![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De baas van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), Tedros Adhanom Ghebreyesus, heeft benadrukt dat feestelijkheden tijdens de kerstperiode kunnen leiden tot “toenemende coronabesmettingen, overbelaste zorgsystemen en meer doden”. Om die reden raadt hij mensen aan om bijeenkomsten uit te stellen. “Liever een gecanceld evenement dan een gecanceld leven”, aldus Ghebreyesus.
HLN. Waarom zegt hij dat niet over de feestelijkheden van andere godsdiensten? Ik denk dat in het westen hier weinig mensen deze man zijn advies zullen volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Wederom een statement vol onzin.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 21 december 2021 om 13:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nooit "het belang" gesnapt van dergelijke feesten.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idioten zijn idioten. Meestal roepen ze om méér maatregelen en spuiten. Waaraan ze dan doodgaan.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 december 2021 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Feest van het licht.. aan het eind van de tunnel..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Wanneer en waarom mensen feesten om welke reden dan ook, daar hoef jij niets van te snappen, laat de mensen gerust!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 21 december 2021 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
#tunnelvisie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerstmis is in 2021 'feest' van de dood ipv de geboorte
Er wordt nog maar weinig gefeest met kerstmis waarbij men denkt aan een geboorte. Het is gewoon een familiefeest geworden. Verder zitten we in een oorlog (cfr Macron in zijn eerste corona-speech), en daarbij lijkt de vijand zich nog niet over te geven. Maar dat laatste mag je niet zeggen van de wappies en de anti-vaxxers. Die zeggen onomwonden: laat maar doodgaan. Gelukkig zijn die wappies en anti-vaxxers slechts een heel kleine minderheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Door een compleet normaal fenomeen als een (nieuw) virus te vergelijken met een oorlog stuurt men aan op methodes die misschien werken in een oorlog maar totaal onzinnig zijn in een epidemie. Het leidt af van de essentie waar we mee te maken hebben: een nieuw type patient waar onze ziekenzorg geen blijf mee weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Virusdeeltjes die er lang voor de mensheid waren, en die er nog lang zullen zijn nadat de mensheid dit aards tranendal verlaten heeft..... En HOE gaan wij juist winnen?
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Alleen nog 70+ op straat met een 4 dubbele injectie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() We zijn goed op weg.
Met andere woorden, the "war on the virus" is inderdaad al even grote b*llsh*t dan alle andere "wars on."
![]() |
#16 |
|
![]() Als je niet in staat bent om zelf een sociaal leven te hebben, moet je daarom anderen hun sociale contacten geen kuddementaliteit noemen, eh.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel dat ze geboren worden in een wereld waarin ze soep eten met een vork, dan zullen ze dat blijven doen voor de rest van hun leven zonder zich daar verder vragen over te stellen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang ze zich maar geen vragen stellen bij de overheidswaanzin? Als FVDB dicteert dat ze soep met een vork moeten eten is dat ok?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 21 december 2021 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
hypocrisie ten top dus.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 december 2021 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |