![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hbvl.be/cnt/DMF20211101_..._BT=7016336938
HBVL 2-11-2021 Erdan en zijn familie kunnen nog steeds niet geloven dat Drina overleden is. “We verwachtten ons vijfde kindje, een dochtertje. Ze was uitgeteld op 17 december. Dat we niet gevaccineerd zijn is een persoonlijke keuze. We zitten met het verlies van mijn vrouw en dochter. We willen weten waarom ze overleden zijn. Er zijn nog heel veel vragen die onbeantwoord blijven. We hebben contact opgenomen met het ziekenhuis en hebben hen om een overleg en om informatie gevraagd.” Hij zou zich beter de vraag stellen, en met hem de hele persmeute: "Zou ze overleden zijn moest ze gevaccineerd geweest zijn?" Het antwoord zou ongetwijfeld zijn: "Meer dan 90% kans dat ze nu nog zou leven, ze zou besmet geraakt zijn, maar de besmetting zou niet zo'n ernstige ziekte veroorzaakt hebben." Het was inderdaad hun vrije keuze om zich niet te laten vaccineren. Het heeft hem z'n vrouw gekost en de kinderen hun moeder. Nu met vragen zitten! Dat begrijp ik dus niet. Ik begrijp wel dat dit de samenleving veel geld gekost heeft en nog zal kosten. Als ik iets verder lees, lees ik dat het een zeer marginaal gezin is, het vijfde kind was op komst, geen dak boven het hoofd en als ik tussen de regels lees, leefden ze op kosten van het OCMW. Want indien hij werkte, hadden ze dat er ongetwijfeld bij geschreven. Uit HBVL Volgens schepen van Welzijn en voorzitter van Bijzonder Comité Sociale Dienst in Beringen zal het OCMW het gezin de nodige begeleiding aanbieden. “Het spreekt voor zich dat we geen persoonlijke informatie over dossiers bekendmaken. Indien het gezin gelinkt is aan het OCMW van Beringen, zullen onze maatschappelijk assistenten het nodige doen om het gezin te begeleiden naar de juiste instanties inzake huisvesting en verdere ondersteuning.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was wel een islamitisch inteelt gezin, gehuwd aan 16 en reeds 4 kinderen. Waarschijnlijk had ze onderliggende problemen van de inteelt of de vele zwangerschappen.
Ik vermoed dus dat het niet Corona was die haar heeft gedood, anders zou het virus wel erg veel dodelijker zijn geworden. Ze ligt al onder de aarde dus het is maar de vraag of we het nog gaan kunnen achterhalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is allah als je hem nodig hebt?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is volgens hen de schuld van het ziekenhuis, de echte oorzaak achterhalen wordt moeilijk als er bv geen autopsie is gedaan.
——— We willen weten waarom ze overleden zijn. Er zijn nog heel veel vragen die onbeantwoord blijven. We hebben contact opgenomen met het ziekenhuis en hebben hen om een overleg en om informatie gevraagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch iemand die het durft zeggen.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211101_98055363 HBVL Gynaecologe ZOL: “Laat je vaccineren, voor jezelf en voor je kind” Hasselt - “Het is begrijpelijk dat vrouwen tijdens hun zwangerschap schrik hebben van vaccinaties. Maar ik kan hen maar één raad geven: laat je vaccineren. Het gevaar van Covid-19 is zoveel groter.” Dat zegt gynaecologe Tinne Mesens van Ziekenhuis Oost-Limburg. “We zien in ons ziekenhuis ook soms tragische verhalen met zwangere vrouwen. Wij hebben patiënten op intensieve zorgen gehad die zo zwaar ziek waren dat ze moesten worden geïntubeerd. Gelukkig zijn zij en hun baby’s er doorgekomen na een keizersnede. Maar de moeder en de baby waren soms wel weken van elkaar gescheiden. We hebben ook een patiënte gehad die door Covid-19 een miskraam had gekregen nadat ze al zes maanden zwanger was.” Ook vandaag zijn weer twee zwangere vrouwen opgenomen met corona, allebei zijn ze niet gevaccineerd. “Dat is zo jammer. Het is bewezen dat het vaccin veilig is. Ik begrijp dat vrouwen terughoudend zijn. Maar de gezondheidsrisico’s door Covid-19 zijn duizend keer groter dan het risico door het vaccin”, zegt Mesens. “Er is ook wetenschappelijk bewijs dat de foetus er geen nadeel van ondervindt. Integendeel, als je gevaccineerd wordt tijdens de zwangerschap gaan er antistoffen naar de baby, waardoor die beter beschermd is.” “Vrouwen met Covid-19 zijn ook vaak veel zieker, omdat hun immuunsysteem onder druk staat. Ik wil dus opnieuw een oproep doen naar zwangere vrouwen. Als het nog niet is gebeurd, laat je dan vaccineren. Het is beter voor jou en voor je ongeboren kind”, besluit Mesens. (gw) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel raar dat vorig jaar de zwangere vrouwen geen last hadden van corona. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alweer een volledig vals propaganda artikel. Laat ons hopen dat die tinne mesens gestraft zal worden voor haar leugens, maar ik vrees ervoor. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel zijn er dood gegaan vorig jaar in België? . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 2 november 2021 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ze leugens vertelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon naar het ziekenhuis gaan geeft een verhoogd risico om besmet te geraken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs al verhoogt een zwangerschap die kans, dat zal nooit met een factor 1000 zijn zoals daar beweert wordt. Ook dat het kind zou beschermd worden is een leugen. De kinderen van gevaccineerde vrouwen zijn immers nog niet geboren, we weten nog niet eens wat het effect zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu al die gevaccineerden, trotse eigenaars van Covid Safe Tickets, die nu besmettelijk in het ziekenhuis liggen met Covid.
Wie begint de lijst namen en persoonlijke verhalen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat hele artikel is 1 grote leugen, en als die onzin werkelijk uit de mond van een dokter komt dan moet die daar serieus voor gesanctioneerd worden. |
|
![]() |
![]() |