![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoi,
in de tijden waarin er steeds meer voor vaccinatieplicht gepleit wordt en men ook 5 jarigen wil gaan inspuiten met de vaccins is dit toch wel erg belangrijke informatie. I.e. een - voor zover ik kan beoordelen louter en alleen op de gepubliceerde data van Pfizer zelf - blik op de Pfizer vaccins. Volledige verhaal in pdf op https://www.canadiancovidcareallianc...arm-than-good/ of video op https://www.canadiancovidcareallianc...m-than-good-2/ Main points: - Vaccin is absoluut niet volgens een normale testprocedure gegaan - ik denk dat dat iets wat al zowat iedereen weet. I.e. niet schokkend. - De 95% efficientie waar men het altijd over heeft is relatieve risico vermindering, geen absolute. (was mij ook al bekend maar hier wordt dat allemaal nog eens erg duidelijk uitgelegd voor wie niet zo thuis is in de materie) - Pfizers eigen data toonde weliswaar minder besmettingen in de gevaccineerde groep maar meer doden (!) onder de gevaccineerden dan de controlegroep (maar sowieso voor beide groepen erg kleine aantallen - logisch gezien de testphase zo kort was) en een veel hoger percentage van adverse events bij de trials dan je nu van hoort (+300%) versus de controlegroep. Inclusief een 12 jarig kind dat nog steeds in een rolstoel zit en met een tube gevoed moet worden sinds haar 2e dosis! Pfizer omschrijft dat als 'functional abdominal pain' - de testgroep van Pfizer was veel jonger en gezonder dan de mensen die een hoog risico lopen op zwaar negatieve effecten van Covid. Hele groepen mensen die men nu manu militari wil gaan vaccineren werden zelfs exclusief uitgesloten van Pfizers eigen testen (eg zwangere vrouwen). - nul testen gedaan voor indicators van lange termijn schadelijke neveneffecten. I.e. met biomarkers kan men blijkbaar behoorlijk inschatten of vaccinatie op lange termijn bepaalde negatieve neveneffecten kunnen hebben. Dat soort testen is simpelweg niet gedaan. - voor mij het meest schokkende. Er werd niet systematisch getest of mensen covid hadden of niet. I.e. dat werd overgelaten aan de voor Pfizer werkende controleurs en dat leidde tot volgende In Pfizers eigen data gevaccineerde groep placebogroep Covid + 8 162 Suspected covid but unconfirmed 1594 1816 Wanneer ze over die 95% efficientie spreken hebben ze het enkel over de eerste lijn. Reken je de tweede lijn mee dan is zelfs de relatieve risico reductie maar 19%. (!!!) - In Pfizers eigen puur hypothetische veronderstellingen voor de effecten op 5-11 jarigen (en je kan er gif op innnemen dat die rooskleurig zullen zijn voor Pfizer) gaan ze uit van ongeveer 1 op 1 miljoen kinderen van de dood gered door het vaccin maar even goed 5 tot 60 5-11 jarigen die op intensieve zorg gaan belanden met hartproblemen door hun eigen vaccin. Is dat winst? 1 kind op een miljoen gered door het vaccin maar tot 60 kinderen met hartproblemen in intensive care door het vaccin? Zijn we daar als maatschappij beter mee af?
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 30 december 2021 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen vaccineren tegen covid is een misdaad tegen de menselijkheid, zowel kleine kinderen als jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Statistici werkend voor de farma industrie zijn de best betaalde statistici vertrouwde een statisticus me toe voordat de corona pandemie begon. Dat zal zeker niet veranderd zijn sindsdien. Integendeel. Het gegoochel is des te winstgevender geworden.
Hoe kan je farma corporaties rechter en partij laten zijn bij het bepalen van werkzaamheid en gevaren van hun producten? Dat is gewoon vragen om bedrogen te worden. Laatst gewijzigd door Bach : 30 december 2021 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kindermishandeling is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Deze Britse documentaire werpt een uitgebreid licht op de gehele “studie” van Pfizer. Hoe ze aan 95% efficiëntie geraken is echt een aanslag op de wetenschap.
Dit is totale manipulatie. Trouwens iets waar Pfizer in 2009 voor veroordeeld is https://www.blckbx.tv/videos/the-vaccin-trials-docu