![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al een tijdje zit ik met een melodietje in m'n hoofd, dat er niet uit wil.
Het gaat over een nummer dat - grof geschat - een jaar of vijf, zes oud moet zijn. Er hoorde ook een tv-clip bij: sierlijke balletdanseressen en twee vuile mijnwerkers, waarvan één nogal dik was (in blauwe overal, met lichtgevende helm). Uiteindelijk kwamen die mijnwerkers en die danseressen samen en begonnen ze samen te dansen. Tot zover wat ik me ervan herinner. Eén stukje tekst is me bijgebleven. "Since I met you, I ..." is het enige wat ik me kan herinneren van de tekst. Kan iemand me helpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Since I left you - The Avalanches, als ik het me goed herinner. Zalige clip was dat... uit 2001, dus nog niet zo oud
![]()
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#4 |
|
![]() Yes, eindelijk gevonden!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Titel en uitvoerder(s) van volgend liedje (?) dat als achtergrond muziekje diende in een clipje op CNN (tijdje geleden, weet niet of het nu nog draait)
Dominant stukje dat me bijbleef: "(yea) We talked about it, talked about it..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() het meest irritante is als je aan een melodie zonder tekst denkt
bij mij komt daar nog bij dat ik het soms symfonisch denk terwijl het dan eigenlijk een strijkkwartet blijkt te zijn of zo zeer hatelijk is dat. of dat ik met gitaarsolo's in mijn hoofd zit maar dak nie weet van waar ze komen - meestal is dat dan metallica of zo, maar toch ist behoorlijk irritant
![]() |