![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Reeds enige tijd ben ik bezig om me te proberen inleven in de beide kanten van een spectrum waarin ik me duidelijk pal in het midden bevind.
Het lukt me met de beste wil van de wereld niet. Ik zie gewoon geen verband met "naziregime". Kerst bij familie, nieuwjaar bij vrienden, publieke ruimten toegankelijk, iedereen krijgt de kans om de horeca te betreden. Het enige dat ik zie zijn nieuwe regels, die sommigen (denk vooral ouwe zakken met een bierbuik van 50+, maar dat mag ik niet luidop zeggen zeker, voor bepaalde tedere "woke" hartjes?) Soit, deze hebben moeite met nieuwe regels, ook al stoppen ze als "schaapjes" voor elk rood licht. Ze betalen als schaapjes onterecht sociale bijdragen op een bruto loon terwijl dat al anders belast wordt. Ze betalen als schaapjes een absurd hoge prijs aan brandstof en diesel. En kijken als schaapjes toe hoe een politica met miljoenen aan subsidiegeld voor eigen gewin opeist. In winkels draagt iedereen een mondmasker. Ik zie nergens ruzie of ambras. Int begin wel maar nu niet meer. Allemaal brave schaapjes dus. Waar is dat fameuze naziregime? Waar zijn de guerrilla's die strijden tegen het onrecht? Vroeger heb ik geleerd dat strijden tegen onrecht een wanhoopsdaad is. Dat betekent: honger, armoede, enz... zolang mensen het goed hebben: d.I. 3 maaltijden per dag, een eigen huis, auto, vakantie, vakantiegeld, loon genoeg om te overleven én enige luxe... zolang dat kan, komt de mens niet in opstand. Hij zeurt alleen. Vooral op het internet: zeuren, zeuren, zeuren, zeuren. Maar wat doet die mens die "lijdt" onder het regime? Niks. Hij zaagt online en in zijn vrije tijd is die gewoon happy. Dan stel ik me de vraag wat het nut is van zulke eindeloze discussies. Het enige dat ik hier lees is eindeloos gezaag en herhalend geblaas over hetzelfde opnieuw en opnieuw. Worden jullie dat niet beu soms? Allez, ik zou mij behoorlijk opgefokt voelen heel de dag met die negatieve vibes in mijn buik en hoofd. Slecht voor de stress levels en dus makkelijker vatbaar voor ziekte. Wat denkt u van deze zaken?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Er zit wel een kern van waarheid in.
Ik ben ook niet zo'n vechter, het is te zeggen, ik heb sinds de mondmaskerplicht geen voet meer in een winkel gezet. Enkele keren bij de veearts en eens naar de apotheek voor mijn grootmoeder met een sjaal, dat is het ... Op het werk zijn die ondingen ook verplicht maar ik heb mijn baas laten weten dat ik niet meedoe aan die onnozelheid, wat de consequenties ook mogen zijn. Terwijl die baas zelf nogal veel schrik heeft van covid. Dat is toch een daad van verzet vind ik? Maar dat ik mezelf in brand steek in een vaccinatiecentrum of daar gewapend binnen val, neen, dat zie ik mezelf niet doen. Zo'n heldin ben ik niet. Alleen maar dingen te verliezen, niks te winnen. Jurgen Conings was een held maar ja die hebben ze stilletjes geliquideerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die globalisten zijn gewoon zoals de derde rijkers en die vaccinazi als de nazi.
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() In mijn discotheek is iedereen welkom.
Toegang is gratis voor iedereen, alleen moslims moeten 26 euro inkom betalen. Ik snap de verontwaardiging van de moslims dan ook niet goed. Ze mogen toch binnen als ze 26 euro betalen? En als ze echt geen 26 euro willen betalen, dan kunnen ze altijd hun geloof afzweren, dan mogen ze, net zoals de rest, gratis binnen. Ja, moslim zijn is een vrije keuze en is niet verboden, maar volwassen mensen moeten wel accepteren dat er ook consequenties zijn verbonden aan vrije keuzes. In dit geval dus 26 euro betalen. Ik ben ervan overtuigd dat Unia mij wel zal kunnen volgen en hier van discriminatie geen sprake is.
