![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk een mogelijke bijwerking, geen bewezen bijwerking. Maar dat Pfizer dat zelf aangeeft, is toch een indicatie dat ze zelf alle andere mogelijke verklaringen als onwaarschijnlijk beschouwen. En welke moeder wilt haar baby aan dergelijke mogelijkheden blootstellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn jongste kleinkind is recent geboren in een ander Europees land. De mama is ingeënt en geboosterd met Pfizer.
No problem at all. Met moeder en baby: alles ok. Met de grootvader ook hoor ! Voor de rest is uw goede raad (Opgelet bij borstvoeding) ook overbodig. Ik doe dat al altijd. Maar wel zeer discreet. Zeer zeer discreet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Corona zorgt dus nooit voor problemen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 januari 2022 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schoof, hoort ge dat: we zijn hier verdorie iets op het spoor! ![]() Laatst gewijzigd door alpina : 29 januari 2022 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() @gertc: bedankt voor het advies. Bent u dokter?
Voor de rest geef ik Rudy gelijk. Citaat:
Wat ik erger vind is kinderen tss 5-11 jaar vaccineren en dat 2 jaar na de epidemie. Die moeten hun leven nooit opofferen voor mensen die sowieso op de rand van de dood staan e.d.
So remember Me, I will remember you - Q. Het kopje is altijd halfvol en nooit leeg. Laatst gewijzigd door LadyM : 29 januari 2022 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan een mogelijk niet bewezen gevolg toch niet beschouwen als een fenomeen. Laatst gewijzigd door Rudy : 29 januari 2022 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageer met een anecdote tegen een anecdote. Wel met enige fierheid natuurlijk, gezien de omstandigheden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() I stand corrected. Beetje ondoordachtzaam van mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Toch opletten met die oude man borstvoeding te geven! Zijn hart zou't kunnen begeven...
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zal zoiets niet vaak kunnen bewijzen. Het is enkel statistische correlatie die zal aangeven of een significant effect bestaat. En dat is het probleem een beetje: men volgt dat niet goed op allemaal. Het zijn hier en daar onderzoekers die eens iets gaan natrekken, maar er zijn geen grote cohorten gevaccineerden die opgevolgd worden op systematische manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat moet men niet doen. Men moet naar 100 000 babies kijken van niet-gevaccineerde moeders die moedermelk krijgen, en naar 100 000 babies van gevaccineerde moeders die moedermelk krijgen. DAT is wat men noemt "opvolgen". Als blijkt dat er in de twee groepen iets van een 20 babies zo een probleem hebben, dan zit het vaccin er voor niks tussen. Als in de groep gevaccineerden er 100 zijn die een probleem hebben en in de groep niet gevaccineerden, 5, dan weet men dat het vaccin dit veroorzaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mammelokker ?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |