![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Moeten we, in navolging van corona waarbij Chinezen her en der ter wereld afgeklopt werden, nu ook Russen willekeurig afkloppen wanneer we er één tegenkomen?
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Russen moeten maar niet wenen dat ze vuil bekeken worden en scheldwoorden over zich heen krijgen. Hun broedervolk moet elke dag hopen dat zij en hun naasten overleven terwijl hun bezittingen aan puin geschoten worden.
Ik heb mijn vpn al is een keer op st petersburg gezet en met Russische meiden gepraat op Badoo. Zijn allemaal volgegoten met de Russische propaganda en zijn bijna allemaal voor de oorlog. Laatst gewijzigd door Glennos1 : 7 maart 2022 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Neen.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doelgericht op Putinisten? 't Zou eraan mankeren. Gun Xi ook de mogelijkheid om zich een nieuw kriek te lachen, he!
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar den deze misschien wel en vooral zijn "raadgevers-trainers- ..." (alhoewel voor het sportievelingetje zelf, zou hij zelf beseffen wat hij doet, het manneke?)
https://www.hln.be/meer-sport/russis...taat~aca301be/ Russische turner toont pro-oorlogssymbool op podium terwijl hij vlak naast Oekraïense rivaal staat Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat gebeurt al. Ik zag een hele lijst voorbij komen van incidenten....ziekenhuizen die verdere zorg weigeren aan Russische patiënten, Russische paralimpics die niet mogen meedoen, besmeuren van auto's, toegang weigeren tot zaken, enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Neen
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Chinezen zijn even erg als Russen. Beide zijn het schurkenstaten. Het Westen dient ook de de handel met de schurkenstaat China drastisch te verminderen. Er zijn genoeg andere landen in Azië die ons de producten kunnen leveren die China nu uitvoert. Laatst gewijzigd door cato : 7 maart 2022 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel dat de Indonesiers na 1945.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct.
Bank vooruit en kuske van Babushka waar ZIJ 't graag heeft.