![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou deze toevallig zijn ontketend of zou deze eerder aangestuurd zijn voor of door andere concurrerende Belgische bedrijven die ze liever kwijt dan rijk zijn?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben die andere concurrerende bedrijven post.nl verleid tot het sluiten van de ogen voor kinderarbeid?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Vier maanden na de eerste undercoverreportage is PostNL er nog steeds niet in geslaagd om de kinderarbeid bij zijn onderaannemers aan te pakken, aldus de media. Zo konden ze een jongen van dertien filmen die naar eigen zeggen twee ?* drie dagen per week voor het postbedrijf werkte voor 5 euro per uur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps schoof, post nl komt hier bijna dagelijks en nog nooit geen kind gezien, zelfs zware pakjes worden hier achteraan gezet als er niemand is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kind van 13 kan wel pakjes, in het magazijn, behandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
goh, da vind ik nie erg hoor t'zal wel ne kleine zijn van een werknemer, of het kan ook een verdwaalde import zijn. als we kind waren gingen we ook bij den boer helpen patatten rapen voor een zakcentje vanaf we een jaar of zeven waren, en in oktober of november bieten voor de koeien. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 21 april 2022 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boerementaliteit die primeert op elementaire rechtsbeginselen, in de denkwereld van extreem-rechts zijn dat maar details... ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 21 april 2022 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het lijkt echter een dogma te zijn dat als je jonger bent dan xx jaar, je hoegenaamd niet mag werken want dan is het slecht en heiligschennis. Mon dieu.
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar euh eerlijk is eerlijk ze moeten het wel proper houden he, en dat ons dat dan iets meer kost. Ja de UPS man heb ik vandaag ook meer moeten betalen , de keuze het uit Holland laten komen of Duitsland, wel in Holland was het iets duurder, maar sneller en met UPS wat vele malen betrouwbaarder is dan al die andere prutsers tegenwoordig. Dus heb ik iets meer betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was een periode dat ik hier eens een paar stevige klachten heb ingediend voor de post. Het minimum dat je van een facteur mag vragen is dat hij kan lezen , schrijven moet daarvoor nog niet, maar lezen is wel de essentie. Zelf dat bleek een probleem te zijn. Kortom na mijn escallatie naar de postombudsdienst en het nodige peper in de mail, was de boodschap aangekomen. Ik stond op het punt om die facteur een boekje met aap noot mies etc cadeau te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als de met nonkel Piere in de conge de baan gaat doen, ja hij gaat daar niet van doodgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De CD&V burgemeester en landbouwer waar ik als 10 - 12 jarige aardappelen ging rapen had er nochtans ook geen probleem mee.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 april 2022 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Lap ze, ons pandake sleurt er weeral extreem rechts bij, zeg beertje kunt ge nog slapen, ik zou iedere vijf min. toch eens door de gordijnen kijken om te zien of er geen extreem commando klaar staat om u mee te sleuren naar een of andere onderaardse kelder, van geen keur dat het allemaal softies en jeanetten zijn den dag van vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is dubbel, ook in Nederland waren de ZZP'ers van PostNL lang schijnzelfstandigen. Anderzijds Post.BE faalde in hun overname, andersom gebeurd zoiets ook te vaak. Echter mocht het waar zijn, dan verdienen ze wel een straf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als AH Delhaize overneemt doen we niet moeilijk maar als omgekeerd BPost PostNL wil overnemen komt de Nederlandse politiek tussen ... daarbij kinderarbeid en illegalen tewerkstellen ... blijven achter PostNL gaan zou ik zeggen. Moeten ze maar niet nu al voor de derde keer een briefje in het Frans in mijn bus steken. Ik woon in Antwerpen begot. Blijven pesten tot ze terug boven de moerdijk kruipen!
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schakel geen kinderen, zorg dat alles in orde is en de concurrenten hebben geen poot om op te staan.
Arbeidsregelgeving negeren is niet iets waartoe de concurrenten POSTNL hebben toe gedwongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kan heel veel druk van de ouders komen. Die regelgeving is er om kinderen te beschermen. Ik vermoed dat toch weinig hier terug zouden willen naar de tijd dat kinderen naar de fabrieken werden gestuurd? |
|
![]() |
![]() |