![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eindstrijd voor de Vlaamse onafhankelijkheid is duidelijk in een hogere versnelling gekomen.
![]() La Libre,de Pravda van de Belgicisten,raakt in paniek. "https://www.lalibre.be/debats/edito/2021/11/08/la-n-va-mine-limage-de-la-belgique-a-glasgow-CEWFYMYOIZG5RHTUH4STJBEO2U/ "La N-VA mine l’image de la Belgique ?* Glasgow " ![]() Ja dat zijn de Belgicisten niet gewend. Vroeger stelden zij België voor in het buitenland als een Franstalig land ,waar de Vlamingen niets te zeggen hadden. Dat laat de N-VA niet meer over zich heengaan. En als Zuhal nu wat tegengas geeft in Glasgow is het totale paniek bij de Franstaligen. Het buitenland zou wel eens te weten kunnen komen dat de meerderheidstaal in dit land het Nederlands is. "Au secours; La N-VA mine l’image de la Belgique ?* Glasgow" Goed gedaan Zuhal ,nog van dat. Waar een internationale milieu conferentie al niet goed voor is. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 november 2021 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() en dichter
en dichter en dichter ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bemoei mij niet meer. Als ik vroeger iets te zeggen had op dit forum was het mijn eigen partij die onderkruiper speelde. Het eindresultaat is mijn gronden door stedenbouw op de vuilhoop werden gesmeten en dat ik nog beschik over landbouwgrond. Ik heb het dus begrepen. mijn eigen partij zat vol dikke nekken die het niet konden verdragen als anderen aan het woord kwamen. Mag ik er bij voegen dat dat grapje mij een paar miljoen hebben gekost? Zelfs Stedenbouw speelde het vuile spelletje mee. Laatst gewijzigd door werkman : 8 november 2021 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk kunnen we het wel recht trekken in een onafhankelijk Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 8 november 2021 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
... Behalve de andere 459 keer dan dat u ongeveer dezelfde post plaatste ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Werkman” heeft zitten speculeren dat zijn grond tot bouwgrond ging gepromoveerd worden. Dat is blijkbaar niet gebeurd en nu “vreet hij zich op van spijt” zoals Willem Elsschot het ooit schreef in “Het Huwelijk”.
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Witte, dat artikel zit achter nen betaalmuur. Zijt gij ne geniepige sponser van de Waalsche pers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn gronden liggen volop in de dorpskom waren en waren bouwgrond. Ze zijn gewoon afgesloten via gronden die nog niet eens 2O meter diepgang hebben maar wel een breedte langs de straat hebben van meer dan veertig meter. En op deze manier wordt Stedenbouw misbruikt om vermoede tegenstanders van deze bandieten een ferme kloot af te trekken. En van het Vlaamse volk heb ik niets vastgesteld buiten nijd en jaloezie. De kommentaar van Panda is weer debiel. Ik hoop dat die vent het voor het zeggen krijgt. Ik weet ondertussen reeds lang van wie ik niks moet verwachten. Zie je ze al liggen. Bouwgronden van dergelijke ontoereikende diepte? Verdomde kootzakken. Maar inderdaad. In Vlaanderen is alles mogelijk. Van mij mogen ze gerust een waterstofbom op hun knikker krijgen. Het wordt niks meer met dit land. Ik hoop dat er nog veel bijtijds zullen inzien dat ze alleen mogen betalen. Ik gun het hen. Vooral de zwijgers die niks anders kunnen dan de heer te bedanken dat zij met rust worden gelaten. En vooral dezen die alle dagen doddelen dat alles hier koet kaat. Laatst gewijzigd door werkman : 8 november 2021 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat hij dacht ergens een teen binnen te hebben maar kreeg het deksel op de neus. "Je weet wel" figuren waarschijnlijk, niet te vertrouwen hé. Horen, zien en zwijgen doet dat aapje, toch? Als er rond de "baas" al wat gorilla's staan weet je toch al wat voor milieu's dat zijn. Ga zaken doen in de VS of China, hé. Meer lucratief.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het imago van België kan niet ondermijnt worden.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1° Wat het klimaat betreft is Demir van pure schaamte moeten thuisblijven omdat ze toch ging afgemaakt worden wegens een totaal onvoldoende van de Vlaamse regering 2° Ook in Vlaanderen iedereen malcontent over dat Vlaamse knoeiwerk want ze pakken de auto af van de gewone man, het huis van de kinderen van de werkende mens...en terwijl die zich twee jaar langer (dank U N-VA) doodwerkt mag hij thuis in de kou verkommeren. Wat we zelf doen doen we beter, vooral knoeiboelen maken.
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() pas afleggen als ge het wit van hun ogen ziet
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Welk imago heeft België misschien? Is het mogelijk dat nog te ondermijnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Dat moet u eens vragen aan het kollosale aantal inwijkelingen in België elk jaar. U gaat te horen krijgen wat u wil natuurlijk, want emigranten staan erom bekend naar de ergste en slechtste plekken in de wereld te verhuizen.