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En iedereen onder oude zak bestempelen is ni non-woke, das gewoon kortzichtig retarded. Ni iedereen denkt exact als jou, of exact het omgekeerde. Er is een breed spectrum aan opinies, denkwijzen en houdingen. Sommigen durven ni uitspreken vanwege familie, anderen voor hun werk/school. Doe daar financiele en sociale verplichtingen bij, en het is complex. Minderheden worden geviseerd door de staat, de media/social media zijn omgekocht. Andere onderzoeken, dokters, politici worden gebanned/gechanteerd/omgekocht. Waar zie jij géén nazi praktijken in deze ? Weinig mainstream nieuws over Japan hé? Waar de staat ivermectin aanraad en de cijfers laag zijn. Weinig nieuws over zweden, florida, tenessee, texas .... Of is Japan ook een derdewereldland ? Stel je u daar geen vragen bij ? Er zijn record aantallen nieuwe mensen die psychologische hulp nodig, maar iedereen is blij ? ![]() Laatst gewijzigd door betabyte : 2 januari 2022 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spreekt vanzelf dat als men het corona regime vergelijkt met het nazi regime, dat symbolisch is, en natuurlijk niet in de details vergelijkbaar is. Verschillende keren werd reeds gezegd dat de vergelijking met het nazi regime enkel maar doorgevoerd wordt omdat dat het enige recente VOORBEELD is van een totalitair regime ; natuurlijk is het corona regime geen antisemitisch regime dat de Joden wil uitroeien of zo, maar daar gaat het niet om. Het gaat hem om het TOTALITAIRE.
Het totalitaire hoeft niet fysisch brutaal te zijn (zoals het nazi regime was). Het is enkel maar totalitair, ttz, de burgervrijheden worden met de voeten getreden en er is een fundamentalistische ideologie zonder enige rationaliteit die boven al de rest staat, en van waaruit de meest absurde en vrijheidsberovende regeltjes kunnen bedacht worden. Er wordt geen tegenspraak geduld. Er is geen debat. Alle beslissers staan op ideologisch vlak in dezelfde richting te kijken. Wanneer het zelf maar beschouwbaar is dat het regime U zou kunnen verbieden, naargelang hun ideologische "indicatoren" om U te beletten om om 9 uur 's avonds buiten laten te komen, of om U te verplichten om totaal belachelijke dingen te doen zoals een masker te dragen, of een gek pasje te moeten tonen in een restaurant, dan weet je dat je in een totalitair regime leeft. In gelijk welke rationele en vrije samenleving zijn dat inbreuken op de burgervrijheden die, zeker gezien de omstandigheden, totaal ondenkbaar zouden zijn. Vaststellen dat de mensen niet protesteren is een beetje eigenaardig als lakmoestest voor een totalitair regime: in de meeste zulke regimes zijn er juist geen protesten. Heb jij veel weet van protesten onder Stalin, onder Mao, in Noord Korea ? Er waren er dacht ik zelfs geen tegen Pol Pot he. Ik zou eerder zeggen dat het een aanwijzing is dat het totalitaire regime er juist is, als er geen of enkel maar wat gemarginaliseerd protest is tegen inbreuken op de burgervrijheden. China is een totalitair regime en toch hoor je niet veel van protest ginder he. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2022 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zowel in jouw voorbeeld als in de actuele situatie met ongevaccineerden, is er discriminatie. Maar die tegen ongevaccineerden is nog extremer. Unia is een lachtertje. Die helpen alleen bij kleine zaken waar de staat zelf niet bij betrokken is
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wappies mogen hun gang gaan. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 januari 2022 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "beheersers van de pandemie" in hun blote billen en al hun hokus pokus kapot op de vloer, hun spuitjes inbegrepen. Had omikron gevaarlijk geweest, dan had men daar niks tegen kunnen doen, noch met prutsmaskers, noch met prutsmaatregelen, noch met prutsvaccins. Het is dus een totale maat voor niks geweest, de maatschappij werd opgeblazen voor niks, en het virus heeft finaal gewonnen. Maar het is vrij mild, en het zal op de normale "laat maar waaien" manier zijn dat dit zijn voorspelbare normalisatie gaat krijgen, iets dat we DIRECT hadden kunnen doen 2 jaar geleden zonder de maatschappij kapot te maken. Want men heeft het totaal niet onder controle gekregen, het nog even volhouden heeft tot niks gediend en de vaccinale groepsimmuniteit was de meest gigantische medisch-dictatoriale flop van de eeuw. Ondertussen is de wetenschap dood, zijn de burgervrijheden eraan, zijn waanzinnige sociale pasjes gemeengoed geworden, is het onderwijs opgeblazen en is het de meest normale zaak van de wereld geworden om kinderen te mishandelen. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2022 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst rechtvaardigheid, dan nieuw beleid en dan zullen we nog eens klappen over wat die fascisten denken te kunnen opleggen. Moordenaars met voorbedachte rade zijn het, nwo hoeren.
