![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Blijkbaar is het politiek niet correct om 149 euro te vragen voor een perfect goede staanplaats op een Rolling Stones concert? Waarom spreken ze daar op de VRT schande over? Voor een groep even legendarisch als The Beatles zijn dat perfect normale prijzen. Zelfs nog aan de lage kant, vooral omdat dit waarschijnlijk hun laatste tour is (tenzij ze de volgende keer met rollators op het podium staan).
Laatst gewijzigd door Zac : 15 maart 2022 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die het drievoud over hebben om in een kookfabriek te gaan eten..’. Niemand verplicht iemand om te gaan kijken….maar ik zal het graag betalen om.het nog te mogen meemaken
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 maart 2022 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The Rolling Stones prijzen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2022 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Misschien onverhoopt betaalbaar voor zo'n monument. Wie het te veel vindt, en dus de druiven te zuur acht...die blijft toch gewoon thuis wat neuzelen in zijn zetel ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 maart 2022 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het cynische is dat de prijzen verschillen van land tot land. België is duurder dan Nederland. Het vliegtuig nemen naar Madrid en daar gaan kijken is een stuk goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rolling Stones - Angie
Ik moet eens tussen de vinyls rommelen want ik geloof dat er nog eentje bij zit (witte) die het model van de The Stones tong heeft. Zo iets ongeveer als onderstaande
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2022 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 maart 2022 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=rLx4...&start_radio=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als (background) zangeres ben ik altijd wel fan geweest van Katie Kissoon De tijd van Mac & Katie ligt anders ver achter ons Een voorbeeld voor de fans van: Roger Waters - Katie Kissoon - Mother Eric Clapton/Katie Kissoon - Wonderful Tonight Kenny G. featuring Chante' Moore - One More Time Love Is Blind - Alicia Keys
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2022 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De organisator mag best, zoals de Choco, miljonair worden. Correct marktprijs voor zijn initiatief en kundige organisatietalenten. Maar o wee de brave man die zijn pensioen wat wil aanvullen door een tweede woning te verwerven en deze te verhuren aan de marktprijs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
¿ Que ¿ Hebben de Stones dan een huurwoning nodig ? Sorry ik snap het verband niet.
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() en ze zijn al miljardair
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuile kapitalisten !
En ook nog eens allemaal witte hetero-boomer-mannen. Gelukkig dat de VRT nog wat kritisch is. ( ![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang ze voor de Keith Richards een paar vaten booz, en een halve kilo coke of ander poeier voorzien komt alles goed.
De Mick is content met een tituee of 4, hij is ook geen 20 meer he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, maakt niet uit. Het gaat over ‘fans’ en voor hen is het uiteraard een uniek evenement. Ook niet vergeten dat de meeste fans ondertussen zonder probleem 150€ op tafel kunnen leggen.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die staat net als Mick Jagger al tientallen jaren ‘droog’. Die hebben enkel nog dat imago. Die gasten hebben op tijd de knop omgedraaid.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Keith drinkt nu geen Jack Daniels meer. Hij drinkt alleen nog Vodka ![]() En tabak is hij ook mee gestopt. Hij rookt zijn wiet nu puur ![]() Van de andere snoepjes zou hij inderdaad sinds lange tijd afblijven. Info komt uit goede bron ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je snapt het maar al te best.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |