![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Brussels to stop Russian Oil imports by the end of the year
Zoals Paul D'hoore gisteren al meldde op het nieuws.. Dit gaat alles nog duurder maken. Ik schrijf hier al 3 jaar "By 2030 you will own nothing", de quote van het WEF. Het heeft mij het label complotdenker en wappie gegeven, al ben ik daar trots op. Alleen vraag ik me af hoe lang het nog gaat duren voor de slapende schapen op dit forum door hebben wat er werkelijk gaande is. Ik dacht dat het tot 2030 zou duren voor die mensen door hebben dat ons alles wordt afgepakt, maar het zal veel sneller gaan. Alleen denk ik dat veel van die linkse schapen de financiële armageddon op Putin zullen steken, en niet op Von Der Leyen. Ik werk zelf in de zorg en momenteel is er een enorme crisis met wanbetalers bezig. Door de hoge inflatie kunnen steeds meer mensen niet meer betalen, en dit is nog maar het begin. Nu mijn vraag aan jullie: Dit gaat onvermijdelijk tot wanbetaling leiden. Mensen zullen hun hypotheek niet meer kunnen betalen. Het vaste kosten. Wat gaat er dan volgens jullie gebeuren? Ik schrijf het nu al en hoop hier in 2030 aan herinnerd te worden. By 2030 you will own nothing. Jouw huis zal niet meer jouw huis zijn. Daar willen ze naartoe, en mensen zullen het accepteren. Ook de uitbreiding op de censuurwet in de EU is extreem zorgwekkend. We worden in razendsnel tempo een totalitair regime The EU is a threat to social media
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Von Der Leyen mens is in snel tempo aan het afmaken wat Merkel is begonnen. De ondergang van de Europese Westerse beschaving.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 mei 2022 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zit al 5 jaar te denken hoe ik het vastgoed van mijn ouders kan veiligstellen voor die graaiers in de overheid die ons financieel naar de afgrond richten zodat ze ons alles kunnen afpakken. Ik vind helemaal geen oplossing. Ze zouden alles kunnen verkopen en tastbaar goud aanschaffen. Dit ergens verstoppen voor de EU nazi's die ons binnen dit en 3 jaar alles afpakken "om de crisis op te lossen". Ik zie het allemaal komen maar er zijn er zeer weinig die het door hebben. Liefst van al zou ik mijn spaarcenten veilig stellen tegen de inflatie door ze te investeren in crypto en edelmetalen. Maar daar kan ik niet mee betalen. Een lening wil ik met de huidige gang van zaken niet aangaan. We weten niet waar de inflatie gaat eindigen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 5 mei 2022 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sloopkracht
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een doordenkertje:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 mei 2022 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Oekraïne, Georgië, Moldavië: ook soevereine staten.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.the-house.be/nl/goudkoer...andaag-in-euro Zelfs per 10g kan je daar op dit ogenblik aankopen. Of hier? https://www.goudstandaard.com/goudbaren Maar ook in uw bank kan je stukjes van bv 250g kopen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 mei 2022 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat paniekerig en wantrouwig complotdenken zou nog enigszins te begrijpen zijn mocht er voor Russische olie geen alternatieven zijn. Dat is volstrekt niet zo. Voor sommige landen (vooral enkele Centraal-Europese zoals Slowakije en Hongarije die Russische olie slurpen uit een pipeline) zal het wat moeilijker verlopen. Maar ook daarvoor zal er wel een oplossing bedacht worden. Het belangrijkste is dat de Europese Unie niet meer laten terecht komen in een zo dodelijk gevaarlijke afhankelijkheid van een ondemocratisch en expansionistisch gezind regime zoals dat in het Kremlin. We moeten dringend meer eigen controle daarop verkrijgen door een ruimer gespreide waaier van energieleveranciers. Europa heeft decennia lang het de Russen veel te gemakkelijk gemaakt en de veroveringszuchtige Beer aangemoedigd om agressief te worden.
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niemand de olifant "Kernenergie" gezien?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zal hij misschien 2 keer nadenken voor hij een volgend land binnenvalt. Als hij nog mentaal de capaciteiten heeft tenminste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
siberische toestanden
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
is allemaal hetzelfde enige verschil hier is het zijn russen & de andere kant europese christenen ipv us en ergens in het Mo ze waren recent weer bezig "interventie" te overwegen in de Salomon eilanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat.
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Corrupte politici en banken hebben allerlei tools ter beschikking om de koopkracht van ons geld systematisch af te breken tot het niks meer waard is. Ik vergelijk banken met een drugsdealer/pooier die een hoer in de schulden duwen door haar eerst wat gratis drugs te geven, en haar te lokken met schijnbaar aantrekkelijke voorwaarden. Vervolgens moet ze die schulden afbetalen door te werken, maar het is nooit genoeg. Er is altijd maar meer schuld en de hoer moet blijven werken. Zo moeten ook wij blijven werken. En uiteindelijk is iets nooit echt van ons want we moeten belastingen en successierechten blijven betalen. Je kan een groot deel van je hypothecaire schuld hebben afgelost maar als je door omstandigheden die de bank zelf veroorzaakt niet meer kan betalen (de oorlog --> inflatie) nemen ze je alles af. Je kan inflatie dus zien als een tool van de banken om mensen hun tastbaar eigendom af te pakken. Ga aub niet naar Putin wijzen nu we allemaal weten dat Ursula Von Der Leyen ons hier opzettelijk in duwt. Dit wordt haar duidelijk van hogeraf opgedragen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 5 mei 2022 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ligt nogal gevoel voor de US of A en hun superioriteit in de pacific en Australie die dan een Chinese marine basis aan hun achterdeur hebben. https://www.theguardian.com/world/20...olomon-islands |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |