![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is ook maar een mens.
Het is iedereen al eens overkomen om bepaalde huizen of appartemensgebouwen water te geven. Onze Theo blijft daar consequent in als ik dan toch moet uithalen laat ze dan maar genieten van de grote en de straal. En dan liever aan de planten dan aan een onnozele paal. Filmpje opgedoken van dronken N-VA-politicus Theo Francken die wildplast: "Gênant, maar ik ben ook maar een mens" ![]() ![]() Op internet doet een filmpje de ronde waarin Theo Francken (N-VA) op straat in een plantenbak plast. Het gaat om beelden van een jaar geleden die buiten zijn medeweten zijn gemaakt. Francken geeft toe dat hij te veel gedronken had en dat het "dom gedrag" is. "Gênant. Maar op het eind van de dag ben ik ook maar een mens", schrijft hij op Facebook. Wim De Maeseneer 27.08.23 12:32 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/08...die-wildplast/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francken is altijd al een zeiker geweest.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is ook maar een mens.
Maar goede mensen trekken lessen uit ervaringen. Hij heeft nagelaten om lessen te trekken uit zijn ervaringen als burgemeester tegenover inwoners met klachten over vandalisme en wildplassen. De boetes voor wildplassen, maar dan echt wildplassen, mogen gerust hoger. Veel hoger. (vb. van niet echt wildplassen: plassen in het midden van een bos) Maar er zijn ergere dingen. Ik denk dat zijn kiezers zijn excuses wel zullen aanvaarden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat hij die zonder zonden is in deze, de eerste steen werpe.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bedoelt: de eerste straal laat lopen ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het daar ook niet hoog met op met die man nen dat niet alleen voor het wildplassen maar ook voor de Zaak-Kucam: Francken negeerde signalen over fraude
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 augustus 2023 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij heeft sowieso mijn stem. We missen u nog elke dag Theo!
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het nu den Theo is of Jan met de pet;
ik zie heel regelmatig mannen plassen gewoon aan de kant van de weg. Zonder enige gêne. Ook in het park met speelpleintje dat aan mijn tuin grenst en waar veel kinderen spelen. Ze doen zelfs de moeite niet om discreet te plassen! Gewoon in het zicht van de kinderen. Waarom moeten mannen wildplassen? Ik heb dat nog nooit een vrouw zien doen, echt nooit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat mannen ten allen tijde een pamper bij zich hebben, vooral in hun auto.
En ja hoor: het bestaat, mannenpampers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, op het voetpad. Ik ben er voor gaan staan omdat niemand het zou gezien hebben.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten vrouwen zich ook maar een prostaat laten inplanten om genderneutraal te worden.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat geen excuus om en plein public waar iedereen je kan zien te gaan plassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik zwanger was van mijn jongste drukte die serieus hard tegen mijn blaas. Toch heb ik nooit wildgeplast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die tieners op die leeftijd al last van hun prostaat dan? Heel vreemd dan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn er veel te weinig gratis openbare wc's....Plassen en kakken zijn nu eenmaal natuurlijke behoeften. Dat je niet met uw wietel naar iedereen moet staan zwaaien, dat lijkt me niet meer dan normaal maar zo wat verborgen, tegen een boom in een parkje waar niemand je ziet staan?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien laten die hun spoor achter, als het ongelovige honden zijn.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haalt den Theo overal zijne piet zo gemakkelijk boven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laag, heel laag.
![]() |
![]() |