![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel je voor: 100% gevaccineerden in het ziekenhuis.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat mag niet want dan hebben de nazi's geen zwarte piet meer.
En dus gaan ze op hun vaccinatiereset knop duwen om zwarte pieten bij te maken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Tussen 16 en 22 oktober lagen er 333 patiënten door de gevolgen van een coronabesmetting in de Vlaamse ziekenhuizen. Daarvan is 70,9 procent (236 van 333) volledig gevaccineerd en 29,1 procent (97 van 333) niet gevaccineerd.
236 op 5.437.344 gevaccineerden in het ziekenhuis (0,004%) 97 op 1.215.468 niet-gevaccineerden in het ziekenhuis (0,008%) Er kwamen dus dubbel zo veel niet-gevaccineerden in het ziekenhuis terecht dan niet-gevaccineerden toen. 0,012% is blijkbaar genoeg om onze zorg kapot te maken? hmm ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat 1 persoon op de hele bevolking niet gevaccineerd is.
Hij wordt besmet, ziek, en wordt naar ziekenhuis gebracht. Hij overbelast de zorg.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben vrijwilliger.
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfs als er geen ongevaccineerden meer rondlopen, is de "virtuele" verhouding tussen de fractie van gevaccineerden in het ziekenhuis, en de fractie ongevaccineerden (die niet GEMETEN kan worden, maar uiteraard virtueel bestaat) nog steeds dezelfde he. Citaat:
Als wij dus als zot criterium nemen "de maatschappij moet de sloot in als er meer dan 1 op 10 000 burgers een zwaar gezondheidsprobleem heeft" tja dan moeten we niet verwonderd zijn dat het hier om zeep gaat he. Mijn punt is dat we pas panikeren als 1 op 10 dood is. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 december 2021 om 20:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de zotten hebben niet door dat hun "cijfertje" totaal onafhankelijk is van hoeveel mensen gevaccineerd zijn, en zelfs nog steeds geldig zal zijn als 100% gevaccineerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom zou dit een ramp zijn voor de zorg ?
Stel je eerst eens de vraag hoe de situatie zou zijn indien niemand zou gevaccineerd zijn. Als iedereen gevaccineerd is dan heb je enkel gevaccineerden in het ziekenhuis. Logisch toch. Wat is uw probleem of wat wil je nu eigenlijk aantonen ? Sommige discussies worden echt praat tegen de vaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moeten we ons ook de vraag durven stellen vanwaar de schrik tot overbelasting van de zorg. Waar zit de overbelasting: bij gebrek aan bedden, of door ondertussen gebrek aan zorgpersoneel wegens quarantaine en dergelijke. Het wordt tijd dat wie niet ziek is, ook positief getesten, gewoon gaat werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |