Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2022, 02:24   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Exclamation Stel Rusland bombardeert oekraiense vluchtelingen kampen in buurlanden??

Onderwerp:
Stel Rusland bombardeert oekraiense vluchtelingen kampen in buurlanden??

Analyse Rampen scenario:

1) In de Nato Buurlanden zitten nu pakweg 2 miljoen Oekraiense vluchtelingen in tenten kampen, opeen gepakt, dus in theorie kan Rusland nu makkelijk met tapijt bombardementen of chemische wapens daar een slachting aanrichten als wraak he. Of Die Thermobaric bommen he afvuren. Om alle verzet te breken en om de Holocaust te starten in heel Europa, Ja vladimir poetin is de reincarnatie van de mankgeschapen adolf hitler denk ik nu. Die snor en het hakenkruis op zijn mini piemel ontbreken wel.

2) Toch heb ik een voorgevoel nu, intuitief dat dit scenario nu dreigt en in de lucht hangt, in liviv waren er al bombardementen als grensstad. Er gaat komende 4 weken iets vreselijks daar gebeuren met miljoenen doden denk ik. Europa is verdoemd, en USA en Nato gaan terugschieten met hun eigen niet nucleaire FOABS met gelijk 10 miljoen doden in Rusland, en een aantal Russische steden zal totaal weggevaagd worden van de aardbodem. Armageddon scenario. Voorgevoel ok, ik ben zelf patient schizofreen en zie dingen die er niet zijn. Euthanasie zal voor mij binnen tien jaar toch het beste zijn denk ik vaak, en ik zou het vladimir poetin ook van harte aanbevelen.

3) Ooit moest er oorlog komen in Europa na 1945. Nu is de tijd rijp en het is nog maar 5 weken losgebarst. Materiele Economische schade schat ik nu al op minstens 500 miljard euro of is dit te weinig? Tien Oekrainse steden zijn flink plat gebombardeerd door minstens 5000 bommen en raketten schat ik. Er waren continu bombardementen 5 weken lang. Hoeveel kosten al deze bommen??

4) KOmt er een nucleaire aanval??? Ik denk het niet, maar Rusland kan wel een FOAB afvuren ok, vermoedelijk op een groot Oekraiense vluchtelingenkamp. Daarna begint Derde Wereldoorlog officieel, einde van ons einde.

5) Voel mij zo ellendig nu, raar gevoel, alsof ik over paar maanden gewoon dood zal zijn en met poetin lekker in de HOMOhel zal neuken. haha In de HOMOhel zijn wel de lekkerste top mannen van de aardse woestenij. Elke bottom homohoer krijgt in de HOMOhel zeker 72 potente HOMO top mannen hahha haha heb borreltje op Captain Morgan Original spiced gold rum, 35/5vol, 1 literfles.

6) zie onder mijn oude profetische analyse tekst v 5 mei 2012 en ja nu is 2022 dus net in laatste jaar oorlog in Europa. Alleen had ik Rusland niet echt genoemd, wel dat de Bric nations de zaak zouden verneuken in 2040 en dat de blanke Ariers dan gedwongen worden om een First Strike te doen en WOIII Holocaust te starten, zodat de 90 % NIET blanken en niet Ariers op aarde binnen 9 maanden gedecimeerd worden tot maximaal 48,1888 procent. Ja wij zijn gemaakt naar het evenbeeld van SATAn, LUcifer, Rawan, en Baal, volgens Wieroe in zijn katten gedicht S214 en een kat heeft altijd gelijk.

---------------------------------
http://www.dewanand.com/wfor1300.htm

Jaar 2040: bloedige Holocaust (oorlog) tijdens de bevrijding van Europa

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1300
Offerdatum 5 mei 2012

Anders Behring Breivik vertelt in zijn manifest van 1500 pagina's doodleuk dat er in het jaar 2083 een bloedige oorlog komt in Europa om dit continent te bevrijden. Het is onduidelijk hoe hij komt aan dit jaartal en het is ook duidelijk dat hij dan dood zal zijn tegen die tijd. Hieronder volgt eerst een kort onderzoek wat er voor het jaar 2040 mis kan gaan op het economische vlak in Europa en Amerika, waarna onderzocht zal worden of het dan niet logisch is dat de rassenhaat rond het jaar 2040 dan maximaal zal zijn en kan leiden tot een bloedige Holocaust tijdens de grote bevrijdings oorlog van Europa rond die tijd. Verschillende argumenten worden hierbij onderzocht, om te onderzoeken of het een realistische verwachting is.

Inhoudsopgave
1. Citaat 1: Europe's doomed fate
2. Citaat 2: Eurocrisis: Griekenland zit zwaar in de penarie
3. Citaat 3: 'Binnen tien jaar oorlog in Europa'
4. Betoog van Dewanand over de bloedige Holocaust in het jaar 2040
5. Analyse ellende tot jaar 2020
6. Analyse tot jaar 2030
7. Countdown tot bloedige Holocaust in 2040
8. Epiloog
9. Eindstelling

By Felix Salmon
NOVEMBER 3, 2011

This is beginning to feel like 2008, complete with all the rumor and chaos and volatility we saw back then. MF Global is a bit like those Bear Stearns hedge funds which went bust - an isolated datapoint in one respect, but ominous in many others. And right now the best case scenario is that Greece ends up being Bear Stearns, rescued by an international community petrified of what might happen in the event of a chaotic collapse.
But Greece being Greece, of course, a chaotic collapse has to be pretty much an inevitability at some point.
Of the many ways in which the euro project was fundamentally misguided, this might be the proximate cause of its demise: it was never robust to the messy world of political reality. And in the real world, people - including heads of state - make stupid decisions all the time.

Source: Reuters blogs

-------------------------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 02:31   #2
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

dit van mijn tekst uit 5 mei 2012 is wel lachen ok nu is het zeker aktueel geworden want de Blanke Arische Revolutie is nu echt losgebarst en het is een 100 % natuurlijke reactie op de Russische aanval op een belangrijk blank arisch broedervolk.

ik moet het nu dierlijk en aapachtig en beestachtig bekijken omdat mensbeesten grotere beesten zijn dan de wezens die in hun talen beesten genoemd worden.

--------------------------------

9. Eindstelling

Anders Behring Breivik besloot om alleen op te treden als een extreem rechtse massamoordenaar op het eilandje Utoya in Noorwegen , omdat hij de stervende blanke ziel van alle Europese volkeren in zijn eentje wilde redden, maar de vraag is of zijn noodkreet om een nieuwe rassenoorlog, wel echt zal leiden tot de redding van het 'superieure' blanke ras, omdat de zwarte rassen buiten Europa nu sterker worden en de absolute macht op de wereld zullen overnemen na 2020.

Mijn advies aan alle getinte, gekleurde, zwarte en niet-blanke mensen en volkeren in de Europese Unie luidt alsvolgt:

'Zwarten en alle niet-blanken in Europa bundel je, organiseer je, ontwikkel je herkomstlanden zelf, en vlucht haastig weg van hier, terug naar jullie primitieve jungles, woestijnen en slums voor het jaar 2040, voor de woeste, duivelse, barbaarse blanken jullie gaan opruimen met hi tech gaskamers om heel Europa zwartenvrij, moslimvrij, hindoevrij, jodenvrij, en negervrij te maken. Voorkom zo dat jij en je zwarte kinderen of kleinkinderen rond 2040 voer worden voor vernietigingsmachines, gaskamers en het gulzige offer vuur van verbrandingsovens op het heilige blanke grondgebied van het Europese Avondland. Vluchten uit Europa = leven en blijven in Europa = sterven.'

Disclaimer Dewanand
Deze tekst met offercode wfor1300 is een zuiver offer van kennis aan Altecrea en is ongenaakbaar, waardoor er geen rechten of verplichtingen aan ontleend kunnen worden, omdat het nu hetzelfde is als prasad en heilig is.

Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Podium
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved

--------------------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 11:28   #3
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Eergisteren was er een reportage op VTM Russische soldaten schieten op demonstrerende burgers.
Ik heb inderdaad de burgers zien weglopen terwijl er gedurende bijna een minuut MITRAILLEURVUUR,GEWEERVUUR EN GRANAATINSLAGEN te horen waren, maar geen enkele soldaat te zien.
Russen zijn dus ofwel heeeel slechte schutters of ze hebben IN DE LUCHT GESCHOTEN, Of de hele film was fake news. De commentatrice ven dienst zegde DAT ER 1 GEWONDE was. Raar hé????

Laatst gewijzigd door TREBRON : 24 maart 2022 om 11:28.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 12:44   #4
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp:

Analyse Rampen scenario:

1) In de Nato Buurlanden zitten nu pakweg 2 miljoen Oekraiense vluchtelingen in tenten kampen, opeen gepakt, dus in theorie kan Rusland nu makkelijk met tapijt bombardementen of chemische wapens daar een slachting aanrichten als wraak he. Of Die Thermobaric bommen he afvuren. Om alle verzet te breken en om de Holocaust te starten in heel Europa, Ja vladimir poetin is de reincarnatie van de mankgeschapen adolf hitler denk ik nu. Die snor en het hakenkruis op zijn mini piemel ontbreken wel.

