![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op grote evenementen of concerten hebben de meesten van ons wel als eens bekende of machtige figuren van ver gezien, maar ermee praten is natuurlijk nog wat anders.
Het is soms straf met wie je allemaal kan praten, zo kon een kennis van me, kort even praten met president Macron toen die in 2018 op het Gentse stadhuis werd ontvangen. Ook erg bekende figuren uit de artistieke of media-wereld blijken soms wel eens erg bereikbaar. Mijn eigen “staat van dienst” is eerder bescheiden ![]() Aldus mijn vraag: wie is de bekendste of machtigste persoon waarmee je ooit hebt gepraat?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Royals: Koning Albert II
Politiek: wat ministers en burgemeesters Muziek: Nick Cave. Tv: Tom Lenaerts, Luc Appermont, Marlène de Wouters, Luc Alloo, ... Acteurs: Leah Thys, Peter vd Begin, dat soort slag Literatuur: Tom Lanoye, Tom Naegels Sport: Loena Hendrickx Komieken: Steven Goeghebeur
Laatst gewijzigd door koe de poing : 20 februari 2022 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het mij nog niet kunnen verwaardigen een noemenswaardige conversatie te kunnen hebben gehad met-, of audientie te kunnen hebben verleend aan-, voldoend aanzienlijke personaliteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf meestal ver weg van gebeurtenissen waar bekende personen aanwezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ooit in 'n klein dorpje in de Provence Albert en Paola tegengekomen die rustig over de dorpsmarkt kuierden.
Toen ze aan 'n kraampje stilhielden sprak ik hen aan in 't Schoon Vlaams. Ik kreeg zelfs vriendelijk antwoord in (zo'n beetje gebroken) Vlaams. Hij zei "Aah u bent ook van België..." (oid), zelfs Paola zei 'n paar woorden bij 't verdergaan. Achteraf had ik spijt dat ik niet wat langer, of wat meer gebabbeld heb. Mahja, ik stond perplex omdat ik me daar niet aan verwachtte. Zangers & groepjes, presentators (Luc Appermont, Koen & Kris Wouters, Walter Grootaers enz), 'n heleboel. Ook Laurent ooit op 't circuit van Zolder in de VIP lounge.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf er liever ook ver van weg. (aanslagen?)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever, Geert Bourgeois, Jan Jambon, Ben Weyts, Bisschop Hoogmartens, Zuhal Demir.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 21 februari 2022 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekakte personen? Ver weg van blijven.
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb ooit een hand gekregen van Jacques Chirac maar tot een echt gesprek is het niet gekomen aangezien ik geen Frans spreek. Ik ben zeker niet iemand die graag gezien wordt met bekende personen maar hij kwam zelf op mij af dus zonder het te willen hebben we kort contact gehad.
Een echt langdurig gesprek heb ik gehad met Bart De Wever, we zaten aan dezelfde tafel. Ooit stond ik vlakbij Andrea Croonenberghs, we hadden oogcontact maar aangezien ik zelf niet op bekende personen afstap hebben we niet met elkaar gesproken. Er zijn er wel meer, bijvoorbeeld heel wat acteurs van Thuis tijdens de Thuisdag in Disneyland maar ook daar ben ik niet bij geweest. Laatst gewijzigd door N-VA : 21 februari 2022 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt toch langdurig uw handen gewassen mag ik hopen?
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Haha, keitoevallig, dat zei ik nog gisteren nog tegen iemand die een kennis sprak die niet gevaccineerd is.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wat die toevalligheden waard zijn : Roger Moore, Alain Delon, Jean-Marie Dedecker en Danira Boukhriss.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 februari 2022 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit eens naast Colin Farrell gezeten in de Narai Thai in Brugge. Hij viel goed mee, wat bij hem aan tafel zat daarentegen....wat een nest blageurs.
![]() Nu ik er aan denk, de madam van Rafaelov, Gal dus, zat daar ook eens naast mij aan tafel met haar klein. Wat een lelijk wijf jong...met van die dikke opgespoten lippen. Hoe ze die niet kapot heeft geprikt met haar vork vraag ik me nog steeds af. Mijn honger was snel over.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 februari 2022 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op café: Wendy Van Wanten, Laura Lynn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteindelijk zou men de vraag ook anders kunnen stellen zodat die klinkt als:
"Heeft u er eigenlijk een boodschap aan om met een bekend of machtig persoon te spreken?" Ik niet. p.s. Mocht ik door de tijd kunnen reizen zoals Dr. Who en dezelfde leeftijdsklasse kunnen te pakken krijgen als Kamila Valieva zou ik met haar wel eens willen tafelen. (eten bedoel ik) Dat reizen wij samen even naar de toekomst en dan vraag ik: "wat is dat daar feitelijk allemaal met u op die ijspiste?" U denkt, maar UNI toch. ![]() Bovenstaande heeft volgende reden: zij lijkt enorm op mijn eerste liefje. (veeeeeeeer verleden) ![]() Overdrijf ik nu of heeft dit kla4 letters teveel???? ![]() [verhaallijn ON] ... [verhaallijn OFF] ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 februari 2022 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |