Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2022, 20:09   #1
worried.civilian
Partijlid

Standaard Heeft iemand het gevoel in een life-action TV serie te zitten?

Eerst was er corona. En toen dat niet meer spannend was voor de kijkers (aliens?), viel Rusland Ukraine binnen. En toen was corona zóóóó 2021.

Met corona was er al zware propaganda voor maar 1 standpunt alsook een vrij eentonig gezeur van 'volg de wetenschap'.

Nu met Rusland is het nog een stap erger vind ik. Ik vind niets van de propaganda van de andere kant.
Er is nooit 1 kijk op de wereld, maar in dit geval: Russia bad, we good. That's about it.
En laten we zeker vechten tegen het communistische Rusland door al die mensen hun bezittingen te onteigenen. Geen due process. Maar ja, dat zagen we ook al met corona. "crisis"-maatregelen passeren de vrije rechtsstaat waarin we zouden moeten leven.

Of nog een idee: Proof of concepts.
2 maand ofzo voor corona er kwam: event 201. Een war-game waarin een pandemie wordt voorgesteld. En wonder-wonder... Zeer veel van de zaken die daar geimplementeerd werden, werden ook effectief in het echt uitgevoerd (toevallig omdat er net een pandemie was).

Nu een jaar ofzo geleden: "Cyber Polygon" (een war-game waarin een zware cyber attack wordt geensceneerd).
Zullen we binnen afzienbare tijd een paar weken niet meer online kunnen geraken?

Aluminiumhoedje-gehalte: hoog, maar iets om in't achterhoofd te houden.
Oud 8 maart 2022, 23:57   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door worried.civilian Bekijk bericht
Eerst was er corona. En toen dat niet meer spannend was voor de kijkers (aliens?), viel Rusland Ukraine binnen. En toen was corona zóóóó 2021.

Met corona was er al zware propaganda voor maar 1 standpunt alsook een vrij eentonig gezeur van 'volg de wetenschap'.

Nu met Rusland is het nog een stap erger vind ik. Ik vind niets van de propaganda van de andere kant.
Er is nooit 1 kijk op de wereld, maar in dit geval: Russia bad, we good. That's about it.
En laten we zeker vechten tegen het communistische Rusland door al die mensen hun bezittingen te onteigenen. Geen due process. Maar ja, dat zagen we ook al met corona. "crisis"-maatregelen passeren de vrije rechtsstaat waarin we zouden moeten leven.

Of nog een idee: Proof of concepts.
2 maand ofzo voor corona er kwam: event 201. Een war-game waarin een pandemie wordt voorgesteld. En wonder-wonder... Zeer veel van de zaken die daar geimplementeerd werden, werden ook effectief in het echt uitgevoerd (toevallig omdat er net een pandemie was).

Nu een jaar ofzo geleden: "Cyber Polygon" (een war-game waarin een zware cyber attack wordt geensceneerd).
Zullen we binnen afzienbare tijd een paar weken niet meer online kunnen geraken?

Aluminiumhoedje-gehalte: hoog, maar iets om in't achterhoofd te houden.
Je zou het bijna gaan geloven dat het een crimi serie is.

Laten 'wij' de 'serie' Cornered (in het nauw gedreven) noemen.

CORNERED: NATO PUSHING PUTIN TO NUKE WESTERN NATIONS
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be