![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() In onze gemeente gaat men straks ook één van de laatste stukjes groen verkavelen ....
Ik vind het vreemd dat men voor immigratie blijft pleiten en voor de multicul en haar verdoken aanzuigeffect(gezinshereniging, illegalen ,schijnhuwelijkenetc) en dit terwijl men zelfs het laatste stukje vlaamse natuur moet verkavelen voor nieuwe woningen . Er komen de laatste tijd zeer veel zwarten uit brussel in onze gemeente en die krijgen allemaal ofwel een sociale woning ofwel troepen ze samen in de appartementsblokken die al voor 75% uit allochtone bewoners bestaan. Ik vraag me af welke groene nog voor migratie durft pleiten , aangezien ook zij allemaal onderdak nodig hebben en dat in één van de dichtbevolkste regio's van de wereld. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik snap het ook niet. Door de overbevolking hier in Belgie creeren we een overbelasti,g op de natuur. Het natuurlijk afval van afval gaat niet meer door het teveel aan afvalstoffen. Resultaat = vervuild water. Verkaveling zorgt voor het verdwijnen van natuurlijk pracht. Meer mensen is ook meer luchtvervuiling. Meer energieverbruik!
Ik snap die groenen niet za ! |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() hier gaat het dezelfde weg op
in de gemeente hebben we genoeg miserie om de toegewezen asielzoekers te blijven huisvestigen, ook het ocmw hier kampt met financiele problemen door die asielzoekers