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Iedere logisch denkende mens weet natuurlijk dat dit wel discriminatie is, maar zij gebruiken het dus als schaamdoekje, goed wetende dat telkens 26 euro te moeten betalen als je eens op café wilt gaan, geen doen is. Maar in hun logica doen we dit onszelf aan. Het pro-vaxxerkamp begrijpt maar niet dat moest er ooit een islampartij aan de macht komen, ze met dezelfde redeneringen iedereen kunnen 'dwingen' om hun 'vrijwillig' tot de islam te bekeren. Dus een CST voor bekeerde moslims. - De bekering is gratis; - Wetenschappelijk is er geen bewijs dat bekering schadelijke gevolgen heeft voor de gezondheid; - Bekering is geen verplichting, uiteraard zijn er wel consequenties aan het niet bekeren maar het blijft vrijwillig; - Mensen die hun niet willen bekeren kunnen opteren voor het betalen van een maandelijkse kafirtaks, maar dat is dan enkel het gevolg omwille van het weigeren van de gratis bekering; - Het is dus niet in strijd met de vrijheid van godsdienst aangezien niemand verplicht wordt. Sommigen durven nog verder gaan en stellen dat fundamentele vrijheden enkel van toepassing zijn indien er voldaan wordt aan voorwaarden opgelegd door de overheid; In een maatschappij waar 75% al bekeerd moslim is, zal zoiets op weinig weerstand botsen. Want 75% heeft totaal geen last van deze geloofsmaatregelen.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of noem eens iemand die met aids besmet is maar daar verder geen enkele last van heeft ondervonden? In een 0% gevaccineerde bevolking is covid voor 95% compleet ongevaarlijk.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan heden aids redelijk onder controle houden maar alsnog zullen de meesten er aan of door overlijden.
Wereldwijd leven 36,7 miljoen mensen met hiv. 53% van hen krijgt levensreddende medicijnen. Elke dag krijgen bijna 5000 mensen te horen dat ze hiv hebben en overlijden 2.700 mensen aan de gevolgen van aids. .... Laat u dus niks wijsmaken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 januari 2022 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is toch de droom van elke farmagigant? Dat de hele westerse samenleving een soort aidspatiënt wordt? Al die mensen die uw medicijnen nodig hebben en dankzij u kunnen ze relatief normaal leven, dus veel geld en dankbaarheid zullen uw deel zijn.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 2 januari 2022 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- medicatie gebruiken - gedrag aanpassen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem een nazi elkeen die een probleem dat flut is uitvergroot tot een wereldbedreiging, om dat laatste dan als excuus te gebruiken voor extreem overdreven "aanpak".
Ik noem een nazi elkeen die de bevolking valselijk, met andere bedoelingen, een Grote Vyand (hier dit virus) voorspiegelt, als een strategie om de bevolking achter "maatregelen" te doen scharen. Ik noem een nazi elkeen die de bevolking doet arbeiten voor zaken waar ze niet naar vragen laat staan zou voor betalen. Dat is dwangarbeid. Ik noem een nazi elkeen die beslist in de plaats van de bevolking, wat die mag lezen. Dat is censuur. Ik noem een nazi elkeen die media betaalt / misbruikt om de opinie van de bevolking een bepaalde richting uit te sturen. Dat is propaganda. Je post is een bladzijde gehuichel, reeds van de eerste 8 woorden. VERZET. In supermarkten en winkels zie ik klanten en personeel met mondmasker onder de neus, op de kin, en gewoon zonder. Er is een klein winkeltje waar ik fruit koop. Er staat daar een flacon ontsmettingsmiddel met plakkaat "gebruik verplicht". Ik heb nog niet één keer iemand dat zien aanraken. Die 150 cm wordt nu door niemand meer gerespecteerd. Ik zie mensen samen in groep, in aantallen net als voor 2020. Wat doe IK: Ik heb me 1.5 jaar geleden zelf een masker gemaakt, uit een kapot geknipt sport shirt, voor of achterkant is nauwelijks te herkennen, en ik kan erdoor kijken. Ik schuif het soms voor mijn ogen en ga zo de winkel binnen, als een overvaller. Het werkt op de lachspieren, wat ook mijn bedoeling is: de draak steken met de nazi's. Ze op zijn Charlie Hebdo's belachelijk maken. En ik heb op een zwart tshirt een witte lap stof met erop genaaide velcro strips gehecht, met op de rug deze tekst: DE DESERTEURS UIT DE ECONOMIE HET NIEUWE IMMUUNSYSTEEM HET GEVAARLIJKSTE GELOOF DWANG, GEZAG, OVERHEID Dat is het geweldloze dat ik doet. Ze gebruikten totnogtoe geen geweld tegen me. Dan doe ik dat ook niet tegen hen. Want, ik reageer niet extreem. Ik ga geen dorp tegen de muur zetten om hen iemand met een radio te doen verraden. Ik voer geen schrikbewind. Want, ik ben geen nazi, ik collaboreer niet, en ik laat me niet als vee behandelen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aids is iets dat uw eigen immuunsysteem verdringt en vermits ieder levend wezen heel wat monsters in eigen lichaam heeft komen die naar boven. Tuberculose bv. Dat zit in iedereen en als die begint vrij te komen krijg je daar epidemie en pandemie van. Dat is 1000 keer erger dan covid. En alle studies lijken die bekommernissen te bevestigen door dat geprik. Dus hopelijk zal dat niet gebeuren of anders zijn we gedoemd.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 januari 2022 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |