![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Washington en zijn marionetten in Brussel vechten eigenlijk in Oekraïne tegen Europa, niet tegen Rusland
Uit de tekst: Citaat:
![]() Et tu, Europe?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds 2014 heeft de VS er alles aan gedaan om een invasie van Rusland uit te lokken, niets dan voordelen voor de VS. Rusland wordt uitgeput op kosten van de EU die als schapen naar de halal slachtbank worden geleid.
Het loopt zelfs beter dan verwacht, misschien te goed want als de EU in een recessie gaat dan volgt de VS ook wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is me niet duidelijk hoe ik dat "Europa" moet interpreteren.
De EU regimes zijn gewoon kompanen, geen marionetten, van het VS regime. Een internationaal regimekartel. Ze zijn niet elkaar vyandig, ze zijn de bevolkingen die ze de "hunne" noemen vyandig. Ze plunderen die, en werken kartelmatig samen om dat efficienter te maken. Net zo met Russische, Oekrainse en Chinese regimes. Deze oorlog is maar de zoveelste show. Ze hadden terug een rondje prijsstijgingen nodig om het monetaire deel van hun plunderen te realiseren, die moeten een uitleg krijgen, en net als een virus is een oorlog evenzeer en altijd een middel geweest. Kijk 20 jaar terug, een amateuristische aanslag door 19 amateurs die direct 2 iconische gebouwen van het VS regime doen instorten, zelfs een hoek schieten uit hun militair hoofdkwartier Pentagon, door gewoon enkele passagiersvliegtuigen met pepperspray en messen te kapen en waarvan de leider, de top of the notch van de club dus, amper het jaar ervoor begon te leren vliegen. Dat stelleke amateurs verschalkte het hele militaire en spionage apparaat van het VS regime. En het zotste moet dan nog komen: de eropvolgende 10 jaar gedroegen VS èn hun kompaan-regimes zich als olifanten in de porseleinkast... euh...nee, de etalage van de wereld. De etalage, want ze voerden zelfs openlijk, en overal oorlog. hun "Global War On Terror". Resultaat: "hun" bevolkingen zagen de prijzen van hun koopwaar verdubbelen. En dan patat 10 jaar later, zijn ze daar weer, de Nazi's. Hele samenlevingen en economieen bot plat leggen, om een virus dat begot de natuurlijke sterfte nog niet haalde. En nu opnieuw, een zoveelste fase in een oorlog in een achtergat. Het belangrijkste conflict in de wereld is niet tussen Rusland en Oekraine, niet tussen Westerse regimes en Rusland, en evenmin tussen VS regime en EU regimes, maar tussen alle regimes en het door hen gebrandschatte deel van de bevolking. https://www.forumarmstrade.org/ukrainearms.html
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.forumarmstrade.org/ukrainearms.html Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als grootmacht volg je andere logica’s, dat is nu eenmaal zo. Er is evenwel gigantisch veel verkeerd gelopen en het plannetje van de VS loopt in feite te goed, dat is het probleem waar we nu in komen. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 21 augustus 2022 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een website is dat eigenlijk waar de draadopstarter naar verwijst.
Als die peinst dat ik van het slag ben "het staat op het internet, dus ik geloof het", dan mag die wel zijn laptop dichtvouwen van mij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die pagina is een onderbouwde mening die een start kan zijn van een discussie op een internetforum als deze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het allemaal geloofwaardig is wat men daar schrijft daar heb ik, geen idee van maar het kan. Zelfde met de site Dissident. Citaat:
Misschien moeten we al die berichten maar met een serieuze korrel zout nemen? Zouden volgende waar zijn? Tsirkon: Poetins dreiging van hypersonische raketten met 'onbeperkt bereik' Poetins ontsnappingsroutes Zijn alle berichten over de oorlog Rusland/Oekraïne wel geloofwaardig? Waarschijnlijk niet want dan hadden Poetin's gasvelden en andere al in brand gestaan en had hij waarschijnlijk al naar de eeuwige jachtvelden geschoten geweest zijn. Als men van dat standpunt zou uitgaan dan zijn er andere spelers die de oorlog domineren. (<<-- gezien als: zij die meer invloed of macht hebben dan de rest) Laten wij het de ganzen wijsmaken? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2022 om 09:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Poetin wil meer dan de Krim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de Donbas maar dat mocht ook in de vorm van een federatie en als de Russen niet zo gediscrimineerd werden dan spraken we weeral over iets anders. VS/Oekraïne heeft er echt wel alles voor gedaan om om die oorlog uit te lokken. De haat zit diep, misschien terecht maar wel tegen een erg hoge kost aan levens en geluk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder een hond, in een hoek van de kamer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een rat in het nauw drijven... die valt aan. ![]() p.s. In een héél extreem geval zou men zich de vraag kunnen stellen: waarom leeft die man nog? (Poetin in dit geval) Dan val ik terug op wat ik eerder schreef dat er anderen bij het 'spel' betrokken zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2022 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jogo : 22 augustus 2022 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |