![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() https://www.facebook.com/forumvoorde...18171099798179
Toch schitterend he, iemand die nog vrijuit durft spreken. Ik denk dat hij gelijk heeft, maar zelfs als het niet zo is, dit is tenminste iemand die tegen de stroom durft ingaan. Hadden wij ook maar politici van dit kaliber ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 25 juni 2021 om 06:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "maar nee, het is tijdelijk, zoals de maatregelen. Een maand of zo. Nadien zijn we er van af".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Thierry Baudet is tuig van de richel, beleefder dan dat kan ik het niet zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lachen hem uit maar wat hij zegt is wel de nagel op de kop, zo ook over dat CO2 budget voorstel.
https://www.rtlnieuws.nl/economie/li...elssysteem-tno Stel: elke Nederlander krijgt een eigen CO2-budget. Voor reizen, vlees eten en energie geldt een maximum aan CO2-uitstoot. Wie eroverheen gaat moet bijbetalen. Maar wie duurzaam leeft, kan juist geld 'verdienen'. Veel Nederlanders zien het onder voorwaarden wel zitten, maar hoe zou dat in zijn werk gaan? . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 25 juni 2021 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat CO2-budget past nu wel echt excellent in de Great Reset, ik heb de indruk dat de 'complotgekken' zo geridiculiseerd worden omdat de intelligenteren onder hen gewoon gelijk hebben!
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Baudet is geen van beiden, hij vist gewoon voor politiek gewin in de vijver van de complotgekken net als Van Haga dat geregeld eens doet. Laatst gewijzigd door parcifal : 25 juni 2021 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal niet uitgesloten.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.weforum.org/great-reset/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 25 juni 2021 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Ik moet wel zeggen dat er ook wel gekken rondlopen: die komen aanzetten met de Annunaki en zo...)
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 25 juni 2021 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je iets gekocht hebt dan ben je inflatie te vlug af, als je huurt dan ben je direct afhankelijk van die inflatie. Het zal ook moeilijker worden om rijk te worden of te erven, dat is enkel voor de elite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zie dat onze ministers massaal hun verontwaardiging uitspreken wanneer wat studenten in een bos samenkomen maar mee gaan springen en brullen met duizenden in een binnenstad als hun sjotters kampioen zijn waaronder burgemeester en korpschef dan stel ik me vragen. Jij niet ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juni 2021 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deed me wat denken aan de periode van P Fortuyn. Ook toen nooit sterke tegenargumenten moeten aanhoren ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juni 2021 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven al enkele decennia in groeiende Big Brother toestanden, voor er ooit van corona sprake was. Ik heb dat ook niet graag die continu controle en opgeslagen te zijn in honderden gegevensbanken. Ik heb die verplichtingen van de corona ook niet graag maar die kan ik wel begrijpen. Nu ineens komen de populisten van onder hun steen om een kruistocht te beginnen tegen de beperkingen die deze covid met zich mee brengt, omdat ze niet meer in bende kunnen gaan zuipen en vreten? Nu ineens wordt er met vrijheidsvlaggen gezwaaid terwijl diezelfden al tientallen jaren een groeiende controle en beperkingen slikken zonder protest. |
|
![]() |
![]() |