![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha zijn de travellers weer op pad, ?
Smijt die mislukte nageboortes direct van uwen hof als ge kunt. want die komen met oplichiting garantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk ook de beste optie voor die mensen die er door aangevallen geworden zijn, gelijk van de hof smijten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet toelaten, en gelijk de flikken bellen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit zo'n stel grapjurken over de vloer gehad bij een firma waar ik werkte. Ze beweerden de boren te kunnen herslijpen waardoor ze veel sneller in hardere materialen konden boren.
We stuurden ze wandelen. Maar 10 minuten later waren ze terug, en beweerden ze met de baas gesproken te hebben, en alle boren mochten herslijpen. De ene was zijn uitleg terug aan't doen, en de andere ging recht naar de kast bij de radiaalboormachine, waar de grote boren in lagen. Een paar koevoeten, de poorten sluiten en de politie bellen. Die hun feest was wel gedaan voor die dag.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel in de Ruppelstreek.
De flikken van Ninove waarschuwden deze week ook voor deze praktijken.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de jaren 80 en 90 liepen er ook al zo een zigeuner sloeries rond, die proletarisch kwamen winkelen.
Als die de winkel binnen kwamen dan werd onmiddelijk de tam tam gestart in t dorp onder de middenstanders. Dezelfde tam tam als die eikels van de BBI extra geld kwamen afpersen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk detail was dat men zijn/haar zilver niet meer zag daarna... Terugsturen een optie die bende? Staan die er de dag na de actie terug: damn caravan vergeten.... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() leuke conversatie
https://showmag.nl/entertainment/wha...-slimme-vader/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me hier vroeger 'vertegenwoordigers in hifi-materiaal' die op het einde van de dag 'nog een paar boxen over hadden' en die dan maar aan ons op het terras van't dorpscafé kwamen aanbieden. Het voordeel destijds was: namaak was nog niet zo in dus als die gast daar met een paar Luxman of Denon boxen stond wist je wel bijna zeker dat dat echte boxen waren. Je mocht ze ook binnen in't cafe altijd effe testen. Als het maar niet te lang duurde. Nadeel van die boxen was natuurlijk dat dat gepikt materiaal was. Dat wist iedereen maar toch waren er regelmatig die iets van die mannen kochten omdat ze goedkoop waren en dat je destijds tenminste nog het echte materiaal kocht. Al was het dan gepikt... Naast boxen reden er zo ook gasten rond met encyclopedieën, kookpotten en bestekken. Altijd vertegenwoordigers die op het einde van de dag nog wat over hadden... ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mr ice cream peasant ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BLACKPINK - 'Ice Cream (with Selena Gomez)
|
![]() |
![]() |