Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2022, 23:49   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Volt-bestuur zet Kamerlid Gündogan alsnog uit fractie en royeert haar als lid

onderwerp:
Volt-bestuur zet Kamerlid Gündogan alsnog uit fractie en royeert haar als lid

Analyse:

1) Ik ben zelf bij Partij voor de Dieren keihard geroyeerd na hele discriminatie en uitsluiting van 3 jaar, werd niet toegelaten tot werkgroep in Den Haag en ik overweeg nu om na ruim 5 jaar alsnog openbaar aangifte te doen, danwel publiekelijke melding van te maken. Maar nu ben ik verder met de analyse van de oorzaken, en ok ik moet toegeven dat ik GEEN Blanke, GEEN Arier en absoluut GEEN Nederlander ben in feite, al heb ik een Nederlands paspoort, hoe dit werkt kan ik nu beter beschrijven en het gaat niet perse om rassendiscriminatie.

2) Zie zaak Volt en kamerlid Gundogan, zij is toch Turks van origine en haar islamitische cultuur is vreemd en totaal anders, dus logisch dat er wrijvingen ontstaan. Zij is GEEN Blank, Arisch Hollandse vrouw qua RAS denk ik, of vergis ik mij?? Alle buitenlanders moeten zich verplicht assimileren of anders maar verplicht worden om op humane wijze te remigreren, en de wereld is heel groot dus ik denk dat er Technische gezien heel veel opties zijn om de ruim zes miljoen NIET Blanken en NIET Ariers, quasi Untermenschen eruit te gooien in het TE VOLLE Nederland. Ik bekijk het heel dierlijk nu en wil geen geweld erbij toepassen, ons INTELLECT is zo superieur dus daarom ga ik project FB SS mbt Switie Sranang ( oude heerlijke Suriname uit 1975 ) verder uitwerken, met goed haalbaarheids analyses, realistisch en werkbaar voor alle politieke anale Buddy netwerken en vingerende oude wijven thee clubjes.

3) Kan de politiek niet beter?? Nu komen allemaal malloten en losers aan de top met idiote standpunten en ik vind dit een SCHANDE voor de superieure Arische Kenniseconomie van Nederland, welke door Nazi Duitsland is gefundeerd gedurende de vijf jaar Arianisering en herbeschaving van alle HOL-landse boerendorpjes, periode 1940 tot 1945. HOnderdduizenden Hollandse meiden zijn toen lekker orgastisch en genetisch geupgrade in alle gaten door het heet ingespoten superieure Arisch Duitse zaad. Ja ik ben GEK, Hitler is mijn oom ok, ik heb een Arisch Duitse grootvader en die was naar alle waarschijnlijkheid een familie van adolf hitler, gevlucht naar Nickerie waar hij als hobby vele PIKzwarte hindoe meiden vol spoot, elke keer met een heel legertje van een kwart miljoen superieure, witte, zwaar bewapende en gepantserde, Arische spermatozoiden uit hartje NaZSie vretend Duitsland (Hhaha haha ik ben echt GEK) en die domme, verwilderde hindoe sletjes in NIckerie genoten ervan met hun zwarte, kletsnatte spillebeentjes wijd en hoog.

-----------------------------
https://www.nu.nl/politiek/6190167/v...r-als-lid.html

Volt-bestuur zet Kamerlid Gündogan alsnog uit fractie en royeert haar als lid
18 maart 2022 20:14 Laatste update: 2 uur geleden
743 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Voor dit nieuws hebben we een melding verstuurd. Blijf ook met meldingen op de hoogte van belangrijk nieuws.
Sluiten

Volt zet Tweede Kamerlid Nilüfer Gündogan definitief uit de fractie. Dat meldt NRC. Ook wordt ze geroyeerd als lid van Volt. Dat hebben partijleider Laurens Dassen en het partijbestuur vrijdag in twee brieven laten weten aan Gündogan.

Nilüfer Gündogan werd drie weken geleden uit de Volt-fractie gezet omdat zij zich volgens de partij schuldig zou hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag. Er waren dertien meldingen bij de partij binnengekomen, waarvan drie over seksuele avances die het Kamerlid zou hebben gemaakt.

