![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() 1- Pak een nederlandse woord!
2- Voegt er een 'o' op 't einde toe. Voorbeeld: Ezel (nederlands) ==> Ezelo (Spaans): http://www.youtube.com/watch?v=05etmgzVw9I Maar wel jammer da die youtube videokes kort zijn. Ik heb gezocht naar die series maar niks te vinden .. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha, gisteren nog gezien - schitterende serie toch!
Waarom Youtube? Die dvd's zijn enorm goedkoop, negen euro per seizoen ofzo! Ja, ik vind de Kampioenen geweldig en in schaam me daar niet over. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowat overal, laatst nog gezien in Selexion ofzo - alleen het laatst uitgekomen seizoen is duurder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat verschrikkelijk stom, de kampioenen. Ik heb wel al vroegere afleveringen gezien, die ik veel beter: wél goed vond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Hoe lang gaat dat al niet mee? vijftien jaar? Als 't niet meer is.
Met de eerste reeksen heb ik nog kunnen lachen, nu komt het zowat m'n strot uit. Hoe lang kan men een succesvolle formule uitmelken? Gezien de huidige stand van zaken bij VRT, is De Kampioenen waarschijnlijk het enige dat nog wat kijkcijfers binnenhaalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() De eerste seizoenen waren meer dan ok, nu echter behaalt FC De Kampioenen amper het niveau van een gemiddelde Kabouter Plop aflevering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kampioenen blijkt ook bij 'Ooit gemist' het meest opgeroepen programma te zijn.
En idd, eerlijk is eerlijk, er zitten best leuke afleveringen tussen. Het zou overigens maar erg zijn als er tussen die 15 miljoen afleveringen geen enkele goeie zat.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kampioenen-plot-template:
1. Twee personen zeggen iets tegen mekaar. 2. Carmen vangt er een dubbelzinnig te verstaan flard van op en trekt een pijpmuil. 3. Carmen zet de ploeg min die twee personen op stelten. 4. Na 20 minuten slapstick komt de waarheid aan het licht. 5. Hele cafee kijkt naar Carmen die een pijpmuil opzet en dan roept "Jama ge moet naar mij nie kijken he!" Einde. En zo zijn dus die 15 miljoen afleveringen gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Het positieve nieuws is dat ze steeds minder kijkers trekken, dus de kans dat deze debiliseringscampagne ophoudt wordt steeds groter! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 20 juni 2008 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Ewel da's eigenlijk helemaal juist gezegd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar toch heb ik liever dat ze als foto door het leven gaat, dan als "actrice".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed, heel in het begin kon ik nog wel eens lachen met DDT. Jacques Vermeire kan heel soms eens grappig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, over grappig gesproken; vanavond op tv de grappigste aflevering uit de grappigste serie ooit gemaakt.
![]() Basil meets ze Germans! "Stop mentioning the war!" "You started it" "No we didn't" "Yes you did, you invaded Poland!" Klikkerdeklik
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |