![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is er weinig over te redetwisten.
Het is de mening van deze man, met toch ruime ervaring als politicus. Hij geeft er hier wel sneren op. Dus blijft het punt van discussie: wat Vlaanderen zelf doet, doet het beter, want de anderen kunnen echt geen kloten meer. titel: Koen Geens: ‘Federaal is bijna geen enkele ernstige hervorming nog mogelijk’ link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20220714_93705087 link yt met de ganse bende van het panelgesprek: zoek het zelf maar op, ik ben het kwijt. Maar het loont de moeite. Hij is scherp, spittant en humoristisch. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Geens is zelf ook een prutser,
wat heeft hij op Justitie zitten doen dan zichzelf en zijn advocatenkantoor verrijken? Justitie draait nog altijd vierkant, |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle zaken Arco controleren.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter zake: ik vind zijn woorden hierboven zeer wijs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wist zelfs niet dat die nog leefde!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men haalt, vooral bij de vrt, vaak lijken uit de diepvriezers van de partijen, om wat zever te komen verkondigen. In de hoop om invloed uit te oefenen op sommige kijkers die daarvoor gevoelig zijn.
Maar de definitie van een lijk is dan wel iemand die al even gestopt is met de politiek, wegens ouderdom. Dat tsjevengeval zit nog steeds in de kamer van voddenvertegenwoordigers hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |