![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() wat denkt u
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er moest nog een enquete bij, damn
Men zou zeggen als Oekraïne ( en bij uitbreiding de rest van de wereld) zich zou neerleggen bij de Russische eisen (gedeeltelijk of geheel) dan zou dit conflict snel kunnen eindigen. Met mijn bedenking dat dit een Munchen 1938 verhaal wordt, men geeft een vinger en men is uiteindelijk zijn arm kwijt. Men zou kunnen zeggen laat de sancties hun werk maar doen, maak De Russische economie kreupel en de oorlog droogt op. Met mijn bedenking dat wij in het westen genoeg ballen moeten hebben om een jarenlange energiecrisis te weerstaan. Men zou kunnen zeggen dat er sowieso een regimewissel komt in Moskou door de teleurstellende oorlog en de drastische economie. Met mijn bedenkingen wie zal het doen als je weet dat opponenten vermoord worden of verdwijnen (een soort Stauffenberg scenario) Misschien moet men gewoon iets toegeven als de sancties beginnen te nijpen, een standstill voor uitbreiding naar het oosten van de EU en de Nato, kan zijn dat de chinezen dan akkoord gaan. Of een Vichy scenario, capitulatie en de rest van het land mag bestuurd worden door symphatisanten' met mijn bedenking dat dit onaanvaardbaar is voor een volk zoals de Oekraïners |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Philemon : 7 maart 2022 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() eerlijk gezegd, een dierlijke en aapachtige oplossing is gewoon totale capitulatie v oekraine en overgave, annexatie rusland, en dan alle vluchtelingen per direct permanent laten vestigen in alle EUSSR schengen zones, zijn blank Arische Broedervolkeren die makkelijk 100 procent integreren en genetisch assimileren. Al deze blank Arische vrouwen met kinderen hebben wij nu nodig, ivm uitsterven blanken in heel Europa.
zinloze oorlog, zinloze doden. nu meteen onvoorwaardelijke capitulatie oekraine legertje. Ik ben meer viesbruine Hindoe aapje, en dierlijke oplossingen zijn geniaal en volgen weg van minste weerstand, zo werkt Dharti Maata ook. Laatst gewijzigd door dewanand : 7 maart 2022 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja Derde Wereldoorlog is DOOD alle leven op aarde, Poetin zal dan zijn kernkoppen demonstratief afvuren voor de kust van Nato landen om Tsunamies te veroorzaken als hij in een schizoide, anale psychose raakt, poetin is latente bottom HOMOFIEL ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() jammer genoeg is er te weinig psychiatrische opvang in België, we doen ons best..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Leesgenot' over de rol van de NAVO?
Het woord 'leesgenot' is misschien slecht gekozen in bovenstaande zin. In het verleden hadden Napoleon en Hitler het doel om Europa te onderwerpen en dat is wat de Amerikanen(de NAVO) nu doen Ik geloof er precies iets niet in de oorlog Rusland vs. Oekraïne. Vraagt u mij niet wat want daar ben ik zelf nog niet uitgeraakt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Leesgenot' over de rol van de NAVO?
Het woord 'leesgenot' is misschien slecht gekozen in bovenstaande zin. In het verleden hadden Napoleon en Hitler het doel om Europa te onderwerpen en dat is wat de Amerikanen(de NAVO) nu doen Ik geloof er precies iets niet in de oorlog Rusland vs. Oekraïne. Vraagt u mij niet wat want daar ben ik zelf nog niet uitgeraakt. Is er buiten de verschrikkelijke oorlog nog een ander doel dat ter tafel ligt???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel die tekst vertrekt van de foute premisse dat het de NAVO is die landen verovert en bij de NAVO trekt, het omgekeerde is echter waar. Die landen reiken de hand naar het Westen omdat ze zich bedreigd voelen door hun grote broer aan het Oostfront. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom hebben de russen niet gewoon de gaskraan dichtgedraaid en de Eu en de nato sancties opgelegd ? Omdat Poetin een straatvechter is, krapuul dat zijn zin met geweld wil opleggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog via de navo: een defensief militair bondgenootschap. Dat er samenzweringstheorieën zijn dat Amerika met zijn cultuur (met mini c, niet met hoofdletter of gewone letter) of zijn consumptie-verslavingsmodel ons wil onderwerpen, dat is net iets minder belachelijker dan de vorige stelling.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is een feit dat voormalige ussr vazalstaten aan de deur stonden te krabben om onder het Russisch juk uit te geraken. No more, ook economisch zagen ze zich liever aansluiten bij de rest Laatst gewijzigd door edwinp : 7 maart 2022 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eisen van Putin zouden zijn: (uit DS vandaag)
Citaat:
De keerzijde van "onzentwege" zou wel moeten zijn dat zeer stevige maatregelen anti-Rusland zouden moeten blijven bestaan. Wij werken niet samen met zo'n schurkenstaat. Is dat doenbaar? Of gaat één of meerdere landen van de EU toch stiekum handel drijven met Rusland ... ?? Is het waard te riskeren, of blijven we zoveel doden en vernielingen aanvaarden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 maart 2022 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het allemaal waar is, dat maakt ieder voor zich uit. ![]() Ukraine: Von der UdSSR in die EUdSSR Uit de tekst: Citaat:
||
![]() |
![]() |