Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2021, 12:12   #1
Victor Magnus
Schepen

Standaard Vervolledig hier ZWARTE LIJST met pleitbezorgers van Verplichte Vaccinatie

Nu het schrikbeeld van een verplichte vaccinatie voor de totale bevolking steeds nadrukkelijker in beeld komt past het om hier een ZWARTE LIJST te maken en dagelijks te updaten van politici, wetenschappers en andere influencers die deze verplichte vaccinatie willen bewerkstelligen...

Het is 100% onethisch, om niet te zeggen CRIMINEEL, om een wet in het leven te roepen die bepaalt dat de totale bevolking verplicht een goedje moet krijgen ingespoten dat niet gedurende meerdere jaren afdoende is getest op bijwerkingen en deugdelijkheid, geheel volgens de regels van het spel.

Dit druist in tegen alle medische beginselen en ethische en juridische codes.

Als de wet er komt dan dienen al degenen die er mee voor zorgden dan ook juridisch te worden vervolgd wegens het opzettelijk toebrengen van medische schade (mogelijks met de dood tot gevolg). Deze ziekelijke psychopaten dienen dezelfde juridische lijdensweg af te leggen als degenen die na de Tweede Wereldoorlog voor het Tribunaal van Neurenberg terechtstonden voor het beramen van schadelijke medische behandelingen gericht tegen miljoenen medemensen...

Ik geef hier alvast een voorzet met het noemen van Elio Di Rupo die volgens de media de door hem gedroomde wet wil aankaarten in het overlegcomité dat vandaag zal beslissen over nieuwe covid-maatregelen.

Bron: https://www.hln.be/nieuws/live-di-ru...prik~a90b73a6/

Beste forumleden, gelieve jullie bijdrage te leveren door deze lijst dagelijks te updaten! Hij zal als bewijs dienen voor het komende monsterproces dat hopelijk zal georganiseerd worden door een volkstribunaal van zoekers van gerechtigheid!

Dit is een niet mis te verstane boodschap !!! Uw dienaar, Victor Magnus (letterlijk vertaald: "De Grote Overwinnaar")
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 17 november 2021 om 12:14.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 12:17   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Di Rupo
Magnette
Vandenbroucke

Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 november 2021 om 12:18.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 04:55   #3
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Margot Cloet hoort beslist ook op de zwarte lijst:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/07...tie-margot-cl/
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 06:30   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Waarom is verplichte vaccinatie crimineel ? Vaccinatie wordt zo dikwijls verplicht. Op zeer jonge leeftijd maar bvb ook om op reis een land binnen te mogen. Het is ondertussen toch wel duidelijk dat de vaccinaties veilig zijn. Ik ken al gevaccineerden die ondertussen bevallen zijn. Ze hebben geen misvormde kinderen geworpen zoals indertijd met ik weet niet meer hoe de supplementen heten die ze zwangere vrouwen gaven.Waarom 95% van de bevolking straffen voor de koppigheid van 5%. Langs de andere kant. Ik geloof ook niet dat een vaccinatiegraad van 100% veel verschil zal uitmaken. De beste actie die men kan ondernemen is de inactie: laat je niet testen!

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 06:37   #5
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Waarom is verplichte vaccinatie crimineel ?
Uw lichaam is niet langer uw lichaam, het is nu aan de staat om te bepalen wat er mee mag gebeuren.
Oud 18 november 2021, 06:46   #6
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom is verplichte vaccinatie crimineel ? Vaccinatie wordt zo dikwijls verplicht. Op zeer jonge leeftijd maar bvb ook om op reis een land binnen te mogen. Het is ondertussen toch wel duidelijk dat de vaccinaties veilig zijn. Ik ken al gevaccineerden die ondertussen bevallen zijn. Ze hebben geen misvormde kinderen geworpen zoals indertijd met ik weet niet meer hoe de supplementen heten die ze zwangere vrouwen gaven.Waarom 95% van de bevolking straffen voor de koppigheid van 5%. Langs de andere kant. Ik geloof ook niet dat een vaccinatiegraad van 100% veel verschil zal uitmaken. De beste actie die men kan ondernemen is de inactie: laat je niet testen!
Er is geen enkel vaccin verplicht die maar enkele maanden werkzaam is, we zitten ook nog steeds in experimentele fase want er is teveel wat ze nog niet weten.

