![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Increases in COVID-19 are unrelated to levels of vaccination across 68 countries and 2947 counties in the United States
Gepubliceerd op pubmed. ![]() ![]() ![]() Deze waanzin moet stoppen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 december 2021 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Benieuwd hoe vaxofiele dwingelandjes dit gaan verteren.
![]()
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ondertussen is Alexander De Croo, net zoals ik voorspeld had, 180 graden gedraaid door zijn bazen van Big Pharma. Ik heb vanaf het begin gezegd dat hij alleen maar beweerde tegen verplichting te zijn om zichzelf populair te maken. Maar zijn bazen bij het WEF zijn uiteraard voor verplichting en nu blijkt dat De Croo hen braafjes volgt. Dit op basis van de totale leugen dat er veel meer ongevaccineerden op IC zouden liggen. ![]() Ten eerste is dit aantoonbaar gelogen, en ten tweede vergeet De Croo heel handig om dit per leeftijdscategorie te bekijken. Dan zou namelijk blijken dat het zinloos is om iedereen U50 te vaccineren, en dat komt slecht uit voor de vaccinatielobby. Je voelt aan alles dat de EU nu pusht voor algemene verplichting, en dat gaat helemaal niet helpen. Dit is een gepland pad naar nog veel meer mutaties, veel meer beperkingen en totale controle. Ik ben er ook sterk van overtuigd dat deze georganiseerde destructie van onze immuunsystemen zal leiden tot veel vroegtijdige sterfte. Als je dit leest is het moeilijk om nog te spreken van een theorie voor wappies The BNT162b2 mRNA vaccine against SARS-CoV-2 reprograms both adaptive and innate immune responses
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 december 2021 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat bedoel ik dus.
Zelfs een pallet Rennies zal de maagkramp bij de vaxofielen niet doen verzachten. Er is nl geen vaccin of medicament tegen cognitieve dissonantie.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fake !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Die studie werd gerefereerd door Sam Brokken. Is gepubliceerd in de wetenschappelijke databank pubmed, die de standaard is voor alle wetenschappers.
Je mag een mening hebben maar je mag niet doelbewust desinformatie verspreiden. Dat is wel degelijk een legitiem onderzoek
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Wat is helpen? Met het kortstondig verminderen van symptomen, akkoord.
Met het uit de wereld helpen van corona zeker niet. Het effect is zelfs tegengesteld. Het virus wordt resistent aan het vaccin en blijft muteren, waardoor de pandemie verlengt. De WHO gaf dit toe. Met het tegengaan van besmetting en het reduceren van ziekenhuisopname werkt het zeer zeker niet. En dit was nochtans de bedoeling bij de ontwikkeling van het vaccin. In conclusie werkt de vaccinatiecampagne averechts tov wat de bedoeling was. We moeten ze dus afschaffen ipv verplichten. Op basis van het bovenstaande, en zeker ook de onbekende gevolgen op lange termijn
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gelovigen-in-de-enige-ware-wetenschap klampen zich doorgaans vast aan "voortschrijdend inzicht".
Ze beseffen niet dat het een onderdeel van de cultus is. En als goede gelovigen zijn ze te onnozel om door te hebben dat het niet om hun welzijn draait. ![]() Citaat:
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 28 december 2021 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar we hebben dat toch ook gezien in ons eigen land, dat hoe hoger de vaccinatie graad in een gemeente, hoe hoger de incidentie he. Nu is dat teruggevallen omdat de golf voorbij is, maar je herinnert je toch die bollekes plotjes niewaar ?
Overal zagen we dat: hoe meer vaccinatie, hoe meer covid. Maar kom, het vaccin heeft een werkelijke efficientie tegen zware ziekte. Met andere woorden, hoe meer ge vaccineert, hoe meer covid ge hebt, maar hoe kleiner de fractie van mensen die in het ziekenhuis terecht komt. Wat de zaken misschien kifkif maakt ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2021 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN