![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een andere kijk op de zaak?
Vaticaancriticus: ‘Deep State zit achter Oekraïneoorlog, er is een link met coronamaatregelen’ Dit artikel (half slapende) gelezen hebbende gok ik op: ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vaticaancriticus.
Dat is hoe ze hun held introduceren, Vaticaancriticus? Zijn grootste wapenfeit, de bron van zijn bekendheid, is dat hij de paus niet aardig vind? Verder staan er compleet geen meningen in het artikel die we niet constant horen, laat staan een onderbouwen van die mening met behulp van feiten. Het is een korte opsomming van dingen die vandaag de dag cool zijn om te zeggen. De link met de coronamaatregelen die de titel beloofd is dit: Citaat:
En dan de grote bom: Citaat:
Citaat:
Het enige nieuwe dat ik hier geleerd heb is dat die man bestaat. EDIT: Wacht, dit is het factcheckforum. Welk fact dienen we in dit topic eigenlijk te checken? Als de bedoeling is het bestaan van een nieuwe wereldorde bestaande uit "De VN, NAVO, het Internationaal Monetair Fonds, de EU en miljardairs als George Soros en Bill Gates" aan te tonen mag je wel met een iets sterkere openingspost komen. Of is de bedoeling dat jij kort een losse flodder post en dat wij veel tijd geen steken in het bediscussiëren van waarom het een ononderbouwd flutartikel is?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 maart 2022 om 13:42. |
|||
![]() |
![]() |