![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Een nieuw medicijn dat zelfs bij risicogroepen voor bijna 80 procent zou beschermen tegen hospitalisatie. Worden vaccinaties behalve voor de allerzwaksten overbodig?
https://www.hln.be/medisch/covid-19-...rijk~a22e770f/
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 10 december 2021 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven wordt nog leefbaar. Tegen eind dit jaar zijn we van de zever vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=17
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 10 december 2021 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie de toekomst wel vrij positief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest, en dat is mijn indruk hier, blaast nog harder dan een kikker ![]() Vooral met lantarenpalen en koordjes. Dan heb ik zoiets van: "bende sukkels". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Niet enkel" is hetzelfde flutverkooppraatje als "korting tot".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccinaties behalve voor personen met een zeker risico (zeg, boven de 50) - niet noodzakelijk de allerzwaksten - waren grotendeels overbodig. We zullen binnenkort weten of ze nefast waren (en ze waren het waarschijnlijk al op dynamisch vlak). Het middel is gewoon een monoclonale antilichamen behandeling. We weten ondertussen dat de bestaande al niet fameus tegen omicron werken, maar misschien worden we ook niet erg ziek van omicron. Van dit specifieke middel weet ik het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot aan delta hebben we eigenlijk geluk gehad dat er grote kruis immuniteit is tussen Wuhan en delta. Er zijn mensen die dachten dat corona in een straatje zonder einde gesukkeld was en niet veel mutatie mogelijkheden meer had zonder zichzelf af te maken. Omicron bewijst het tegendeel. Als nu blijkt dat de eerdere vaccinatie toch nog een basis gelegd heeft voor een bescherming tegen zware ziekte (die vooral komt van T-cel respons en die minder "specifiek" is dan antilichamen), wel, ja, dan zal vaccinatie kunnen blijven. Als blijkt dat er geen vaccinaal effect meer is op omicron in de praktijk, dan luidt dit waarschijnlijk het einde in van gevaccineer tegen corona - tenminste op sanitair vlak. Op dictatoriaal vlak kunnen we goed nog gedwongen worden gedurende 10 jaar om totaal nutteloos geprikt te worden en daar de al dan niet grote of kleine schade van te ondergaan. Het echte probleem van corona is niet viraal, maar heeft te maken met een verkeerde immuunreactie. Daar zullen ooit wel geneesmiddelen op gevonden worden durf ik hopen. Dat zullen dan middelen zijn die helpen tegen veel meer zulke ziektes. Het grote probleem met corona is dat het virus bestrijden, behalve helemaal in het begin, de uitkomst niet meer bepaalt. De uitkomst hangt af van of uw immuunsysteem "zot geworden is" of niet, en eens het zot is, doet het verwijderen van het virus er niet veel aan, het blijft uw lijf kapot maken. De parallel met wat er in de maatschappij gebeurt, en wat er immunologisch gebeurt, is ongelofelijk groot. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2021 om 05:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat de laatste tijden met het Corona-virus te maken heeft klinkt toch zoooooooo *kassa*kassa* achtig of zie ik dat verkeerd?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |