![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ex crown-colony van de UK permanente resident volg ik de perikelen van Boris & zijn bitch en 'hun' regering ietwat meer van nabij.
Lollig indeed. ![]() Remarks van onze anglofiele Belgenlanders? Neen?
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nu verstoppen ze de brexit schade achter de corona pandemie in de UK, maar wat heeft het land zich in de vernieling gereden daar zeg. Hun handelsakkoorden die ze met veel tamtam verkondigen blijken ook vooral in het voordeel van de tegenpartij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn toch niet meer bij de EU? Volgens mij kiest die een pad om zijn eigen misdragingen een beetje met te camoufleren.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 februari 2022 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boris is een toppoliticus vergeleken met zijn voorgangers ,Tante Truus die geen team kon bouwen,de lafaard die wegliep toen het referendum niet naar zijn gedacht uitkwam en de sos die het land achterliet met zowat in ieder begrotingsdepartement onduidelijke rekeningen (tekorten...)
Die "parties" ,waarover het in de "altijd bedachtzame en afgewogen Britse pers" over gaat,en uiteraard bij fijne foutloze collega politici die azen op zijn postje,of van de oppositie zijn,komen nog niet eens aan zijn kleine teen....(en die hebben OOK parties,of wat dachten we...De kwallen...) regel: Mensen in hoge posities vaardigen regels uit voor het plebs,voor henzelf zijn er dan weer andere regels......gesnapt?Volwassen mensen snappen dat wel,(mentale-) kinderen niet.... Groot Brittanie toont zich ook een stugge NATO-bondgenoot.....dat kan moeilijk aan Londen,en aan de bewoner van Downing straat 10 verweten worden. Dit is Groot-Brittanie hé.... Dat de rest van de Europese tak van de NATO (ruwweg,de EU) slappe knietjes krijgt is HUN probleem,niet het Britse- ...wow....wat heb ik nu geschreven... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 3 februari 2022 om 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, het schandalige is niet dat Boris verstandig aan het feesten was, maar wel dat zijn zotte regering dat aan andere mensen verbood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Boris die clip ooit gebruikt is alles vergeven. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Engeland heeft Boris al zoveel scheef kunnen schaatsen dat dit er ook wel bij zal kunnen. En de Tories zijn zo afhankelijk van hem dat ze niks durven doen.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kotsmisselijk makende leiderfiguur maar zijn fratsen brachten/brengen steeds een glimlach om de lippen.
't Is ni scone, kweetet.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn kabinetsmedewerkers verlaten Downing street langs deuren en vensters zo te lezen...
Maar elders wordt gesuggereerd dat ze de keus kregen,zelfs ontslag indienen en "de eer aan zichzelf houden" of buiten gegooid worden... I LOve Boris! The Darth Vader from London! ![]() Geniet er nog wat van mensen,want na hem komt ongetwijfeld een of ander LGBT+"éç9k - Poco misbaksel op de proppen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 4 februari 2022 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man is een complete nul.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dame Cressida Dick,hoofd van Scotland Yard heeft haar ontslag gegeven.
Ik heb het niet zo scherp gevolgd maar haar periode als hoofd van Groot Brittanies voornaamste politiedienst was niet geheel onbesproken. De avonturen van Brits PM Johnson die toch recht onder de neus van Schotland Yard moeten hebben plaatsgevonden hielpen ook niet echt.Het onderzoek ernaar was....euhm...laat ons zeggen enigszins afstandelijk... Maar eerlijk gezegd,wat VERWACHT men eigenlijk? Enfin.....het BLIJFT spannend,daar te Londen..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 februari 2022 om 06:46. |
![]() |
![]() |