![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Biderman rapport.
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() www.beingfree.ca
klinkt als een neutrale bron die helemaal niet tegen COVID is ofzo die hier nu een empirische vergelijking maakt. Op hun site staan ook allicht allemaal zaken die niet anti-covid zijn.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik wil alleen maar aanhalen dat wat we nu meemaken niet nieuw is. We vergeten te vaak dat dit een gemanufactuurde crisis is, met 1 doel; segregatie. Verdeel en heers.
Elke keer opnieuw. En elke keer werkt het. Waar zit de breuk? Waarom werd dit principe niet met de nazi’s mee uigeroeid? Omdat het te goed werkt, tiens. Het kapitaal dat tijdens wo2 aan de macht was, is nog steeds aan de macht. De echte verantwoordelijken zijn nooit ter verantwoording geroepen. En nu wordt het nog eens dunnetjes overgedaan. Het woord collaborateurs dat elders wordt gebruikt is toepasselijk, maar zij zijn de vijand niet. De strijd wordt gestreden tegen de covidpausen en bisschoppen. Niet tegen de kerkgangers, ook al geven deze laatste dagdagelijkse legitimiteit aan het draaiboek. De betogingen van afgelopen weekend stemmen me hoopvol. De amechtige poging van mateke om er een “spin” aan te geven zegt meer dan genoeg. De kerk loopt andermaal, traag maar gestaag, leeg. Het enige wat de pausen en de bisschoppen nog rest is repressie en escalatie. Zie Oostenrijk en Australië. En het meest vrije land ter wereld, onze noorderburen, staan te popelen...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 en 1 voor 2 optellen is complotdenken Gunter. Ge zou denken dat uw medemensen na 2 jaar door zouden hebben met wat we te maken hebben, maar die roepen op tot vaccinatie van kinderen en concentratiekampen voor wie weigert.
Hier is onze never again. Mensen als Eduard Khil, Pandareus, Schoofzak, Gipsy etc zijn een lopend testament van mensen die zulk gedrag etaleren. De tv naroepen waarvan enkelen zelfs virusverspreiding toejuichen en dus na 2j geen zak van virusbestrijding begrepen. Er zijn mensen die hun beleid en de werking van het vaccin simpelweg blindelings geloven. Gevaarlijk wanneer tirannieke onverkozen fascisten hun ideetjes kiemen in simpele geesten.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 24 november 2021 om 05:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
De forummers die je aanhaalt zijn, ja, wat zijn zij eigenlijk? Doodsbang in enkele gevallen? Trollen in andere gevallen? Oliedom in sommige gevallen? Maar, zijn zij de vijand? Zijn collaborateurs de vijand? Of zijn de pausen en de bisschoppen en de priesters van de covid-kerk de vijand? Wie moeten we bestrijden? De kerkleiding, of de kerkgangers? Zijn collaborateurs kakkerlakken die de kerkleiding goedpraten om een "luchtje" van de macht te krijgen, omdat ze zelf te wezelig zijn om in het licht te treden? Is verplichte vaccinatie toejuichen hetzelfde dan ze op de TV te eisen?
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Voor de force-vaxxers is al wat niet uit de mond van de covid-clergie komt heiligschennis.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens naar de reacties op Paul de Hert die op Bruzz zijn zeg moest doen. Getier. Geroep. Geschreeuw. Volgens de goegmeente had Bruzz "geen forum mogen geven aan die antivaxer". https://www.bruzz.be/videoreeks/maan...onapas-te-veel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
1. Over BRUZZ.be De website BRUZZ.be wordt gesubsidieerd door de Vlaamse overheid en maakt deel uit van de Vlaams-Brusselse Media vzw, met zetel op het Eugène Flageyplein 18 te 1050 Elsene (en KBO nummer 0547.949.238). tja, in de covid-kerk anti-vaccineert men niet. Overigens, elke "lezer-reactie" op zo'n pravda-website brengt subsidie in het laatje, en is dus per definitie waardeloos.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Mij zouden ze elke dag roepend en tierend van het spreekgestoelte moeten sleuren. De "oppositie" laat af en toe eens een geluidje horen, en that's it. Baudet wordt door de covid-zeloten regelmatig ge-karaktermoordt. Dat wil iets zeggen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 november 2021 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als ik die homofielen zou doodslagen omdat ik cherrypick in Leviticus en het nieuwe testament amputeer. Ik ben geen Leviet dus die teksten hebben 0,0 toepassing op mij. Als ik me nu zou laten opjutten door predikanten en miljoenen christenen roepen terug lijfstraffen uit; dan zijn die allemaal medeplichtig he. “Sing a little louder”. Die minderheden vinden altijd steun bij een meerderheid die liever hun egocentrische zelf en haat voeden dan eens 1 dag de feiten naast de waan te leggen. Zie maar hoe ze kunnen selecteren uit een groep wetenschappers waarvan ze op voorhand kunnen voorspellen wie weet wat die wel en niet kan zeggen. Wir haben das nicht gewusst gaat deze keer echt niet op.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 25 november 2021 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |