![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar werd de oppositie in Nederland benaderd om in ruil voor 'lekkers' steun te verlenen aan een 2G-beleid...
Allemaal voor de volksgezondheid!(?) https://www.dagelijksestandaard.nl/2...e-af-te-kopen/
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 2 februari 2022 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nederlandse politiek is mij niet tot in detail bekend.
Er zijn in België al dingen genoeg om zich zorgen over te maken. Met alle respect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Wel wel.. dat ruikt weer verdacht..
Citaat:
![]() ![]() Heerlijk. Later wil ik nog wel eens een poging doen om in te zien dat al het gemaatregel + pasjessysteem er uitsluitend zijn om de volksgezondheid te dienen, maar nu ga ik even popcorn poffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten ondertussen dat het verschil tussen een complottheorie en de realiteit drie maanden is hé.