![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onderzoeksgroep Media, Middenveld & Politiek van de Universiteit Antwerpen voerde tijdens de twee voorbije grote coronabetogingen een onderzoek uit naar de achtergrond van de betogers. In tegenstelling tot de hilarische framing van de gesubsidieerde media - en niet onverwacht - blijkt hieruit dat de meerderheid hoger opgeleid is dan de doorsnee bevolking, en dat er maar half zoveel VB-stemmers onder hen waren dan in de gehele bevolking.
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opiniemakers van de gesubsidieerde brainwashmediagroepen zaten er weer een klein klein beetje naast. Bij De Morgen zijn ze enkel nog rood - van schaamte.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is zoals bij die demonstratie in Canada, het zijn bij allemaal hoog opgeleide truck chauffeurs.
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() meten is weten, behalve als het mijn eigen bias niet ondersteunt...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Wie of wat bent u zelf wel om daarover een onderscheid te mogen maken? https://www.youtube.com/watch?v=ou5A8Glngr8
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet waar we naartoe gaan als er een reglement uitgevaardigd wordt waar je het niet mee eens zijt en waartegen protesteren strafbaar is. Ik dacht dat zoiets alleen in communistische of religieuze dictaturen mogelijk was.....Of zitten we daar al in zonder het direct te beseffen.,,? Hier is zelfs een totaal onbekende madam die blijkbaar minister is die dreigt met celstraffen en met het leger in te zetten. Is dat geen brug te ver?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Interessant artikel!
Heb je er een link naar?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 februari 2022 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze moesten al die camions in beslag nemen en de chauffeurs levenslang hun rijbewijs afpakken en in den baksteken voor een paar.
De snoodaards,.......... hoe durven ze tegen een regel van de regering zijn. Zie maar naar China, Rusland en Noord Korea, daar hebben de burgers tenminste discipline. Die staken of demonstreren nooit. ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 11 februari 2022 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() sossen kennen geen schaamte
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af hoe dergelijk onderzoek wordt uitgevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je moet de scholingsgraad van chauffeurs niet onderschatten. De meeste hebben minstens een A2, met daarnaast nog eens attesten van beroepsopleidingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig gaat iedereen tot zijn 25 jaar naar school.
Zelfs die welke uw hamburger bakken.
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Stalin, Mao, Honecker, Ceausescu, ... gaven het goede voorbeeld
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 11 februari 2022 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt tegen hé, Dadeeke
![]()
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Awel ik verschiet daar niet van.
Waar ik nog minder van verschiet is dat Dadee dat afdoet als wappiepraat. Ik verwacht elk moment panda die komt poneren dat de UA een wappiebende is.