![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bij een verkocht huis in de 3M-zone was een blanco bodemattest dat de vervuiling niet aangaf van de PFOS,
terwijl nu duidelijk is dat de vervuiling toch al lang bekend was hoe doen die daar hun werk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAT zal inderdaad ook eens interessant zijn te weten te komen....
Ongetwijfeld zal volgens "de procedure" geen meting van PFOS dienen gedaan te worden.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie maakt er nu weer zo'n fabeltje van ? Wie zou er nu weer een dubbele agenda hebben. Even opzoeken wat een blanco bodemattest betekent aub voordat men nonsens gaat braken. https://www.tijd.be/politiek-economi.../10342440.html Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 28 oktober 2021 om 17:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe doen die hun werk? Niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat vraag ik mij ook al meer dan veertig jaar af. Ik steek er mijn tijd niet meer in. Schuppen is troef. Laatst gewijzigd door werkman : 29 oktober 2021 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Koeken mag ook natuurlijk.
Verder zei ik toch dat ik mijn tijd er niet meer in stak. Is het weer te moeilijk soms? Laatst gewijzigd door werkman : 29 oktober 2021 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 29 oktober 2021 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Zomaar uw tuin en bebouwd gedeelte komen doorboren voor stalen ? Ongevraagd ? Als U als perceeleigenaar geen bodenonderzoek hebt laten uitvoeren (en betalen) dan krijgen de kopers van uw perceel waarop eventueel een gebouw staat, een blanco bodemattest. Dus gezien uw commentaar, ga ik ervan uit dat u ofwel voor de aankoop, ofwel gedurende uw eigendomsperiode een bodenonderzoek hebt laten uitvoeren zodat OVAM een accuraat bodemattest kan afleveren als u het (de) perce(e)l(en) verkoopt ? Als iedereen zo was, zouden er er nu geen zure reacties naar ambtenaren moeten gemaakt worden.
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb vier percelen liggen die nooit meer onderzocht zullen worden. Stedenbouw heeft zich gemoeid. Die zijn slimmer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Maakt allemaal geen bal meer uit. Door de stijging van het zeewater gaat Vlaanderen toch verzuipen. Een goede 25 jaar geleden is door een Waalse professor reeds gezegd dat ieder investering in Vlaanderen een verloren zaak is Dus dat het zinloos is om daar uw< geld in te steken. Nog hoogstens 50 jaar?????????? Ik heb mijn voorzorgen al genomen en heb een hokje in het Zuiden van het land. SVP doe me niet na ik hou niet van teveel drukte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de laatste jaren heb ik mijn visie veranderd. Nu denk ik steeds meer "Apres moi le déluge" Klopt dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zo in bijna alle openbare diensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb jij (klein)kinderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Zodat de latere kopers van uw perceel een volledig en gedetailleerd bodenattest krijgen ? Of klopt u wat loos naar de ambtenaren ?
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|