![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....ik bedoel daarmee van die "armchair" guerriliastrijders die toevallig wat kode kunnen kloppen en ook eens een keer wat gaan "strijden voor Oekraine"..Ze zijn echter het bewijs dat slimme mensen niet noodzakelijkerwijze WIJZe mensen zijn..
lees even mee: https://arstechnica.com/information-...us/?comments=1 Het gaat me net wat boven mijn petje,maar zoals ik begrijp zullen zowel individuele gebruikers als systeembeheerders regelmatig al eens updates en nieuwe applicaties installeren...Tijdens het installeren komt een immense reeks pakken software erbij,gaan er af,vworden eranderd...Sommige van die "packages" komen niet uit verzegelde sofwarekluizen maar uit "open libraries",onderhouden door gedoneerde software of gemaakt en onderhouden door vrijwilligers en technische enthousiastelingen.Ze hebben d aar controlemechanismen maar daar,evengoed als in commerciele omgevingen,zijn er kwaadwillende,moeials en gewoon fouten...het gaat tenslotte over miljoenen en miljoen lijnen code hé.. Een moeial heeft software zo gemodificeerd dat,als de software na enige tijd "besluit" dat ze zich in Rusland of Wit-Rusland bevindt ,ze massas bestanden begint te wissen.... Dit is erover,dit "vigilante" gedrag...Want dat kan evengoed als een boemerang terug gesmeten worden (correctie ZAL.....) en bovendien is betreffende library nu "verdacht" en daarmee het werk van al die mensen die dat onderhouden ook... Geknoei met de stack aan software libraries,in een tijdperk waarbij we er zo afhankelijk van zijn is onverantwoord....we moeten het niet aanvaarden van overheden,maar evengoed niet van wereldverbeteraars! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 maart 2022 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie zijn dan de wereldverbeteraars geweest?
De wortel, die zichtbaar werd tijdens corona, hypnotiseert ons al sedert geboorte. Vandaag worden we afgeleid met Oekraïne. Maar wie is de wereld op massa schaal naar haar hand aan het zetten? Die “wereldverbeteraars” mogen dan wel velen aanzetten zaken als “geo,engineering” en “eugenetica” voor wappie of complotdenken weg te zetten, dat werkt natuurlijk niet permanent en de waarheid laten uitkomen betekent dus de “wereldverbeteraar” haar doodsvonnis. Massa censuur op komst en reeds gaande. “Wij zijn de goei”.