![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() oud lief
mijn vingers raken vruchteloos het dorre gras oude gedachten onhoorbaar tranen twijfels in uw ogen bij het zien van de zomer dansend in de klamme avond wil ik sussend en onhoorbaar uw zoete tranen drogen Laatst gewijzigd door Mitgard : 18 december 2004 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Oud lief
Mijmeringen,gedachten weemoed en tomeloos smachten verdwenen tijd,oude wonden aan de toekomst verbonden alsof je nooit hebt bestaan ben je weggegaan Waarom gestorven Ik had je toch verworven machteloos wezenloos wachten dagen nachten verspilt verdriet dat jij niet ziet Ik wacht zie,dat je lacht ooit men liefste kom ik naar je toe Ik voel me moe,zo moe doornroosje |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() De kraan lekt
en tikt gaten in de stilte en van m'n wangen druppelend op m'n trui zondagavond is een ui. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is angstaanjagend!
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef mij maar een jong lief
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 december 2004 om 20:18. |
||
![]() |
![]() |