![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Nu het schrikbeeld van een verplichte vaccinatie voor de totale bevolking steeds nadrukkelijker in beeld komt past het om hier een ZWARTE LIJST te maken en dagelijks te updaten van politici, wetenschappers en andere influencers die deze verplichte vaccinatie willen bewerkstelligen...
Het is 100% onethisch, om niet te zeggen CRIMINEEL, om een wet in het leven te roepen die bepaalt dat de totale bevolking verplicht een goedje moet krijgen ingespoten dat niet gedurende meerdere jaren afdoende is getest op bijwerkingen en deugdelijkheid, geheel volgens de regels van het spel. Dit druist in tegen alle medische beginselen en ethische en juridische codes. Als de wet er komt dan dienen al degenen die er mee voor zorgden dan ook juridisch te worden vervolgd wegens het opzettelijk toebrengen van medische schade (mogelijks met de dood tot gevolg). Deze ziekelijke psychopaten dienen dezelfde juridische lijdensweg af te leggen als degenen die na de Tweede Wereldoorlog voor het Tribunaal van Neurenberg terechtstonden voor het beramen van schadelijke medische behandelingen gericht tegen miljoenen medemensen... Ik geef hier alvast een voorzet met het noemen van Elio Di Rupo die volgens de media de door hem gedroomde wet wil aankaarten in het overlegcomité dat vandaag zal beslissen over nieuwe covid-maatregelen. Bron: https://www.hln.be/nieuws/live-di-ru...prik~a90b73a6/ Beste forumleden, gelieve jullie bijdrage te leveren door deze lijst dagelijks te updaten! Hij zal als bewijs dienen voor het komende monsterproces dat hopelijk zal georganiseerd worden door een volkstribunaal van zoekers van gerechtigheid! ![]() Dit is een niet mis te verstane boodschap !!! Uw dienaar, Victor Magnus (letterlijk vertaald: "De Grote Overwinnaar")
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 17 november 2021 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo
Magnette Vandenbroucke
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 november 2021 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Margot Cloet hoort beslist ook op de zwarte lijst:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/07...tie-margot-cl/
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is verplichte vaccinatie crimineel ? Vaccinatie wordt zo dikwijls verplicht. Op zeer jonge leeftijd maar bvb ook om op reis een land binnen te mogen. Het is ondertussen toch wel duidelijk dat de vaccinaties veilig zijn. Ik ken al gevaccineerden die ondertussen bevallen zijn. Ze hebben geen misvormde kinderen geworpen zoals indertijd met ik weet niet meer hoe de supplementen heten die ze zwangere vrouwen gaven.Waarom 95% van de bevolking straffen voor de koppigheid van 5%. Langs de andere kant. Ik geloof ook niet dat een vaccinatiegraad van 100% veel verschil zal uitmaken. De beste actie die men kan ondernemen is de inactie: laat je niet testen!
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw lichaam is niet langer uw lichaam, het is nu aan de staat om te bepalen wat er mee mag gebeuren.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de griepprik weten ze nog maar onlangs dat jaarlijkse herhaling de vaccins nutteloos maakt, ik zie hetzelfde gebeuren bij de Covid boosters maar dat is afwachten. Er zijn gewoon nog veel teveel onzekerheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Goed idee! Ik zou ook willen vragen om dit degelijk te documenteren. Niet gewoon namen droppen, ook een link naar waar ze dit zeggen. Let ook op : politici die zeggen dat ze een debat willen voeren over verplichte vaccinatie, zijn niet per se voorstanders daarvan. Hou het bij feiten, zodat we een sterk dossier hebben dat later in een rechtbank kan gebruikt worden!!
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 18 november 2021 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Gwendolyn Rutten
Artikel : Gwendolyn Rutten pleit voor verplichte vaccinatie voor iedereen Bron : VRT Datum : 18-08-21 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...te-vaccinatie/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja jong dat was al zo toen ik gevaccineerd werd tegen Polio, Rode hond, mazelen, ... en later tegen hepatitis, gele koorts, tyfus, ... en weet ik wat nog allemaal. Ik werd ook verplicht naar school te gaan en word momenteel verplicht om te werken. We kunnen nu eenmaal niet anders dan in gemeenschap te leven. Dat is des mensen. Er zijn wel belangrijkere problemen die aangeklaagd mogen worden dan de vaccinatie. Ik denk daarbij aan de aanhoudende migratie en daaruit volgende groeiende ongelijkheid, de klimaatmaatregelen die eveneens de verarming van een groot deel van de bevolking dreigen te vergroten, ... .
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic: Siegfried Bracke (als een van de eersten)
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mechanismen denkbaar die dat kunnen verklaren. Dat zegt helemaal niet dat dat laatste spuitje nutteloos is. Het zegt enkel dat de efficientie ervan (en dan nog, de klassieke efficientie tegen 'besmet worden') zou kunnen verlagen. Dat is niet meer dan een waarschuwing dat ER VAN UIT GAAN dat zomaar bijprikken betere resultaten zal opleveren dan wat we nu hebben, iets is waar geen zekerheid over bestaat. Die vaccins werken wel degelijk, en zijn wel degelijk nuttig. Alleen heeft men ze gebruikt in een protocol waar ze niet voor werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lijstje is een lijstje:
Di Rupo Magnette Vandenbroucke Margot Cloet Gwendolyn Rutten Sieg(heil)fried Bracke
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vastgestelde bijwerkingen per vaccin over de jaren dat het is toegediend: een vb : mazelen : +/- 6000 gevallen tussen 1968 en 2021 Covid : +/- 2.500.000 gevallen OP 1 JAAR
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Na een lange winterslaap wil ik hier ook op bijdragen:
Vergeet ook zeker de journalisten niet die dit pushen, enerzijds via opinievorming en -sturing en anderzijds via selectieve berichtgeving en censuur van al wat tegen het narratief ingaat. Twee voorbeeldjes van HLN, maar veel meer te vinden: Brecht Decaestecker Dimitri Antonissen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij 65+ zag de CDC maar een effectiviteit van 9%, dat zal volgens mij ook wel te maken hebben dat ze jaarlijks worden ingespoten. Dat lijkt me dan toch wel redelijk nutteloos, het enige positieve dat ze dan nog kunnen zeggen is dat de jongere generatie de oudere beschermt door ze minder te besmetten. Dat is ook de redenering om kinderen een covid vaccin te geven. Voor de griep lijkt het me duidelijk dat er problemen zijn, covid vaccins zijn een nog veel groter vraagteken. We zitten in een gigantisch experiment, dat is het enige wat echt zeker is. 2019: Repeated Seasonal Influenza Vaccination https://academic.oup.com/jid/article/222/2/173/5554481 2013: CDC Study: Flu Vaccine Ineffective in 91% of Seniors https://murrayvillechiropractic.com/...91-of-seniors/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandareus
De Schoofzak Gipsy Erwin Dademelee En meer die ik even vergeet.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar mijn eigen lot was ook heel droevig : de overheid heeft mijn lichaam indertijd gedurende 12 maand opgesloten in een kazerne waar ik dagelijks dwangarbeid moest verrichten, slecht eten kreeg en waar men mij dwong om een wapen te hanteren. En ik had geen "vrije keuze" ! ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 november 2021 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |