![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk heeft Europa er ook een meer klassiek vaccin tegen corona bij. Het vaccin van Novavax, dat maandag werd goedgekeurd door de Europese geneesmiddelenautoriteit EMA, zal naar verwachting vooral twijfelaars over de streep trekken die de huidige vaccins te experimenteel vinden.
MAARTEN KEULEMANS20 december 2021, 14:55 Het vaccin van Novavax is een eiwitvaccin, gebaseerd op stukjes synthetisch uitsteekseleiwit van het coronavirus die aaneen geplakt zitten tot nanoklontjes. Dat is een techniek die ook al decennia wordt gebruikt voor vaccins tegen onder meer hepatitis-B, kinkhoest en het baarmoederhalskankervirus HPV. Een van de veelgehoorde klachten onder vaccinweigeraars is dat ze de ‘mRNA-vaccins’ van Pfizer en Moderna en de ‘vectorvaccins’ van Janssen en AstraZeneca te vernieuwend vinden. ----- Eindelijk, deze zou ook mij mogelijk over de streep kunnen trekken mocht het nog nodig zijn. Welke zou u kiezen nu vandaag? Deze klassieker of de moderne?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 december 2021 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het verplicht wordt dan inderdaad deze, maar dan nog heb ik geen zin erin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het begint echt religieuze vormen aan te nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep, daar sluit ik me bij aan.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat ik door al de doorprikte bewuste leugens rond de huidige vaccinatie nog moeilijk zomaar iets kan aannemen van een medische wetenschapper, en dat ik misschien ook niet de kennis heb om zoiets zelf te onderzoeken. Dan is wantrouwen de veiligste optie, zeker omdat het niet eens zo een erge ziekte is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard wel want het is gemaakt van synthetische stoffen en niet van echte.
Dus het moet wel fake zijn. Niettemin mijn vertrouwen is groter in deze.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geeft enkel antivaxers levenslange immuniteit
zou wat zijn
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik volg deze op: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7151830/ https://med.stanford.edu/news/all-ne...sal-spray.html Beter als boosters? https://news.yale.edu/2021/12/10/nas...viral-variants
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 22 december 2021 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |