![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.rt.com/usa/543582-pfizer...test-children/
The pharmaceutical giant announced on Thursday that it would start testing a third dose on young children “at least two months after the second dose” in an effort “to provide high levels of protection in this young age group.” Explaining its decision, the company cited clinical data showing that the smallest ‘baby’ dose administered to children under five does not appear to be effective in protecting those in the 2-to-5 age bracket. Vaccine doses vary across different age groups involved in the study. Children aged 5-12 received two 10-microgram doses – one-third of the adult 30-microgram dose. Children younger than five, including infants, were vaccinated with three-microgram shots. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kindjes met lage dosering levenslang verslaafd maken. Goed businessplan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit doet me aan een zekere Mengele denken.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kom op jongens, een iets hoger niveau van argumenteren moet te halen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wordt de soep niet zo heet gegeten. Maar we zien wel dat deze vaccins de innate defense tegen virussen wat downreguleert. Hierdoor ben je potentieel wat meer blootgesteld aan gelijk welke virale infectie - behalve natuurlijk die waartegen je vaccin je een specifieke bescherming heeft gekocht, en voor een zekere tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=262413 Of het in de praktijk een probleem is, is niet duidelijk. Men zou trouwens ook moeten kijken in welke mate de ziekte opdoen zelf daar iets aan verandert. Het kan ook gewoon maar een curiositeit zijn, een parameter die wat verandert, maar in de praktijk helemaal niks doet. Het enige wat dit aangeeft, is dat het naieve verhaaltje over vaccinatie te naief is, en dat men de complexiteit daarvan nog niet helemaal onder de knie heeft - wat dan weer een reden is om er niet zomaar op los te vaccineren bij mensen waarvan de baten twijfelachtig zijn, omdat de in de eerste plaats al geen probleem hadden. De beste test zou zijn: omikron op niet-geboosten. Jammer genoeg gaat men weer iedereen willen boosten zodat die cohorte te klein zal worden. En geboosten, die hebben een korte acute hoge antilichamen titer die natuurlijk elk zichtbaar effect van het aangeboren systeem gaat overschaduwen. Als omikron op niet-geboosten geen slechtere uitkomsten geeft dan op niet-gevaccineerden, dan valt een hele berg potentiele problemen van deze vaccinatie weg. En als omikron op niet-geboosten WEL duidelijk slechtere uitkomsten heeft, dan moeten de lantaarnpalen heel heel dringend bovengehaald worden. Waardoor ik vrees dat als dat het geval is, die resultaten nooit bekend zullen gemaakt worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 december 2021 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo elementair voor de hand liggend dat je je afvraagt met wat voor volk je te maken hebt als je dat zelfs nog maar moet zeggen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() niet alleen kinderen. nogal wat volwassenen rond mij sukkelen met verkoudheden en keelontstekingen die na een paar weken nog steeds niet genezen zijn
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik heb mijn verkoudheid doorgegeven aan een paar collega's enkele weken geleden. Ik heb die zelf opgedaan van mijn vrouw, en doorgegeven aan mijne kleine. Zij heeft het opgedaan op haar werk. Dat bewijst trouwens dat al dat masker dragen niet helpt tegen een gewone verkoudheid he. Dus zal het zeker niet helpen tegen een verkoudheid op steroids. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 december 2021 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben al bijna 2 jaar na m'n covid besmetting niet meer verkouden geweest, ik denk dat er een sterke kruisimmuniteit is en mijn immuniteit is niet afgezwakt door vaccins. Ik voel me steeds beter in mijn beslissing. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Er is een fundamenteel verschil tussen DKTP vaccin en Covid vaccin. DKTP werkt en Covid vaccins brengen massa's geld op voor de (ministers en geleerden) aandeelhouders .BV Moderna....Totale stijging PLUS 1.484,95%. spuit u maar vol, de ministers en de professoren virologen worden rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
op IC in Gasthuisberg en de dokter fluisterde in mijn eega haar oor dat ze "zich moest voorbereiden" . Onkruid vergaat niet zegt men dus hier zit ik en ondertussen heb ik zelfs nog geen banale verkoudheid meer gehad. Immuun,,,,???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |