de godganse dag op de radio en TV het over besmettingen en (opgetelde) covid doden gaat. Wat maakt dat de inwoners vooral de middenklasse en rijken buitenproportioneel bang zijn gemaakt.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 31 oktober 2021 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen zijn nu eenmaal minder psychisch labiel dan anderen. Natuurlijk zijn de huidige implicaties enorm zwaar. Maar met wat lievemoederen en zelfbeklag gaan de zaken niet beter gaan. Ga voluit en profiteer van het leven zonder daarom de (of alle ...) voorzichtigheidsmaatregelen te negeren. Help de anderen daar een beetje bij. Maar als ze teveel zagen, of precies niet willen geholpen worden met hun achtervolgingswaanzin of zelfbeklag, laat het dan maar, en ga zelf je gang.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik niet alleen hoor, want waar ik dan tot sereniteit kom begint mijn omgeving te ageren op andere corona overtredingen. Langs de ene kant weet ik wel dat de soep niet zo heet is als ze geschonken wordt, maar tegelijk zie ik maatregelen die geen steek houden. Wanneer iemand met duidelijke symptomen gewoon telkens thuis blijft; dan pas heb je zichtbaar resultaat in cijfers die zakken. Maar de virologen en politici die zendtijd krijgen willen precies dat de crisis lopende blijft en liegen zelfs om 1 strategie vast te houden omdat die economisch beter uitkomt. Dat ze daarop ons kind kunnen doden is niet eens een belangrijk detail meer. De schade die deze beleidmakers reeds pleegde met hun psychologisch terrorisme is ook van waarde die vet gemarkeerd mag worden in de historische boeken. Zij die zo massaal en openbaar naar racisme wijzen, doen dat vaak om hun eigen misdaden minder zichtbaar te maken. Wij hebben foto’s van onze redders die in grote aantallen samenkwamen en hun eigen maatregelen schonden. De viroloog van dienst was zelfs zo mediageil dat die er het ganse land voor afreisde ... met openbaar vervoer. Zover de “blijf in uw kot-actie”. Facetime of Skype bestond nog niet in 2020 ![]()
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 1 november 2021 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu er massaal gevaccineerd is, valt het mij op dat de ziekte ook agressiever is geworden. Dat dit door vaccinatie, drift of antigene shift komt, of alledrie, kan ik momenteel niet onderzoeken wegens te weinig concrete data.
![]() |