![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor diegenen die denken dat ze mondmasker ooit gaan mogen opbergen is er slecht nieuws.
Zoals hier al paar malen werd geschreven. Dit zal voor altijd zijn of toch voor enkele decennia. Ik zal mijn 2027 voorspelling moeten herzien. Aandelen kopen in een mondmasker bedrijf is nu zeker geen slecht idee. Investeren in test labo's is ook iets om over na te denken. Spijtig voor onze Panda reus maar hij zal verdere door het leven moeten met een masker en zijn doorgangsbewijzen. Allemaal de schuld van die anti vaxxers ![]() https://www.demorgen.be/voor-u-uitge...zien~b30a81ce/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 oktober 2021 om 04:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() In Azië dragen ze het al 100 jaar.
Ik zie niet in waarom dat hier anders zal zijn.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat duidelijk is: de klagerige houding, algemeen verspreid in de hedendaagse samenleving gaat voor tijden het klagerig gejank nog blijven voeden. Zie het als een extra zegen van de digitale informatie tsunami, anno 2021. De wereld staat er voor open, dankzij het "onafhankelijk denkvermogen" (HA!), eigen aan de leden binnen huidige roedels en kuddes. De devolutie binnen de zwerm niet leergierige, reeds alleswetende en stakende schoolkinderen helpt ook. Enfin, denk ik toch, he. En ik kan het weten. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hele klassen in quarantaine wanneer 1 kind corona heeft.
Dan moeten alle kinderen zich laten testen. Hoeveel keer per seizoen denken ze die kinderen aan zulk ritueel te onderwerpen? Wat een fascistisch beleid seg...
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen hebben in Azië alleen een mondmasker op wanneer de luchtvervuiling de spuigaten uitloopt. In tijden voor corona hadden mensen omzeggens nooit een mondmasker op. Niet in Bangkok niet in Laos niet In Korea of China. Hier het autosalon van 2012 in Bejing (China). Zie jij veel mondmaskers ??? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 oktober 2021 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat daar al 100 jaar verplicht?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog een foto. Mensen massa in Bangkok in 2015 Thaise Nieuwjaar .
Ik zie geen enkel masker. ![]() Maar volgens sommigen hier zou in Azië iedereen al 100 jaar met een mondmasker rondlopen ![]() Blijkbaar mensen die alleen maar naar Blankenberge gaan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 oktober 2021 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heel wat Jappen droegen vroeger reeds heel regelmatig een mondmasker wanneer ze met een verkoudheidje of iets dergelijks rondsukkelden. Bij ons in Honkers, in mindere mate ook. DAT zag je nooit in het Westen. Langs de andere kant lopen de locals vandaag de dag op automatische piloot rond met een mondmasker op. Ook op plaatsen waar het helemaal onnodig is. Het is een cultureel ding, denk ik. Zich minder individualistisch gedragen dan westerse happy importsujetten zoals mezelf ![]() Eigen ervaring als permanent resident uit dat deel van Oost Asia, he -> niet gehoord van toeristen uit pre-covid tijden.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 oktober 2021 om 03:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige eis die we kunnen stellen is dat mensen met duidelijke symptomen in quarantaine gaan tot genezen.
Waarom al die troubles als het simpel en eenvoudig kan? Omdat het niet meer over de controle van een virus gaat, tenzij wij het virus zijn.