![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet daar niet voor geleerd hebben om te weten dat dit meer dan waarschijnlijk de enige oplossing is.
Of het slim is om dit openbaar te roepen, dat betwijfel ik ten stelligste. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...edgdhp&pc=U531 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Is men nu compleet zot geworden?
Een nieuw virus, dat hersenen aantast ipv longen ?
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is Fox News te bekijken in Rusland ?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk wordt dit uitgezonden in Rusland.
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Het is stilaan tijd dat de VS en NATO eens duidelijk publiek zegt dat ALS dictator Poetin Nucleaire wapens gebruikt, WELK nucleair wapen dan ook en waar dan ook, dat er dan een nucleaire respons zal zijn tegen Rusland.
Kwestie van duidelijkheid te scheppen. En die boodschap zou ook duidelijk moeten gemaakt worden aan het brede Russische publiek en de mensen rond Poetin. Daar zijn echt wel methodes voor bij iedereen die een Windows, Apple, Android of OSX toestel gebruikt. Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2022 om 10:50. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het is een bijwerking van de gebruikte vaccins tegen covid-19. Dit werd niet vermeld op de bijsluiter.
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het openbaar of niet, punt is wel dat het Westen de schuld zal krijgen. En dan. Dit kan beschouwd worden als een regelrechte oorlogsverklaring. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Europees Commissaris
|
Misschien springt hij ook wel uit het raam zoals Maxim Borodin.
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Hysterie?
Heb je de hysterie niet gehoord of gezien in de Russische Duma vandaag? Daar spreekt men OPENLIJK van Oorlog met de VS en het Westen. Het is RUSLAND die al dagen met Nukes dreigt, terwijl het Westen zwijgt. Het is tijd dat duidelijk wordt gemaakt waar de bloedrode lijn loopt, in het publiek en voor iedereen. We weten ondertussen dat Poetin waanzinnig is en irrationeel handelt en dat hij deze oorlog op lange termijn niet KAN winnen, de russische economie klapt in elkaar op een termijn van maanden. Hij is dus tot ALLES in staat, en zijn omgeving moet duidelijk gemaakt worden wat de gevolgen zijn als ze hem laten doen. Een operatie Walkure is aan de orde en liever vandaag dan morgen. https://twitter.com/KevinRothrock/st...76780810100736 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2022 om 11:00. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Citaat:
De usa is een compleet verdeelde maatschappij geworden, de lockdowns en dergelijke hebben eveneens gezorgd voor verdeeldheid in andere Westerse landen en hun economie verzwakt (en hun wilskracht?). Het was de juiste moment voor Poetin om op te treden, mss een of enkele maanden te laat. Zo een kans kreeg hij later niet meer, ofwel om te voorkomen dat Oekraïne bij de nato komt of om landje - pik te doen. Mss speelt ook zijn levensverwachting een rol, maar dat is wsl niet meer dan een gerucht. Dit neemt niet weg , mijn mening over hem , dat ie wsl een krapuul is.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 4 maart 2022 om 11:01. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met mannen als Graham is het nooit een beetje tussenin. Eerst was Poetin een staatshoofd waarvoor we de Russen dienden te benijden. En nu moet hij eraan.
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ameirikontjes hun topniveau.
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Cover van the Daily Mail vandaag :
"Wie verlost de wereld van deze schuimbekkende gek?". Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2022 om 11:10. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Mensen die een beetje geschiedenis kennen, weten dat de 'kranten' in Europa, in 1914, een zeer ophitsende rol gespeeld hebben in het uitbreken van WOI.
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Walgelijke kerel. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Citaat:
Ik zie geen reden om mijn mening te veranderen. Put(a)in toont het verkeerde plaatje en de "juisten" roepen al op om hem de kop af te doen...walgelijk.
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En bovendien is het oliedom om als VS senator daartoe op te roepen. Dit is koren op de molen voor de propaganda machine van het kremlin. Wij mogen dan al beseffen dat dit een brainfart was van Graham, maar dat gaat de russische televisie heus niet zo uitleggen aan hun kijkers. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bestaat er nog een andere bron dan msn die de oproep van de senator bevestigt ?
Ik lees ook wel eens dingetjes op msn, maar dan met een kilo zout. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|