![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gunnen ons zelfs geen zonnige dag.
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220316_94598977 Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afrikanen pakken al onze jobs af.
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de islamiet niet naar de zandbak komt, komt de zandbak naar de islamiet...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik nog eens in Antwepen en zoals ik die stad vroeger geweten heb, daar schiet niets meer van over.
Ik zal het op zijn Antwerpes schrijven: "Zandnegers & roetmoppen" (<- 'leerde' ik van iemand die er de pest aan heeft aan de omvorming van de stad) dat is alles wat daar op huidig ogenblik rondloopt. Diezelfde persoon wist mij ook te vertellen dat ik rond het probleem 'omvolking' zeker de Politici v Qua jobs afpakken dat is duidelijk maar niet alleen in Antwerpen is dat aan de gang hoor, aan de kust bijvoorbeeld zie je dat ook enorm veel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2022 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik nog eens in Antwepen en zoals ik die stad vroeger geweten heb, daar schiet niets meer van over.
Ik zal het op zijn Antwerpes schrijven: "Zandnegers & roetmoppen" (<- 'leerde' ik van iemand die er de pest aan heeft aan de omvorming van de stad) dat is alles wat daar op huidig ogenblik rondloopt. Diezelfde persoon wist mij ook te vertellen dat ik rond het probleem 'omvolking' zeker de Politici van op huidig ogenblik niet mocht geloven. Ik knikte beleefd jaja vanachter mijn mondmasker en ging naar de kapper. Qua jobs afpakken dat is duidelijk maar niet alleen in Antwerpen is dat aan de gang hoor, aan de kust bijvoorbeeld zie je dat ook enorm veel. Bon, mij eens een Chineeske halen. (het eten bedoel ik) ![]() Moest er geen zand meer zijn? p.s. Wat je ook veeeeeeeel ziet is dat er echt wel veeeeeeeel meisjes/vrouwtjes met aanpappen. Viel mij op tijdens de wandeling. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2022 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland spreken ze van naffertjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond het wel een mooi effect zo'n okerkleurige lucht.
Een fijne dag was het.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topic:: Weeral last met Afrikanen.
Een discussie voor klootzakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nu horen we Groen! niet zagen over slechte invloed van "externe" factoren op de productie van zonne-energie.
Misschien was het verwarrend stof?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 maart 2022 om 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk sturen ze vanwege de lading minerale zanden die we op onze velden hebben gekregen geen rekening of eisen ze niet de toegang tot Europa voor een paar honderdduizend zonen die aan geen vrouw geraken omdat de meer gegoeden alle vrouwen hebben ingepalmd.
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden beter mijn auto komen wassen. Ze hebben er precies een volledige zandbak over gekapt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man die zo uit de bocht ging op gebied van de migrantencrisis welke 'ons' land de dag van vandaag overspoeld heb ik het volgende boek aangeraden ...
![]() Is de toenemende migrantencrisis een fout van de Politiek? Zijn er Politici die daar een aardig 'zakcentje' met weten binnen te halen? Afvoeren dat soort Politici? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2022 om 11:30. |
![]() |
![]() |