![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar worden modellen uitgedacht in functie van een te voeren politiek, in plaats van andersom:
https://www.spectator.co.uk/article/...ling-committee
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geniaal. De Molenberghskes, de Fergusonnekes en dergelijke van deze wereld maken dus enkel maar die modellekes waar de politiek wel "moet" handelen. De bedoeling is dus inderdaad niet om "trachten vooruit te kijken" maar om (al dan niet nep) argumenten te geven om kunnen te zeggen dat men moet handelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Paint me surprised.
Dat was toch ook al met die WMD die Sadam had?
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus die experts zijn nog dommer als ik dacht.
Niet alleen verlaten ze de wetenschappelijke eerlijkheid omdat de politiek dat wenst. Ze geven dat ook nog open en bloot toe en nog erger: ze begrijpen zelfs niet waarom dat problematisch is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hoeverre is de ziekteverwekkendheid van mutatie omicron afhankelijk van immuniteitsopbouw door besmettingen met eerdere mutaties?
Het lijkt me niet dat je omicron en eerdere mutaties op dat vlak als verbandloos kunt vergelijken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het Nederlands beleid is ook op zo zot papier gebaseerd denk ik. Hoe kan je dit nog verdedigen als alle curves dalend zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik kan dat ergens begrijpen, want ik zit in een domein waar dat "typisch" is, het nucleaire. De oefening bestaat daar bijvoorbeeld in om een scenario te bedenken - het heeft geen belang hoe onwaarschijnlijk en gek - waarbij er iets "verkeerds" gaat. Wij hebben hier, in Grenoble, op 300 km van de kust, toch een tsunami plan he. Wij hebben daarvoor een tweede controle kamer van de reactor moeten bouwen die waterdicht is en tegen golven van 12 meter hoog kan, met bevoorrading en wat weet ik allemaal, met hangbruggen die hoog genoeg zijn om boven het watergeweld uit te komen. Waarom ? Omdat er een theoretische mogelijkheid bestaat dat als alle stuwmeren in de bergen hier enkele 100 km vandaan en zo, het in een heel speciale volgorde allemaal begeven, het niet uitgesloten is dat er een 12 meter hoge golf ontstaat die de stad platwalst en waar onze huidige controle kamer op de 4de verdieping niet tegen kan. Het merkwaardige is dat die studies dus een mogelijkheid hebben geschapen voor een terroristische (onwaarschijnlijke) aanval, die daarvoor niet bestond, want nu zijn de gegevens bekend van in welke volgorde men al die stuwdammen moet doen ontploffen ![]() Als de hobby van die epidemiologen nu is van proberen toch een scenario te bedenken waarbij er eens iets uitzonderlijks gebeurt, ja dan vragen die zich af dat voor die ene keer in hun carriere dat men aandacht aan hen besteed, ze dat nu niet mogen doen he. Zoals die man zegde "maar welk nut zou het hebben om banale scenario's uit te werken waar alles normaal gaat ?". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de uit de hand gelopen reactie in Tsjernobyl ging nochtans een redelijk lange reeks van kemels vooraf, naar wat ik ik las. En die vertrok dan nog vanuit een geplande veiligheidstest.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel zo dat we in het westen wisten dat Tsjernobyl mogelijk was (en ik zou denken, de Russen wisten dat ook) met dat soort reactoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Langs de kant vd wetenschappers of vd politici?
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in retro stijl gevierendeeld met touwen van 1,5 meter..
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het Britse model dat het OMT in NL zou gebruikt hebben als reden, zou gebaseerd zijn op "foute aannames" volgens deze post op Linkedin van Teun Grooters (CEO & Founder of Arega Pharma)
![]() Een memo van het UKHSA zou vermeld hebben dat ze fout zaten en dat het model niet langer zou mogen gebruikt worden ?! ![]() https://www.linkedin.com/posts/teung...78508032-BeMm/ Als dit klopt is dit TOTALE afhang voor NL & het OMT ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Omnicron lijkt wel van de gevaccineerden te houden. 90% van de besmetten met omicron zijn dubbel gevaccineerd.
10% van de besmettingen zit zelfs al bij de geboosterden. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 19 december 2021 om 20:59. |
![]() |
![]() |