![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gsm als gps gebruiken mag weldra enkel nog als die in een houder zit, overtreders riskeren 174 euro boete
En wat met ... gamen achter het stuur??? (ook gevaarlijk of nog gevaarlijker zelfs) Tesla moet mogelijkheid om te gamen in rijdende auto verantwoorden ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een chauffeur spellekes speelt terwijl die rijdt ,
knalt die in de sloot , op een paal of tegen een brug , of waar ook , zolang die geen andere slachtoffers maakt , doe maar hoor !! Men moet zulke hun rijbewijs definitief intrekken en auto in beslag nemen !! Fikse boetes + eventueel aangerichte schade laten dokken + een paar jaar bak of psychiatrie !! Een leuke bijkomende straf , 15 jaar lang lijken van de weg laten ruimen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 december 2021 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gepakt met de GSM in uw handen als ge aan het rijden bent, zou de volgende straf moeten hebben:
GSM afgeven, de politie haat het simkaartje eruit, overhandigd u uw simkaart en de politie houdt de GSM. Straf: een nbieuwe GSM kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon een boete van 175 euro volstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 december 2021 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie mag juist niks houden dat niet van hun is. Dat is diefstal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gedaan met bellen !
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Moet men bij onze politiekers ook eens doen als ze in het Parlement zijn .....dan moeten ze luisteren naar de spreken niet op hun smartphone of met hun gazet bezig zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn autoke staat een handsfree systeem om te bellen.
Ik heb dat nog nooit gebruikt daar ik daar dan weer een abonnement moet voor afsluiten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu eenmaal een feit dat genoeg mensen echt DOMME dingen doen als ze aan het rijden zijn....vergeten dat het onwaarschijnlijk is dat ze alleen op de openbare weg aan het bewegen zijn met een ding van,ruwweg,4 meter lang en 1000 kg zwaar.....
Zelfs vrachtwagenchauffeurs zie ik nog wel eens HEEL rare dingen doen,wat er mogelijk op wijst dat ze eigenlijk nog iets anders aan het doen zijn(koffie schenken?).... ![]() Het is waarom ik zelfs weiger "hands-free" telefoongesprekken te doen in mijn wagen hoewel die daarvoor voorzien is.......misschien ligt het ook al aan ouderdom,maar ik heb gewoon ogen en handen te kort,laat staan nog eens andere zaken te "regelen".....Zelfs mijn radio ligt 99% van de tijd af... Laatst gewijzigd door kelt : 24 december 2021 om 06:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werden nogal wat dingen geregeld tijdens die ritten. Let op! Ik heb nooit met de GSM in de hand gebeld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als iemand geen wagen kan besturen en een gesprek voeren, moet die ook maar zwijgen als ie wandelt.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is toch gewoon bleutooth?
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem nooit mijn telefoon op als ik aan het rijden ben. Zo dringend is dat toch allemaal niet behalve dan voor iemand die nog professioneel actief is. Ik heb die handsfree niet nodig. Als het mij aanstaat bel ik wel terug wanneer ik niet meer rijd en is het echt dringend belt de beller me wel weer op.
|
![]() |
![]() |