![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint stilaan duidelijk te worden. Wordt ongetwijfeld vervolgt.
Het wordt stilaan duidelijk. https://www.hln.be/binnenland/meer-d...uwen~a783fa3f/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'nog te vroeg'. Wanneer is het dan niet meer "nog te vroeg" ? Antwoord: als 't Sint Juttemis is.
Want uiteraard hebben we niks anders meer in de wortel-voor-uw-neus pijplijn zitten: de immense wortel was "iedereen vaccineren". Nu dat verhaaltje naar de kloten is, en men, ondanks de laatste krampachtige opstoten van Van Damme propaganda, er niet omheen kan dat het een epidemie van gevaccineerden is, zit men ermee, he. "voorlopig uitstellen tot we voorlopig uitstellen met maatregelen". Dat kan heel lang duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *de overgrote meerderheid van de gehospitaliseerden zijn niet gevaccineerd!!*
*klote-antivaxxers die er nu voor zorgen dat er alweer maatregelen nodig zijn* jaja, tis me wat
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat ze het eens publiceren.
Want als ik het bracht was ik de leugenaar en overdrijver. Zie...het is zo. Misschien krijgen we de winter der winters met veel doden net door die stomme vaccins. Ik hoop van niet.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 oktober 2021 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nog even volhouden, het rijk der vrijheid komt eraan ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het ergste is nog dat onze premier gisteren gewoon verkondigt op tv dat een CST de bezoekers van een horeca zaak nu een volledige geruststelling geeft.
De persoon naast mij kan mij niet meer besmetten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zo gek dat men doet alsof men het 'niet zag aankomen' en dat sommigen dat ook echt geloven omdat ze het willen geloven. Israël e.a. gaven nochtans het voorbeeld.
Laatst gewijzigd door Weyland : 29 oktober 2021 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() “De mensen die gevaccineerd zijn en niet in het ziekenhuis belanden, verschijnen natuurlijk niet in onze rapporten", zo merkt Van Gucht, die viroloog is bij Sciensano, meteen op.
Dit is toch ook wel een uitspraak om in te kaderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1120 doden per dag nu en exponentieel stijgend. Een gouden kans voor handelaars in zuurstof. ![]() https://www.themoscowtimes.com/2021/...-spikes-a75435 Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Men gaat gewoon blijven liegen hoor. Waarom ook niet he? De meesten accepteren toch blind wat hen gezegd wordt, en diegenen die toch de moeite doen om de cijfers op te zoeken zijn niet talrijk genoeg om de lantaarnpalen bruikbaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat voor een "griepje". Tjah. Maar de oplossing is nabij : ALLE ongevaccineerde +60 jarigen worden 4 maanden opgesloten in hun appartement/huis en krijgen dus een totaal uitgaansverbod. Dat zal vast helpen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 oktober 2021 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ofwel heeft men de verkeerde groepen gevaccineerd, ofwel werkt het vaccin niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral de ouderen vertrouwen het absoluut niet en de regering heeft weinig druk gezet (wel loterijen en zo, waarbij je auto's en appartementen kon winnen na vaccinaties). De ziekenhuiscapaciteit is wel serieus uitgebreid maar het helpt niet veel als er geen hoge vaccinatie graad is. De gevolgen zijn er : een tsunami van zieken en doden en ook opgeschaald kunnen de ziekenhuizen niet volgen. https://www.standaard.be/cnt/dmf20211015_94542096 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 oktober 2021 om 13:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Oekraïne bijv. , 26.000 besmettingen en zo'n 700 doden per dag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ze simpelweg niet aan Vaccins geraken, tenzij via Covax, maar veel te weinig natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() Van zo'n land zou je toch vermoeden dat die even een deftige bestelling plaatsen bij Pfizer of zo. Blijkbaar niet dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50:0,14=357,1 58,1+357,1=415,2 (58,1/415,2)x100=14% (357,1/415,2)x100=86% En dan reken ik met alle 18+ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 oktober 2021 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |