![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen alle verwachtingen in gaan de burgemeesters en politie geen speciale klopjachten houden op corona-pas overtreders, ik denk dat ze het extra werk en de verhoogde aanleiding voor verbaal en fysiek geweld zo beu zijn als pap. Er wordt wel gecontroleerd als verklikkers verklikken.
Virologen en beleid hebben het makkelijk, zij verbieden in 1-2-3, het is de politie die het mag handhaven en die hebben al werk genoeg met hun echte politiewerk. Er komt geen “covid-commando” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211029_96286390 “We gaan er geen heksenjacht van maken, pas als er klachten zijn, zal de politie controleren” Er is weinig animo bij de Vlaamse burgemeesters om de nieuwe CST-regels in de horeca te handhaven. Dat blijkt uit een rondvraag. Het is “geen prioriteit” of “we rekenen op het gezond verstand” en velen willen “vooral inzetten op sensibilisering”. Slechts een enkeling geeft aan steekproefgewijs horeca- en fitnesszaken te zullen controleren. Tot heden heeft de Brusselse politie nog geen enkele zaak gecontroleerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Omdat men "gelooft" dat het helpt. We zullen het vanaf nu Schoofisme noemen, de puurste vorm van religie belijden.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie is dan de grootste blaaskaak?
Met verve: de sos van Vilvoorde (uit de link in de openingspost ![]() Citaat:
De Croo? Broekske de geldverbrander? Liesje Verlinden? Ijverige afkondigers van noodtoestanden, puike schrijvers van wettelijke verboden, maar dweilen als het er op aan komt. Wie is de meest zorgzame burgervader? Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Schoof staat erbij te juichen dat zijn eigen partij de vernieling in wordt gereden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Kunnen café bazen eigenlijk verklikkers weigeren? Dat zou anders ook een mooi initiatief zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb van in het begin gezegd dat ik niet akkoord was met die grote schrik voor de pasjesmaatschappij. Ik vind het niet ok dat Duitse, Brusselse of Waalse toeristen die zich niet lieten vaccineren, hier de grote Jan komen uithangen en de Vlaming komen besmetten. (maar ga dat niet verklappen, of ik mag geen debatfiches meer schrijven)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, als er een ding is waar je serieus schrik van mag hebben, is dat Chinese sociale pasje, dat hier onder het mom van een vaccinatie pas wordt ingevoerd en enkel maar dient om gevaccineerden elkaar laten te besmetten met een gerust geweten, en zich dan af te vragen hoe het komt dat ze in het ziekenhuis liggen, dat voor de rest ook vol zal liggen met andere gevaccineerden die dachten dat ze "safe" waren. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 oktober 2021 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hint: waarom denk je dat ze de naam van "safe" naar corona pas veranderd hebben ? De corona pas is een pas waar je corona mee kan gaan opdoen he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 30 oktober 2021 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorzichtig CST en gevaccineerd.....het mocht niet baten. Gelukkig is ze jong en gezond .... https://www.hln.be/showbizz/linde-me...liep~a8334cfe/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 oktober 2021 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik het uitleggen of laat ik het zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een BV die dat "statuut" als dusdanig gebruikte om mensen tot vaccineren te drijven. "“Ik hou mij zeer streng aan de regels. Mondmasker, afstand houden, alles erop en eraan." Ik heb daar 1 woord voor: BULLSJIT. Als je de dwingelandij goedkeurt en zelfs promoot, om dan op te lopen wat de dwingelandij beweert tegen te houden, dan heb je ze NIET gevolgd. 'zeer streng", "alles erop en eraan", is zelfbedrog of gehuichel. Het is net omgekeerd: als je "heel streng" maatregelen volgt, en je wordt TOCH besmet, dan moet je erkennen/toegeven dat de maatregelen zo lek als een zeef zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 31 oktober 2021 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Leg ons het eens uit voor het altaar van het schoofisme! Bekeer ons!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |