![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() https://pnws.be/ema-en-fda-pfizer-wi...geboren-babys/
Ik ben natuurlijk maar een simpele ziel, maar kan een kenner van de materie eens uitleggen wat de medische zin hiervan is? Economische zin voor Pfizer is wel duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is echt niet meer te vatten, alles beneden 30 is al debiel.
In China vaccineren ze nu al babies dus moet het WHO meedoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() En dan nu in Knack:
Volgens Van Hee is er nog een bijkomend probleem. De vaccins hebben nog niet voldoende hun werk kunnen doen omdat we één belangrijke groep nog niet hebben geprikt. 'Bij de oorspronkelijke Wuhan-variant werden kinderen niet zo massaal ziek. De veel besmettelijkere delta-variant heeft die trend doen keren. Het ziet ernaar uit dat kinderen de motor zijn van de vierde golf. Ze kunnen het virus ondertussen even snel doorgeven als volwassenen. We kennen voorlopig het effect niet, maar misschien hadden we vandaag geen vierde golf gehad als we kinderen vanaf zes jaar hadden gevaccineerd. Mazelen en windpokken zijn ook ziektes waar we kleine kinderen tegen vaccineren en hervaccineren. Het zou mij trouwens niet verbazen als er deze winter alweer een nieuwe variant opstaat waartegen de vaccins nog wel zullen werken, maar misschien niet bij alle leeftijdsgroepen.' https://www.knack.be/nieuws/gezondhe...d-1794483.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kiekens zijn nog altijd bezig met tegen "besmettingen" te vechten, terwijl het nu al anderhalf jaar is dat dat niet lukt, ook niet met vaccins.
Als zou blijken dat het vaccin bovendien een booster is voor besmettingen zijn we goed bezig ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2021 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 8 november 2021 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en de parallellen met mazelen en windpokken gaan niet op. Beide infecties kunnen kinderen ernstig ziek maken, covid doet dat niet echt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Het zou mij trouwens niet verbazen als er deze winter alweer een nieuwe variant opstaat waartegen de vaccins nog wel zullen werken, maar misschien niet bij alle leeftijdsgroepen.'“
Wacht, laat me raden, de vaccins gaan ziekenhuisopnames van kinderen goed kunnen tegengaan. :-/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder interesseert pnws mij bijzonder weinig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |