![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Stel er bestaat een clubje multi-miljardairs dat in feite achter de schermen onze hele wereld bestuurt.
Machtige politici komen en gaan maar het machtige schaduwkabinet van de echte regeerders blijft daarentegen tot de laatste snik aan zet want blijft stiekem aan de touwtjes trekken. Alle politici, veiligheidsdiensten, media, legerleiders... zitten natuurlijk in hun zak als pionnen die ze als in een echt schaakspel naar believen kunnen inzetten. Dit uitzonderlijke gevoel van "almacht" brengt deze lieden in een dusdanige permanente "roes" die geen enkel voor ons beschikbaar roesmiddel zou kunnen oproepen en daarom voelen ze zich als het ware "mensgoden", een soort van Übermenschen (om met Nietzsche te spreken) die bij wijze van spreken deze planeet naar eigen wensen en inzichten kunnen vorm geven (met een bepaald doel voor ogen: de planeet weer "leefbaar" maken voor een kleine schare bevoorrechten) Dit elitaire clubje is uiteraard samengesteld uit zeer intelligente (om niet te zeggen 'briljante') mensen die drommels goed beseffen dat onze Aarde in feite een Aards paradijs is welks voortbestaan acuut gevaar loopt door de massaconsumptie van miljarden mee-eters die "hun" planeet bevuilen en uitputten... Vandaar "de climate change crisis" als hot topic, een schijnbaar onoplosbare crisis die alleen dan succesvol kan worden bestreden als er draconisch wordt opgetreden... De wereldwijde lockdowns hebben het aangetoond: er was plots veel minder uitstoot veroorzaakt door de bedrijvige mierennest die de mensheid is. Conclusie: Trap de mierennest dood, blijf over met 1% hardnekkige vaccin-weigeraars en de wereld verandert op slag weer in een Aards paradijs zoals in de tijd van Adam en Eva. Vandaar het mantra "The Great Reset" die we op aangeven van Klaus Schwab overal om ons heen horen rondzingen... De roep tot vaccineren zal blijven weerklinken tot 99% van de mensheid is bezweken aan de onmenselijke druk om bij de kudde te horen en dus niet "uit de pas te lopen"... Iedereen die zich van meet af aan gewillig liet vaccineren is een dom (nutteloos) kalf dat het in de ogen van de complotplegers verdient om te sterven... De 1% onverzettelijken die tot het uiterste het aangeboden vaccin bleven weigeren zijn de enige nuttige intelligente mensen die samen met de elite van machtige miljardairs het recht verkrijgen om de Aarde opnieuw in te richten. Zij konden ten minste voor zichzelf denken (in plaats van voorgekauwde informatie/propaganda te slikken als zoete koek) door te oordelen dat dergelijk vaccin uiterst onbetrouwbaar was/is... Een genocide van haast ondenkbare omvang die de Holocaust ontelbare keren overtreft maar met een "nobel" doel voor ogen: Het overleven van onze blauwe planeet die grijs wordt door smog en het overleven van "de eigen soort" zonder de miljarden mee-eters die thans de planeet doen bezwijken... Als jullie denken dat dit vergezocht is: Een gemiddelde Amerikaan kon je in 1943 ook niet laten geloven dat er in de Europese vernietigingskampen miljoenen mensen werden vermoord (op een industriële schaal dus) zonder hem in hoongelach te laten uitbarsten. En wie zwaaide in Auschwitz, Treblinka, Mauthausen en dergelijke de scepter? Een medische elite, jawel, waar de gemiddelde mens toen (en kennelijk nu nog steeds) met diep ontzag naar opkijkt... Joseph Mengele als mens zal wellicht even beminnelijk en welbespraakt op zijn tijdgenoten zijn overgekomen als een zekere MVR vandaag de dag... ![]()
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat elitaire clubje kan niet bestaan omdat: 1. Het aspect van geheimhouding (een geheim clubje): moest het bestaan zou het totaal onwerkelijk zijn dat dit "binnenskamers" kan blijven. 1.a Dus oftewel groeit de inner circle constant en dan spreken we niet meer over een clubje. 1.b Oftewel moet men systematisch iedereen die te veel weet uitschakelen wat bijzonder moeilijk zou zijn om te verbergen. 2. De vorming van het clubje: hoe zorg je er voor dat je zo'n elitair clubje kan boetseren waar iedereen op dezelfde golflengte zit? Denken die mensen "spontaan" van nature allemaal hetzelfde en zijn zij voorbestemd om met elkaar in contact te komen? Outcasts bestaan niet? Ieder potentieel lid dat benaderd wordt zegt systematisch ja en wijgeraars worden onmiddellijk geliquideerd? 3. Het aspect impact/daadkracht. Zelfs als er een elitair clubje zou zijn met dezelfde objectieven hoe zouden zij dan concreet de dingen wereldwijd kunnen sturen? Hoe kan je er voor zorgen dat heel de wereld begint te geloven wat jij wilt dat ze gaan geloven? Eender welk beleidsinstrument is imperfect. Dat zie je op alle niveaus: uw lokaal scouts bestuur, de gemeenteraad, het bedrijfsleven, de Vlaamse regering of de UN. Vanaf het moment dat je met een groep mensen samen moet besturen lopen er gegarandeerd dingen compleet mis. Maar volgens u is dat elite clubje dus in staat om heel de wereld te laten dansen naar hun wensen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dan zouden ze net met het weerbarstige en niet-volgzame deel van de mensheid achterblijven. Dat zou niet goed werken he
![]() Ik ben er inmiddels van overtuigd dat hier een PLAN achter zit, zeker nu op dit moment, maar zeker niet dit plan. Of de inhoud van de vaccins deel uitmaken van het plan? Misschien wel he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk bestaat er zo een club.