Bij de griepprik weten ze nog maar onlangs dat jaarlijkse herhaling de vaccins nutteloos maakt, ik zie hetzelfde gebeuren bij de Covid boosters maar dat is afwachten. Er zijn gewoon nog veel teveel onzekerheden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 06:48   #7
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Goed idee! Ik zou ook willen vragen om dit degelijk te documenteren. Niet gewoon namen droppen, ook een link naar waar ze dit zeggen. Let ook op : politici die zeggen dat ze een debat willen voeren over verplichte vaccinatie, zijn niet per se voorstanders daarvan. Hou het bij feiten, zodat we een sterk dossier hebben dat later in een rechtbank kan gebruikt worden!!

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 18 november 2021 om 06:51.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 06:50   #8
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Gwendolyn Rutten
Artikel : Gwendolyn Rutten pleit voor verplichte vaccinatie voor iedereen
Bron : VRT
Datum : 18-08-21
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...te-vaccinatie/
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 06:50   #9
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Uw lichaam is niet langer uw lichaam, het is nu aan de staat om te bepalen wat er mee mag gebeuren.
Ja jong dat was al zo toen ik gevaccineerd werd tegen Polio, Rode hond, mazelen, ... en later tegen hepatitis, gele koorts, tyfus, ... en weet ik wat nog allemaal. Ik werd ook verplicht naar school te gaan en word momenteel verplicht om te werken. We kunnen nu eenmaal niet anders dan in gemeenschap te leven. Dat is des mensen. Er zijn wel belangrijkere problemen die aangeklaagd mogen worden dan de vaccinatie. Ik denk daarbij aan de aanhoudende migratie en daaruit volgende groeiende ongelijkheid, de klimaatmaatregelen die eveneens de verarming van een groot deel van de bevolking dreigen te vergroten, ... .

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Oud 18 november 2021, 07:01   #10
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

On topic: Siegfried Bracke (als een van de eersten)

Oud 18 november 2021, 07:05   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Bij de griepprik weten ze nog maar onlangs dat jaarlijkse herhaling de vaccins nutteloos maakt
Dat is een sterk overdreven statement. Er lijken aanwijzingen te zijn dat herhaald prikken met het griep spuitje de efficientie van het griepspuitje vermindert TEN AANZIEN van een eerste griepspuitje zonder die voorafgaande reeks. Op indirect afgeleide wijze die dat helemaal niet "bewijst".

Er zijn mechanismen denkbaar die dat kunnen verklaren.

Dat zegt helemaal niet dat dat laatste spuitje nutteloos is. Het zegt enkel dat de efficientie ervan (en dan nog, de klassieke efficientie tegen 'besmet worden') zou kunnen verlagen.

Dat is niet meer dan een waarschuwing dat ER VAN UIT GAAN dat zomaar bijprikken betere resultaten zal opleveren dan wat we nu hebben, iets is waar geen zekerheid over bestaat.

Die vaccins werken wel degelijk, en zijn wel degelijk nuttig. Alleen heeft men ze gebruikt in een protocol waar ze niet voor werken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 07:33   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een lijstje is een lijstje:

Di Rupo
Magnette
Vandenbroucke
Margot Cloet
Gwendolyn Rutten
Sieg(heil)fried Bracke
Oud 18 november 2021, 07:42   #13
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja jong dat was al zo toen ik gevaccineerd werd tegen Polio, Rode hond, mazelen, ... en later tegen hepatitis, gele koorts, tyfus, ... en weet ik wat nog allemaal. Ik werd ook verplicht naar school te gaan en word momenteel verplicht om te werken. We kunnen nu eenmaal niet anders dan in gemeenschap te leven. Dat is des mensen. Er zijn wel belangrijkere problemen die aangeklaagd mogen worden dan de vaccinatie. Ik denk daarbij aan de aanhoudende migratie en daaruit volgende groeiende ongelijkheid, de klimaatmaatregelen die eveneens de verarming van een groot deel van de bevolking dreigen te vergroten, ... .
Toch maar even naar kijken :

vastgestelde bijwerkingen per vaccin over de jaren dat het is toegediend:
een vb :
mazelen : +/- 6000 gevallen tussen 1968 en 2021
Covid : +/- 2.500.000 gevallen OP 1 JAAR

Naam: IMG_0206[1].JPG
Bekeken: 1278
Grootte: 126,4 KB
Oud 18 november 2021, 08:43   #14
eurobug
Burger

Standaard

Na een lange winterslaap wil ik hier ook op bijdragen:

Vergeet ook zeker de journalisten niet die dit pushen, enerzijds via opinievorming en -sturing en anderzijds via selectieve berichtgeving en censuur van al wat tegen het narratief ingaat.

