![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UKR = RU
Israel = Palestijnen En kijk eens hier Indie --Pakistan https://www.hln.be/buitenland/pakist...oerd~a7abc7bd/ vergeet ik nu nog iets ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() in Nederland al WOIII sedert dood pim fortuyn
in afrika elke dag overal WOIII al tientallen jaren Drie legers: islam negers VS christelijke negers VS inheemse negers PKK/ Turkse leger continue oorlog decennia china paar miljoen islamitische oeigoeren in vernietigings kampen reken maar na Dictaturen met bloedbaden en honderdduizenden politieke gevangen, Rechteloos. incl de asielzoekers, schending of geen mensen rechten: Pakistan, Bangladesh, Iran, Turkije, bijna heel afrika, Zuid Afrika anti blanken met legale genocide blanken, Rusland miljoenen politieke gevangen in vernietigings kampen China miljoenen politieke gevangen in vernietigings kampen Mexico brazilie Columbia USA, hele burgeroorlogen in veel landen ok is WOIII allang Nederland: zwarte bendes die rellen en blanke politie aanvallen, binnenlandse burgeroorlog he met Rassenoorlog erbij, honderden bomexplosies jaarlijks ===================== ja joh dat je dit zo vraagt WOIII?? brother paul Secretaris-Generaal VN?? Jij moet eens goed bedreigd worden met DOOD en mishandeling he door radicale lui en zwarte maffia haha haha Brother Paul, als witte man heb je een luizig leventje met je White Men's Ubermenschen privilege en je mag weten hoe men jou als hogere blanke man HAAT in alle primitieve, barbaarse ZWARTE werelden buiten Europa, haha haha de superieure, raszuivere Blank Arische, Hetero Man is waarschijnlijk toch de meest gehate apensoort nu op onze exo planeet en hij is al een bedreigde Hogere mensaap en in raciale zin al een etnische minderheid overal, die dreigt uit te sterven door HOMOfilie, Raciale Seksuocides in zijn eigen landen en kinderloosheid. haha haha daarom eist Donald Trump nu harde herbewapening van alle voorheen Arische Avondlanden en hij wil dus nu Blank Arisch Extreemrechts aan de macht in heel continentaal europa, om de Blanke Europese Hetero mannen dus te redden, en vanuit strikt biologisch en evolutionair oogpunt gezien heeft Donald Trump dus 100 % gelijk dus het is gezond gedrag van een hogere, intelligente mensapensoort in zijn eigen biotoop, en ahw noodzakelijk nu. ben jij wel ooit bedreigt met dood en mishandeling en dat tien tot twintig lui jou op straat, ook avond dus lekker komen aanvallen samen en intimideren, acuut gevaar zware mishandeling?? Ik maakte dit al honderd keer mee in mijn wijk hier Voorhof, Delft zuid ok, allemaal alleen overwonnen, zonder politie hulp of melding. Vaak waren het HOMOHATERS en mensen in mijn buurt die mij van pedofilie beschuldigden door mijn HHM Kattenmode als manspersoon en NIET Blanke man, dus ook nog bittere Racisme. Nu alles goed uitgevochten en hen overwonnen in hele buurt. Dit was mijn HOLOCAUST ok al sedert 2017 in feite toen ik met de openbare HHM Kattenmode stijl begon te experimenteren en de oorlog begon in mijn eigen buurt. Hele verslag komt nog in mijn boekserie over mijn HHM Kattenmode, en de project manager was toch Wieroe (RIP 09.09.2022), hele mode project is nu toch aardig geslaagd en het was een flinke strijd ruim 9 jaar he nu, en ik heb toch op een onvoorstelbare manier GEBOFT, LUCKY Guy, wat vreemd is maar natuurlijk fucking good luck, anders zat ik echt in een rolstoel of gewoon extra diep in een anoniem graf van de Gemeente Delft. Nu pas besef ik hoe simpel het is om DOOD te gaan, of iemand dood te maken, te simpel in feite en serie moordenaars vertelden mij eea hierover ok, wel anoniem op social media. // anno <week 19, wo 07.05.2025> Delft, wijk Voorhof, Nederland. =================== Laatst gewijzigd door dewanand : 7 mei 2025 om 02:08. Reden: aanvullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wisten we eigenlijk al sinds de film Wargames uit 1983. |
|
![]() |
![]() |