Gündogan ontkende stellig zich schuldig te hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag en spande een zaak tegen Volt aan bij de kortgedingrechter. Die oordeelde dat Gündogan onterecht uit de partij was gezet en dat ze opnieuw moest worden toegelaten tot de Tweede Kamerfractie.

Volt gaat in hoger beroep tegen die uitspraak. Door die uitspraak werd de partij gedwongen om het geschorste Kamerlid terug te nemen in de fractie.
'Gündogan vaart volledig haar eigen koers'

De partij heeft volgens NRC een mail gestuurd aan de ruim 13.000 leden van de partij met uitleg over het besluit. Daarin staat dat Gündogan "de vereniging en haar doelstellingen op onredelijke wijze benadeelt". "Zij vaart daarbij volledig een eigen koers. Ze doet bijvoorbeeld aangiftes tegen degenen die een melding hebben gemaakt van grensoverschrijdend gedrag, en ze breidt deze aangiftes daarna uit. Ook schuift zij zonder enige afstemming aan bij het televisieprogramma Jinek."

Gündogan kan zelf meestemmen over haar einde als fractielid. De andere fractieleden, partijleider Laurens Dassen en Kamerlid Marieke Koekkoek, spreken volgens het bestuur echter van een "onoverkomelijk politiek conflict en vertrouwensbreuk".

In het bericht aan de leden wordt ook het royement van Gündogan aangekondigd. Hierover wordt volgens NRC op 28 maart door het bestuur over beslist.

Mail van #Volt aan de leden over Gündogan.

ChrisAalberts
ChrisAalberts
18:57 - 18 maart 2022

Gündogan wilde maandag in fractie terugkeren

Na de uitspraak in het kort geding bood partijleider Laurens Dassen zijn excuses aan. Onder begeleiding van een bemiddelaar zou hij met Gündogan over de terugkeer gaan praten. Donderdag zei Gündogan bij talkshow Jinek echter dat ze van plan was maandag terug te keren in de fractie. Volgens haar en haar advocaten was dat haar goed recht.

Zowel Dassen als het Volt-partijbestuur wilden dat Gündogan eerst de aangiftes van smaad en laster tegen de dertien personen die melding maakten van overschrijdend gedrag zou intrekken. Medewerkers van de Volt-fractie zouden niet met Gündogan willen samenwerken zolang zij de aangiftes laat staan, meldden bronnen eerder.

Gündogan zei tegen Eva Jinek echter de aangifte te hebben uitgebreid, in plaats van in te trekken. Daarmee leek het conflict deze week eerder te escaleren, dan te worden opgelost.
Door: NU.nl/ANP Beeld: ANP
Lees 743 reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Lees meer over:
Politiek
Volt
NUjij: Uitgelichte reacties

https://www.nu.nl/politiek/6190167/v...r-als-lid.html
------------------------------

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 maart 2022 om 23:54. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2022, 15:29   #2
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

De rechtbank heeft al alles terug gedraaid. Ze mag door dertien personen van handtastelijkheden en ongewenste seksuele avances, intimidatie en misbruik van positie beschuldigd zijn geweest. Blijkbaar zijn de juiste procedures niet gevolgd.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2022, 11:18   #3
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het geeft wel aan dat Nederland ,of tenminste toch het politieke stelsel,niet bepaald meer een "Gidsland" voor ons in Vlaanderen kan zijn....

Er zijn daar zo nog een paar van die dingen die ons heel erg bekend voorkomen..Bijvoorbeeld dat je gerust een paar honderduizend stemmen kunt halen,maar daarvoor,als oppositielid,niks bent dan "een zetel" in de Tweede Kamer"....

Laatst gewijzigd door kelt : 27 maart 2022 om 11:19.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2022, 16:49   #4
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het geeft wel aan dat Nederland ,of tenminste toch het politieke stelsel,niet bepaald meer een "Gidsland" voor ons in Vlaanderen kan zijn....

Er zijn daar zo nog een paar van die dingen die ons heel erg bekend voorkomen..Bijvoorbeeld dat je gerust een paar honderduizend stemmen kunt halen,maar daarvoor,als oppositielid,niks bent dan "een zetel" in de Tweede Kamer"....
Dan hebben we het nog niet over de toeslagenaffaire en de daaropvolgende kinderdiefstal.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be