Twee voorbeeldjes van HLN, maar veel meer te vinden:

Brecht Decaestecker

Dimitri Antonissen
eurobug is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 08:44   #15
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Toch maar even naar kijken :

vastgestelde bijwerkingen per vaccin over de jaren dat het is toegediend:

Bijlage 115208
uh, dat is een dom nummer. kans op bijwerking per toedoening is relevant, niet dit.
Oud 18 november 2021, 09:10   #16
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is een sterk overdreven statement. Er lijken aanwijzingen te zijn dat herhaald prikken met het griep spuitje de efficientie van het griepspuitje vermindert TEN AANZIEN van een eerste griepspuitje zonder die voorafgaande reeks. Op indirect afgeleide wijze die dat helemaal niet "bewijst".

Er zijn mechanismen denkbaar die dat kunnen verklaren.

Dat zegt helemaal niet dat dat laatste spuitje nutteloos is. Het zegt enkel dat de efficientie ervan (en dan nog, de klassieke efficientie tegen 'besmet worden') zou kunnen verlagen.

Dat is niet meer dan een waarschuwing dat ER VAN UIT GAAN dat zomaar bijprikken betere resultaten zal opleveren dan wat we nu hebben, iets is waar geen zekerheid over bestaat.

Die vaccins werken wel degelijk, en zijn wel degelijk nuttig. Alleen heeft men ze gebruikt in een protocol waar ze niet voor werken.
Na 60 jaar zijn ze er nog niet uit met de griep prik, ze zien variabele werking. Zelfs bij kinderen zagen ze een verhoogd risico om de griep te krijgen na 4 opeenvolgende jaarlijkse griep vaccins, tegenover kinderen die niet gevaccineerd waren. Andere onderzoeken waren dan minder duidelijk.

Bij 65+ zag de CDC maar een effectiviteit van 9%, dat zal volgens mij ook wel te maken hebben dat ze jaarlijks worden ingespoten. Dat lijkt me dan toch wel redelijk nutteloos, het enige positieve dat ze dan nog kunnen zeggen is dat de jongere generatie de oudere beschermt door ze minder te besmetten. Dat is ook de redenering om kinderen een covid vaccin te geven.

Voor de griep lijkt het me duidelijk dat er problemen zijn, covid vaccins zijn een nog veel groter vraagteken. We zitten in een gigantisch experiment, dat is het enige wat echt zeker is.

2019: Repeated Seasonal Influenza Vaccination
https://academic.oup.com/jid/article/222/2/173/5554481

2013: CDC Study: Flu Vaccine Ineffective in 91% of Seniors
https://murrayvillechiropractic.com/...91-of-seniors/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 09:19   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Oud 18 november 2021, 09:26   #18
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Pandareus
De Schoofzak
Gipsy
Erwin
Dademelee
En meer die ik even vergeet.
Oud 18 november 2021, 09:44   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Na 60 jaar zijn ze er nog niet uit met de griep prik, ze zien variabele werking. Zelfs bij kinderen zagen ze een verhoogd risico om de griep te krijgen na 4 opeenvolgende jaarlijkse griep vaccins, tegenover kinderen die niet gevaccineerd waren. Andere onderzoeken waren dan minder duidelijk.

Bij 65+ zag de CDC maar een effectiviteit van 9%, dat zal volgens mij ook wel te maken hebben dat ze jaarlijks worden ingespoten. Dat lijkt me dan toch wel redelijk nutteloos, het enige positieve dat ze dan nog kunnen zeggen is dat de jongere generatie de oudere beschermt door ze minder te besmetten. Dat is ook de redenering om kinderen een covid vaccin te geven.

Voor de griep lijkt het me duidelijk dat er problemen zijn, covid vaccins zijn een nog veel groter vraagteken. We zitten in een gigantisch experiment, dat is het enige wat echt zeker is.

2019: Repeated Seasonal Influenza Vaccination
https://academic.oup.com/jid/article/222/2/173/5554481

2013: CDC Study: Flu Vaccine Ineffective in 91% of Seniors
https://murrayvillechiropractic.com/...91-of-seniors/
Men kijkt daar dan ook naar de verkeerde efficientie, namelijk de "steriliteit" efficientie, maar die is eigenlijk van weinig belang. Wat telt is de impact op het ziekteverloop. Zoals het corona vaccin trouwens.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 10:11   #20
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vreselijk...

Maar mijn eigen lot was ook heel droevig : de overheid heeft mijn lichaam indertijd gedurende 12 maand opgesloten in een kazerne waar ik dagelijks dwangarbeid moest verrichten, slecht eten kreeg en waar men mij dwong om een wapen te hanteren.

En ik had geen "vrije keuze" !

Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 november 2021 om 10:12.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be