Ze hebben zelfs een monument. En met de zegen van de heilige geest zelfs.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt toch totaal niks om dat op te baseren he. Welk is het mechanisme dat het "doodziek maken" 3 jaar kan uitstellen en dan activeren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bill Gates financiert al decennia verschillende projecten op de wereld via zijn “foundation”. Een lucratieve constructie om belastingen mee te vermijden en geopolitiek te beïnvloeden. Je kan er ongestoord en ongemerkt terroristen mee financieren om regio’s te destabiliseren. Diezelfde Bill Gates is nu de grote man achter de experimentele gentherapie van Pfizer. In mijn ogen is de inenting van Pfizer een wapen om de immuunsystemen van de mensheid kapot te maken en tegen ons te keren. Covid is slechts het excuus om het gebruik van deze therapie te rechtvaardigen. De afgekochte media moeten angst zaaien over covid, en vertrouwen creëren in Pfizer om ons dit vergif te doen slikken. De politiek moet onze burgerrechten omzeilen via een pandemiewet, om ons wettelijk tot de genocide te verplichten. Het is wetenschappelijk aangetoond dat inenting met Pfizer de transmissie van covid niet stopt. Het is ook aangetoond dat er kans is op grote schade door inenting. Het is ook aangetoond dat gezonde mensen quasi nooit levensbedreigend ziek worden door covid. Deze 3 zaken samen maken verplichting totaal onnodig en zelfs misdadig. Er is geen enkel, maar dan ook geen enkel zinnig argument voor. Maar om 1 of andere reden blijft de overheid pushen. Die reden is dat de inenting van Pfizer een genocidewapen is. Bill Gates, de man achter dit hele project, is de poort tussen de mensheid en de duistere figuren van het elitaire clubje dat bepaalt wat er op aarde gebeurt. De Rockefellers en de Rothschilds. De families die vinden dat we met te veel zijn, en die er iets aan willen doen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 17 november 2021 om 05:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Interessante alu-hoedje theorie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dergelijke reset zou ik niet zo’n probleem hebben, enigste probleem zijn dan al die moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen de volle 100% wanneer ik zeg dat de islam Europa zal bevrijden van haar tirannie.
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1% is nog steeds veel te veel
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze gedaan, ik neem gewoon meer details op dan een neurotypical. Soms denken ze wel eens dat ik helderziend ben, maar ik kan gewoon goed zien waar de radarwieltjes naartoe draaien.
![]() |
#15 |
|
![]() en de russen dan?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, de 1% elite blijft over en die gaan dan zelf alles op deze aardkloot blijven onderhouden en maken. Sommige van die aluhoedjes theorieen zijn toch echt te zot om los te lopen. Denken jullie nu echt geen 5 seconden na vooraleer jullie dergelijk zever verkondigen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik niet veel van.
Wel weet ik dat Europa aan haar ego voorbij tripte door Amerika te volgen in haar buitenlands beleid. Ze zullen ons daar niet vergeten zijn en winnen dagelijks meer invloed en terrein. Als ik een oosterse beleidmaker was, duwde ik het schorem dat Europa “bevrijdde” ook over hun grens.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie posts verschijnen door antivaxx complotgekken die nu al spreken dat het pas tegen 2027 zal gebeuren : "the rapture" : de goeden, de ongevaccineerden zullen opgenomen worden in het rijk der hemelen (in casue het paradijs op aarde) en de slechten, de gevaccineerden zullen vergaan tot stof en as. En in 2027 zullen ze er ongetwijfeld nog een paar jaar bijdoen enzovoort, ad infinitum. Dat is gewoon een eeuwenoude religieuze fantasie in een antivaxx jasje. Grow up man. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 17 november 2021 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wat, inteelt? Veel te veel mentale problemen met die gasten, elk islam land is een debiele tirannie, waarom zou dat opeens anders zijn hier?
|
![]() |
![]() |