![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volg de livestream van Convoy To Ottawa, de massale opstand van de Canadezen tegen de Trudeau-dictatuur.
Crowdfunding voor de truckers heeft al 8 miljoen dollar verzameld. ![]() Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 januari 2022 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die tekst is van het type "tldr".
Maar tegen wat protesteren die truckers? En waarom zouden de betogers meer zijn dan een minderheid? Ik wil anderzijds wel aannemen dat ze in Canada uitmuntende trucker-virologen hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met de treinmachinisten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tuurlijk zijn betogers in de minderheid. Ge hebt daar ballen voor nodig. Als ge niet weet waarover ge spreekt, en ge wilt u ni informeren ook niet, waarom zegt ge iets eigenlijk ? ![]() Hoeveel besmettingen zijn er bewezen opgelopen buitenshuis ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet u zich eerst eens informeren voor u oordeelt. Het truckersprotest is in de eerste plaats gericht tegen het "vaccine mandate for truckers". Dit gaat niet voor of tegen vaccins, maar wel over de zin en onzin van een vaccinatieplicht voor vrachtwagenchauffeurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Als die mensen 2-3 weken het werk neerleggen, dan gaat iedereen weten waarom. Daar kan je prat op gaan.
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen is Ottawa parking aan het worden.
Trudeau op de vlucht.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde: die truckers lijken me een pak essentiëler voor ons welzijn dan virologen en TV-experten, maar wie ben ik?
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik tank altijd bij een truck-stop en daar draagt de shophouder zelfs geen masker, truckers willen geen masker of vaccin opgedrongen worden. Als die ook maar 1 dag stoppen met werken zal dat een logistieke ramp zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is inmiddels gesloten door trucks.
https://ottawa.ctvnews.ca/here-s-wha...tawa-1.5758807 Premier Justin Trudeau heeft met zijn gezin hun woning in het centrum van Ottawa ‘om veiligheidsredenen’ verlaten
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 januari 2022 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het konvooi lijkt ook andere coronaprotesten te inspireren. Deze week dook op berichtenapp Telegram een groep op met de naam Europese Convoy. De meer dan 14.000 leden converseren voornamelijk in het Frans en speculeren over een soortgelijke kolonne die richting Brussel moet vertrekken.
Bron: VRT NWS Bij ons is er toch geen vaccinatieplicht voor truckers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gatachterlijke wappie-onzindraad..
Trudeau is in quarantaine omdat één van zijn kinderen positief teste. https://www.ctvnews.ca/politics/prim...d-19-1.5758589
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Altijd beter dan corrupte Staatsvirologen. Nogmaals, waarom zou een 25-jarige zich tegen covid laten vaccineren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik doe quarantaine in mijn eigen huis, anderen zijn wacko's EN debielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beeld https://twitter.com/SBergsma/status/...D1G8oEl9g&s=19 Eind Trudeau castro.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 januari 2022 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opstand breidt zich uit naar de hele wereld: nu ook konvooien in de US, Finland, Zweden, Duitsland en Kroatië.
https://m.facebook.com/groups/corona...zonderhysterie