![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() https://www.showbizz24.be/celebs/aad...yygjX4C2ebClFw
Aad Van Toor en Bas Van Toor kennen we nog als Bassie en Adriaan. Ze beleefden dolle avonturen. Maar de twee broers hebben intussen geen contact meer met elkaar. Sterker nog, ze hebben ruzie. Story schrijft dat Aad en Bas elkaar sinds april van dit jaar niet meer gehoord of gezien hebben. Aad stuurde al e-mails naar zijn broer, maar die beantwoordt ze niet. Aad zegt het vreselijk te vinden. “Ik mis mijn broer Bas, maar ze zijn een grens overgegaan. Er zijn dingen gezegd die ik niet wil en kan accepteren. Als dat betekent dat dit het einde tussen ons is, dan moet dat maar. Ik heb mijn best gedaan.’” Dat Aad zich liet vaccineren tegen het coronavirus ligt aan de basis van hun ruzie. “Het is vreselijk om te zeggen, maar die vaccinatie heeft dus ook in onze familie voor een tweedeling gezorgd.” “Sinds ik gevaccineerd ben, mag ik namelijk niet meer op bezoek komen bij Bas. Er wordt door Liesbeth (dochter van Bas) en zijn vrouw Coby gezegd: Jij bent gevaccineerd, dus jij bent besmettelijk. Het is zo krom. Ik vind het vreselijk.” _______________________________ Bassie was altijd al de slimste van het stel ook al acteerden ze het omgekeerde. ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 7 december 2021 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dom om bang te zijn van Covid als je geen vaccin wil.
Anderzijds heeft hij wel gelijk dat gevaccineerden vlugger besmet zijn met mildere symptomen, maar het blijft dom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hopelijk verzoenen deze koppige gebroeders zich nog met elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nooit anders geweten dan dat die twee met elkaar overhoop lagen. Hier bijvoorbeeld een bericht van 8 november 2003 uit Gazet van Antwerpen:
Bassie en Adriaan hebben ruzie met elkaar Ze zijn 57 jaar onafscheidelijk geweest, maar nu hebben Bas en Adriaan van Toor ruzie. De twee broers verklaren elkaar voor gek. Adriaan heeft kanker. Hij denkt dat broer Bas van mening is dat zijn ziekte 'een smoesje' is om hun afscheidstournee niet door te laten gaan. Dat onthult Algemeen Dagblad zaterdag. "Ik had nooit verwacht dat hij me zo in de steek zou laten. Ze zeggen wel: als je ruzie in de familie hebt en er gebeurt iets ergs, dan leg je het bij om elkaar te kunnen steunen. Bij ons is het omgekeerde gebeurd", aldus de 61-jarige Adriaan. Zijn 7 jaar oudere broer is een andere mening toegedaan. Het zou Adriaan zijn die door zijn ziekte 'geestelijk aan zijn einde' is geraakt. "Hij heeft zelfs gedreigd mij kapot te maken", meent de voormalig clown, die beweert bandopnames te hebben van dit gesprek. Hopelijk maken ze elkaar gauw van kant, dan zijn we ervan af. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat die clown zich onnozel gedraagt , wat mankeert die ??
Citaat:
moet je niet bang zijn om besmet te worden ?? Citaat:
Wie niet gevaccineerd is loopt meer risico op slechte afloop !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je schrik hebt van zware corona, dan moet je uiteraard het vaccin nemen he, anders ben je een totale oen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer hebben anti-vaxxers schrik van corona ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zowel van Sciensano, als van haar Britse tegenhanger, als van de universiteit van Umea. Sciensano: ![]() https://datastudio.google.com/report...8ab/page/giyUB[/quote] UKHSA: ![]() Table 5, p. 19: https://assets.publishing.service.go...rt-week-43.pdf Universiteit van Umea: ![]() https://papers.ssrn.com/sol3/papers....act_id=3949410 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bas van Toor is de 'moeilijke' van de twee, dat heb ik ook van horen zeggen. Een koppige steenezel die als een olifant is bij ruzies eer die weer bijgelegd worden.
Laatst gewijzigd door Weyland : 7 december 2021 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Kijk eens aan : de twee broers hebben het bijgelegd! De panda is uit adriaan verdreven.
https://www.hln.be/showbizz/herenigi...eurd~a1771686/ Zo schoon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
——— “We zijn behoorlijk op leeftijd en de tijd die nog voor ons ligt, moeten we aan positievere zaken besteden.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ruzie van 9 maanden leg je niet zomaar bij en dan nog volgens een roddelblaadje. Laatst gewijzigd door Boduo : 3 februari 2022 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat je besmettelijker bent wanneer je gevaccineerd bent wist ik nog niet. Hoe komt dat juist? Dat lijkt me raar. Hoe wordt zoiets onderzocht? Ik zou eerder denken dat daar geen verband tussen ligt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besmettelijker wanneer je gevaccineerd bent: een leugen die verspreid wordt door de anti-vaxxers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als besmettelijker zijn. Dat heeft te maken met gedragsimpulsen en het feit dat vaccinatie zeer weinig tegen transmissie doet. Te weinig om de gedragsimpulsen te corrigeren. Maar wat ben je met een lichte klinische efficiëntie als de praktijk dat niet steunt?
![]() |