2) Toch heb ik een voorgevoel nu, intuitief dat dit scenario nu dreigt en in de lucht hangt, in liviv waren er al bombardementen als grensstad. Er gaat komende 4 weken iets vreselijks daar gebeuren met miljoenen doden denk ik. Europa is verdoemd, en USA en Nato gaan terugschieten met hun eigen niet nucleaire FOABS met gelijk 10 miljoen doden in Rusland, en een aantal Russische steden zal totaal weggevaagd worden van de aardbodem. Armageddon scenario. Voorgevoel ok, ik ben zelf patient schizofreen en zie dingen die er niet zijn. Euthanasie zal voor mij binnen tien jaar toch het beste zijn denk ik vaak, en ik zou het vladimir poetin ook van harte aanbevelen.

3) Ooit moest er oorlog komen in Europa na 1945. Nu is de tijd rijp en het is nog maar 5 weken losgebarst. Materiele Economische schade schat ik nu al op minstens 500 miljard euro of is dit te weinig? Tien Oekrainse steden zijn flink plat gebombardeerd door minstens 5000 bommen en raketten schat ik. Er waren continu bombardementen 5 weken lang. Hoeveel kosten al deze bommen??

4) KOmt er een nucleaire aanval??? Ik denk het niet, maar Rusland kan wel een FOAB afvuren ok, vermoedelijk op een groot Oekraiense vluchtelingenkamp. Daarna begint Derde Wereldoorlog officieel, einde van ons einde.

5) Voel mij zo ellendig nu, raar gevoel, alsof ik over paar maanden gewoon dood zal zijn en met poetin lekker in de HOMOhel zal neuken. haha In de HOMOhel zijn wel de lekkerste top mannen van de aardse woestenij. Elke bottom homohoer krijgt in de HOMOhel zeker 72 potente HOMO top mannen hahha haha heb borreltje op Captain Morgan Original spiced gold rum, 35/5vol, 1 literfles.

6) zie onder mijn oude profetische analyse tekst v 5 mei 2012 en ja nu is 2022 dus net in laatste jaar oorlog in Europa. Alleen had ik Rusland niet echt genoemd, wel dat de Bric nations de zaak zouden verneuken in 2040 en dat de blanke Ariers dan gedwongen worden om een First Strike te doen en WOIII Holocaust te starten, zodat de 90 % NIET blanken en niet Ariers op aarde binnen 9 maanden gedecimeerd worden tot maximaal 48,1888 procent. Ja wij zijn gemaakt naar het evenbeeld van SATAn, LUcifer, Rawan, en Baal, volgens Wieroe in zijn katten gedicht S214 en een kat heeft altijd gelijk.

---------------------------------

Jaar 2040: bloedige Holocaust (oorlog) tijdens de bevrijding van Europa

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1300
Offerdatum 5 mei 2012

Anders Behring Breivik vertelt in zijn manifest van 1500 pagina's doodleuk dat er in het jaar 2083 een bloedige oorlog komt in Europa om dit continent te bevrijden. Het is onduidelijk hoe hij komt aan dit jaartal en het is ook duidelijk dat hij dan dood zal zijn tegen die tijd. Hieronder volgt eerst een kort onderzoek wat er voor het jaar 2040 mis kan gaan op het economische vlak in Europa en Amerika, waarna onderzocht zal worden of het dan niet logisch is dat de rassenhaat rond het jaar 2040 dan maximaal zal zijn en kan leiden tot een bloedige Holocaust tijdens de grote bevrijdings oorlog van Europa rond die tijd. Verschillende argumenten worden hierbij onderzocht, om te onderzoeken of het een realistische verwachting is.

Inhoudsopgave
2. Citaat 2: Eurocrisis: Griekenland zit zwaar in de penarie
3. Citaat 3: 'Binnen tien jaar oorlog in Europa'
4. Betoog van Dewanand over de bloedige Holocaust in het jaar 2040
5. Analyse ellende tot jaar 2020
6. Analyse tot jaar 2030
7. Countdown tot bloedige Holocaust in 2040
8. Epiloog
9. Eindstelling

By Felix Salmon
NOVEMBER 3, 2011

This is beginning to feel like 2008, complete with all the rumor and chaos and volatility we saw back then. MF Global is a bit like those Bear Stearns hedge funds which went bust - an isolated datapoint in one respect, but ominous in many others. And right now the best case scenario is that Greece ends up being Bear Stearns, rescued by an international community petrified of what might happen in the event of a chaotic collapse.
But Greece being Greece, of course, a chaotic collapse has to be pretty much an inevitability at some point.
Of the many ways in which the euro project was fundamentally misguided, this might be the proximate cause of its demise: it was never robust to the messy world of political reality. And in the real world, people - including heads of state - make stupid decisions all the time.

Source: Reuters blogs

-------------------------------------
Zoals Trump zei : Fire and Fury.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 14:29   #5
looneytoon1975
Burgemeester

looneytoon1975's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp:
= Startsein voor WO III, daar moet ge geen raketgeleerde voor zijn
looneytoon1975 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be